Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (2 jaar en 62 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Hans Böhm van Beerwulf wint Digital Transformers Awards 2018

Amsterdam, 12 oktober 2018 – Hans Böhm van Beerwulf, een e-commerce platformvoor craftbier, heeft gisteravond de Digital Transformers Awards 2018 in ontvangst genomen. Hiermee is hij dit jaar de beste digital change-maker van Nederland. De awards zijn in het leven geroepen om de noodzakelijke digitale transformatie van bedrijven te stimuleren. De overwinning van Hans Böhm is een bewijs van het belang van mensen in de digitale transformatie;  iedereen binnen het bedrijf moet mee hierin.

Hans Böhm: “Deze Award is een geweldige waardering en stimulans voor Beerwulf als organisatie. Het is een team effort geweest en ik wil alle medewerkers bedanken dat ze mij digitaal getransformeerd hebben. Hiermee wil ik zeggen dat zij mij veel hebben geleerd en dat ik zonder hen hier niet had gestaan.”

Hans Böhm werd gekozen uit ruim 40 inzendingen door een kritische vakjury bestaande uit de winnaar van afgelopen jaar Gerhard van der Bijl, CDO en CIO bij Royal FloraHolland, Tjalling Smit, directeur Commercie & Ontwikkeling bij NS, Marietje Schaake, Europees Parlementslid van D66, Marc Salomon, o.a. Dean of the Amsterdam Business School (ABS), Professor in Decision Sciences bij de UvA.

Marietje Schaake van de jury: “Bij deze awards gaat het om daadwerkelijk geboekte resultaten en niet om het hebben van alleen een plan. Böhm en zijn team kon het beste de resultaten aantonen en daarom waren wij het als jury, na lang beraad, eens dat Beerwulf de winnaar is. De groei die het team van Beerwulf heeft doorgemaakt was voor ons doorslaggevend.” Schaake vervolgt: “Daarnaast zei Böhm toe de belangen van de kleinere bierbrouwers waarmee hij werkt niet snel uit het oog te verliezen. Hij heeft veel feeling met hen en een enorme drive.”

Adjan Kodde van Mirabeau, een van de organisatoren: “Gezien het niveau van de inzendingen en wat we voorgaande jaren voorbij hebben zien komen aan inzendingen is onze conclusie dat Nederland het verrassend goed doet ten opzichte van omringende landen. Een succesvolle transformatie van een aantal verschillende facetten afhankelijk is die uiteindelijk allemaal goed moeten gaan. Dat laatste is niet eenvoudig en daarom is de award-uitreiking dan eigenlijk ook een zoektocht naar de zeldzame alleskunners. Hans Böhm is zo’n alleskunner.”

Over Digital Transformers
Digital Transformers zet het digitale talent in Nederland in de schijnwerpers en ondersteunt de digitale ontwikkeling van bedrijven door op onderscheidende wijze inspiratie, inzicht en ontwikkelmogelijkheden te bieden. Door de digitale revolutie zijn bedrijven genoodzaakt de essentie van hun organisatie te herdefiniëren.

Oprichters van de Digital Transformers Award zijn recruiter Newpeople, digital agency  Mirabeau a Cognizant digital business en pr-bureau Lubbers De Jong. Tot de sponsoren behoort onder meer Cognizant.
Laatste van Digital Transformers
Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

14 november – Uitreiking: Digital Transformer Awards

Hans Böhm van Beerwulf wint Digital Transformers Awards 2018
Verstreken tijd: 2 jaar en 62 dagen

Logo Lubbers De Jong
Digital Transf.. contact

Logo Digital Transformers

Digital Transf.. sociaal

Digital Transf.. tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope