www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Hans Böhm van Beerwulf wint Digital Transformers Awards 2018

Amsterdam, 12 oktober 2018 – Hans Böhm van Beerwulf, een e-commerce platformvoor craftbier, heeft gisteravond de Digital Transformers Awards 2018 in ontvangst genomen. Hiermee is hij dit jaar de beste digital change-maker van Nederland. De awards zijn in het leven geroepen om de noodzakelijke digitale transformatie van bedrijven te stimuleren. De overwinning van Hans Böhm is een bewijs van het belang van mensen in de digitale transformatie;  iedereen binnen het bedrijf moet mee hierin.

Hans Böhm: “Deze Award is een geweldige waardering en stimulans voor Beerwulf als organisatie. Het is een team effort geweest en ik wil alle medewerkers bedanken dat ze mij digitaal getransformeerd hebben. Hiermee wil ik zeggen dat zij mij veel hebben geleerd en dat ik zonder hen hier niet had gestaan.”

Hans Böhm werd gekozen uit ruim 40 inzendingen door een kritische vakjury bestaande uit de winnaar van afgelopen jaar Gerhard van der Bijl, CDO en CIO bij Royal FloraHolland, Tjalling Smit, directeur Commercie & Ontwikkeling bij NS, Marietje Schaake, Europees Parlementslid van D66, Marc Salomon, o.a. Dean of the Amsterdam Business School (ABS), Professor in Decision Sciences bij de UvA.

Marietje Schaake van de jury: “Bij deze awards gaat het om daadwerkelijk geboekte resultaten en niet om het hebben van alleen een plan. Böhm en zijn team kon het beste de resultaten aantonen en daarom waren wij het als jury, na lang beraad, eens dat Beerwulf de winnaar is. De groei die het team van Beerwulf heeft doorgemaakt was voor ons doorslaggevend.” Schaake vervolgt: “Daarnaast zei Böhm toe de belangen van de kleinere bierbrouwers waarmee hij werkt niet snel uit het oog te verliezen. Hij heeft veel feeling met hen en een enorme drive.”

Adjan Kodde van Mirabeau, een van de organisatoren: “Gezien het niveau van de inzendingen en wat we voorgaande jaren voorbij hebben zien komen aan inzendingen is onze conclusie dat Nederland het verrassend goed doet ten opzichte van omringende landen. Een succesvolle transformatie van een aantal verschillende facetten afhankelijk is die uiteindelijk allemaal goed moeten gaan. Dat laatste is niet eenvoudig en daarom is de award-uitreiking dan eigenlijk ook een zoektocht naar de zeldzame alleskunners. Hans Böhm is zo’n alleskunner.”

Over Digital Transformers
Digital Transformers zet het digitale talent in Nederland in de schijnwerpers en ondersteunt de digitale ontwikkeling van bedrijven door op onderscheidende wijze inspiratie, inzicht en ontwikkelmogelijkheden te bieden. Door de digitale revolutie zijn bedrijven genoodzaakt de essentie van hun organisatie te herdefiniëren.

Oprichters van de Digital Transformers Award zijn recruiter Newpeople, digital agency  Mirabeau a Cognizant digital business en pr-bureau Lubbers De Jong. Tot de sponsoren behoort onder meer Cognizant.
Laatste van Digital Transformers
Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

14 november – Uitreiking: Digital Transformer Awards

Hans Böhm van Beerwulf wint Digital Transformers Awards 2018

Logo Lubbers De Jong
Digital Transf.. contact

Logo Digital Transformers

Digital Transf.. sociaal

Digital Transf.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

ContentbureauContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl