Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 70 dagen geleden)
PR: En Serio

Commvault en HPE brengen back-up en herstelmogelijkheden naar de cloud

Integraties met HPE StoreOnce Catalyst helpen bedrijven om te voldoen aan nieuwe eisen ten aanzien van gegevensbescherming en compliance

Commvault, leverancier van enterprise oplossingen voor back-up en herstel, archivering en gegevensbeheer in elke hybride omgeving, introduceert een oplossing die het in samenwerking met Hewlett Packard Enterprise (HPE) heeft ontwikkeld. Het gaat om een volledige integratie van de softwareoplossing Commvault Complete Backup & Recovery met de StoreOnce-systemen van HPE, waaronder HPE StoreOnce Catalyst. De software van Commvault draagt daarbij zorg voor de complete cyclus van databeheer voor StoreOnce-systemen van HPE. De naadloze integratie tussen deze systemen met behulp van Catalyst Copy biedt een oplossing voor actuele problemen op het gebied van back-ups, herstel en compliance. Deze oplossing vereist minder menselijke tussenkomst en stelt organisaties in staat om de voortdurende gegevensaanwas op te vangen.

De integratie van de softwareoplossing Commvault Complete Backup & Recovery met de HPE StoreOnce-systemen stroomlijnt de opslagkosten, reduceert het netwerkverkeer, maakt het mogelijk om data probleemloos te verplaatsen en vereenvoudigt het databeheer. Gebruikers kunnen daarnaast een beroep doen op ingebouwde functies voor betrouwbare en kostenefficiënte back-ups naar de public, private of hybrid cloud. Deze mogelijkheden worden verzorgd door HPE Cloud Bank Storage, een functie die wordt opgenomen in een nieuwe release van de software van HPE die in november gepland staat.

De nieuwe oplossing van Commvault en HPE biedt ondersteuning voor deduplicatie aan de bron met een laag bandbreedteverbruik die voorziet in geautomatiseerde verplaatsing van data en lagere opslagkosten naarmate data veroudert. De gegevensoverdracht vindt plaats op basis van definieerbare beleidsregels. De oplossing biedt daarnaast ondersteuning voor synthetische volledige back-ups met Catalyst Clone.

“Dankzij onze samenwerking kunnen we in de praktijk bewezen oplossingen afleveren die de data van klanten integraal beschermen, waar die zich ook maar bevindt”, zegt Patrick Osborne, vice president en directeur Big Data & Secondary Storage bij HPE. “HPE en Commvault bieden een platform voor databeheer en gegevensopslag dat de mogelijkheid biedt om data te beheren, te benutten en te verplaatsen tussen omgevingen op locatie en in de cloud.”

StoreOnce Catalyst kan met een paar simpele muisklikken in de user interface van Commvault worden geconfigureerd. Na activatie beheert de software van Commvault de back-ups en gegevensoverdracht ten behoeve van HPE StoreOnce-systemen, precies zoals het voor een Commvault-klant doet. Al naar gelang de mate van integratie zijn er geen aanvullende klantconfiguraties vereist. Toekomstige updates van StoreOnce Catalyst worden in de service packs van Commvault opgenomen, zodat bedrijven de updatecyclus niet voor elke afzonderlijke technologische component hoeven te beheren.

“Commvault en HPE blijven vasthouden aan hun strategische wereldwijde samenwerking,” zegt Owen Taraniuk, hoofd Worldwide Partnerships & Market Development bij Commvault. “Deze aanvulling op gezamenlijke aanbod stelt ons in staat om ondersteuning te bieden voor nieuwe toepassingsscenario’s en holistische strategieën voor databeheer. Dit helpt klanten om hun digitale transformatie te bespoedigen en de complexiteit van hun IT-omgeving te reduceren.”

De integratie van de back-up- en herstelsoftware Commvault Complete Backup & Recovery en HPE StoreOnce-systemen is het laatste resultaat van de nauwere samenwerking tussen Commvault en HPE en breidt de reikwijdte van Commvault uit naar klanten van HPE in diverse markten.
Laatste van Commvault Systems International BV
Commvault Activate maakt einde aan complexe problemen rond compliance en data governance

Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

Commvault en DMP bundelen krachten in EMEA
Verstreken tijd: 3 jaar en 70 dagen
Commvault Syst.. contact

Logo Commvault Systems International BV

www.commvault.com
Commvault Syst.. sociaal

Commvault Syst.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.