Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 74 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Hans Böhm van Beerwulf wint Digital Transformers Awards 2018

Amsterdam, 12 oktober 2018 – Hans Böhm van Beerwulf, een e-commerce platformvoor craftbier, heeft gisteravond de Digital Transformers Awards 2018 in ontvangst genomen. Hiermee is hij dit jaar de beste digital change-maker van Nederland. De awards zijn in het leven geroepen om de noodzakelijke digitale transformatie van bedrijven te stimuleren. De overwinning van Hans Böhm is een bewijs van het belang van mensen in de digitale transformatie;  iedereen binnen het bedrijf moet mee hierin.

Hans Böhm: “Deze Award is een geweldige waardering en stimulans voor Beerwulf als organisatie. Het is een team effort geweest en ik wil alle medewerkers bedanken dat ze mij digitaal getransformeerd hebben. Hiermee wil ik zeggen dat zij mij veel hebben geleerd en dat ik zonder hen hier niet had gestaan.”

Hans Böhm werd gekozen uit ruim 40 inzendingen door een kritische vakjury bestaande uit de winnaar van afgelopen jaar Gerhard van der Bijl, CDO en CIO bij Royal FloraHolland, Tjalling Smit, directeur Commercie & Ontwikkeling bij NS, Marietje Schaake, Europees Parlementslid van D66, Marc Salomon, o.a. Dean of the Amsterdam Business School (ABS), Professor in Decision Sciences bij de UvA.

Marietje Schaake van de jury: “Bij deze awards gaat het om daadwerkelijk geboekte resultaten en niet om het hebben van alleen een plan. Böhm en zijn team kon het beste de resultaten aantonen en daarom waren wij het als jury, na lang beraad, eens dat Beerwulf de winnaar is. De groei die het team van Beerwulf heeft doorgemaakt was voor ons doorslaggevend.” Schaake vervolgt: “Daarnaast zei Böhm toe de belangen van de kleinere bierbrouwers waarmee hij werkt niet snel uit het oog te verliezen. Hij heeft veel feeling met hen en een enorme drive.”

Adjan Kodde van Mirabeau, een van de organisatoren: “Gezien het niveau van de inzendingen en wat we voorgaande jaren voorbij hebben zien komen aan inzendingen is onze conclusie dat Nederland het verrassend goed doet ten opzichte van omringende landen. Een succesvolle transformatie van een aantal verschillende facetten afhankelijk is die uiteindelijk allemaal goed moeten gaan. Dat laatste is niet eenvoudig en daarom is de award-uitreiking dan eigenlijk ook een zoektocht naar de zeldzame alleskunners. Hans Böhm is zo’n alleskunner.”

Over Digital Transformers
Digital Transformers zet het digitale talent in Nederland in de schijnwerpers en ondersteunt de digitale ontwikkeling van bedrijven door op onderscheidende wijze inspiratie, inzicht en ontwikkelmogelijkheden te bieden. Door de digitale revolutie zijn bedrijven genoodzaakt de essentie van hun organisatie te herdefiniëren.

Oprichters van de Digital Transformers Award zijn recruiter Newpeople, digital agency  Mirabeau a Cognizant digital business en pr-bureau Lubbers De Jong. Tot de sponsoren behoort onder meer Cognizant.
Laatste van Digital Transformers
Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

14 november – Uitreiking: Digital Transformer Awards

Hans Böhm van Beerwulf wint Digital Transformers Awards 2018
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 3 jaar en 74 dagen

Logo Lubbers De Jong
Digital Transf.. contact

Logo Digital Transformers

Digital Transf.. sociaal

Digital Transf.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric