www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: MCS PR

IT-dienstverlener @Valley boekt omzetgroei van 30%

Bedrijf bestaat 15 jaar en is hard op zoek naar nieuwe medewerkers

Den Haag, 15 oktober 2018 - IT-dienstverlener @Valley heeft dit jaar een omzetgroei van 30% gerealiseerd. Het bedrijf viert dit jaar zijn 15-jarig bestaan en heeft kunnen groeien dankzij gunstige economische ontwikkelingen en de vraag naar IT@ the speed of business. Dit is het model dat @Valley heeft ontwikkeld om complexe ICT-vraagstukken terug te brengen tot de essentie en organisaties stevige grip te geven op hun IT. Bovendien verstevigde @Valley het afgelopen jaar zijn marktpositie in de retail- en vervoerssector.

Ton van der Tuijn, algemeen directeur: “We kijken terug op een succesvol jaar, waarin we verder zijn gegroeid. Samen met mijn collega’s zetten we ons elke dag voor de volle 100% in om de complexe vraagstukken van organisaties uit handen te nemen en een passende oplossing te bieden. Wij geloven in een waardevolle verbinding en blijven focus houden op innovatie, service en kwaliteit in ons team om onze klanten in deze groeimarkt goed van dienst te zijn. Om de komende jaren verdere groei binnen @Valley te ondersteunen, zijn er het afgelopen jaar al 16 nieuwe medewerkers gestart, van wie drie medewerkers zeer recent. Maar er zijn nog meer functies te vervullen, dus we zijn nu hard op zoek naar nieuwe medewerkers.”

Dave Redondo (38) is in dienst getreden als Account Manager. Hij beschikt over ruime sales en marketing ervaring, opgedaan bij uiteenlopende bedrijven zoals Misco Solutions en Citrix. “In mijn nieuwe functie als Account Manager zet ik mij in om voor klanten en prospects een trusted advisor te zijn. Dit doe ik door het voor hen uit handen nemen van complexe ICT vraagstukken waarin business continuïteit en compliancy centraal staan.”

Mark Joosen (35) is aangetrokken als Solutions Engineer. Mark is afkomstig van Avantage, waar hij jarenlang als Service Engineer werkte. “Als Solutions Engineer ga ik voor de klanten van @Valley zorgen dat de kernprocessen van hun bedrijfsvoering voor hen efficiënter uit te voeren zijn door de ICT-omgeving en faciliteiten te optimaliseren.”

Martin Miete (47) heeft in de functie van Operations Manager een cruciale rol in het team van @Valley. Hij is afkomstig van Extreme Networks en Ericsson. Hij brengt veel kennis en ervaring mee, die hij inzet bij de groei en ontwikkeling van @Valley: “Als Operations Manager heb ik de verantwoordelijkheid voor het dagelijks waarborgen van de contractueel vastgelegde kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten. Mijn taken omvatten hiernaast onder andere het managen van klantverwachtingen, doorvoeren van verbeteringen en efficiency, budgettering, planning en realisatie van werkzaamheden in de Managed- en Professional Services, het opleveren van rapportages en het aansturen van ons PMO.”

Over @Valley
@Valley brengt voor middelgrote en grote organisaties complexe ICT terug tot de essentie en noemt dat IT @ The Speed of Business. Het draait om de beste oplossing voor het businessvraagstuk van de klant en die net zo snel kan meebewegen als de business vereist. @Valley werkt voor klanten zoals Lidl, Nelson Schoenen, MVGM en HTM. Dankzij de regionale strategie biedt @Valley zowel de kwaliteit en innovatiekracht van een grote organisatie en de betrokkenheid en persoonlijke benadering van een kleine organisatie.

@Valley is onderdeel van de Solimas Groep (https://solimas.nl), die bestaat uit een aantal regionaal opererende succesvolle Nederlandse ICT-dienstverleners.

Contactpersoon voor de pers:
Solimas Groep
Cathy van de Garde
c.vandegarde@solimas.nl of cathy@solimas.nl

MCS PR persdesk
T: 023 56 28 208
E: info@mcspr.nl
Laatste van @valley
IT-dienstverlener @Valley boekt omzetgroei van 30%

@Valley genomineerd als FD Gazelle 2012
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo MCS PR
@valley contact

Logo @valley

info@atvalley.nl
  www.atvalley.nl
@valley sociaal

@valley tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage