www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 70 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics adresseert het AI-gedreven datacenter met NVIDIA-oplossingen

Houten, 12 oktober 2018 – De wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics is een strategische distributieovereenkomst aangegaan met NVIDIA. Daarmee zal Arrow datacenter-platformen, zoals NVIDIA® DGX™, NVIDIA virtual GPU (vGPU) en NVIDIA® Tesla® in de EMEA-regio distribueren.

Cloud, IoT en virtualisatieoplossingen zijn belangrijke elementen in het portfolio van totaaloplossingen en diensten van Arrow. De overeenkomst met NVIDIA zorgt voor een sterke uitbreiding van dit aanbod, en biedt legio nieuwe zakelijke kansen voor het IT-kanaal: zowel op het gebied van (virtuele desktop)infrastructuur, virtuele grafische verwerking, servers, supercomputers (HPC) als opslag. De oplossingen van NVIDIA vormen een aanvulling op het bestaande serveraanbod van wereldwijde marktleiders. Dankzij de overeenkomst kunnen value-add resellers en solution providers nu uit één bron worden voorzien bij de bouw van datacenters en infrastructuren voor hun klanten.

Het IT-kanaal heeft nu de mogelijkheid om virtuele GPU’s samen met andere infrastructuuroplossingen aan te bieden. Daarmee kunnen grote gegevensvolumes met hoge snelheid worden verwerkt: de technologische voorwaarden die vereist zijn voor bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie-, IoT- en blockchaintoepassingen.

Het kanaal kan onder andere beschikken over NVIDIA vGPU, dat gebruikers schaalbare en kosteneffectieve prestaties in virtuele- en cloudomgevingen biedt, en het NVIDIA Tesla-platform, dat is ontworpen voor de meest veeleisende high-performance computing en hyperscale workloads in het datacenter. Ook NVIDIA DGX, ’s werelds eerste portfolio, speciaal bedoeld voor kunstmatige intelligentie systemen, zoals deep-learning en analytics is beschikbaar voor solution providers en value-add resellers.

“Door deze nieuwe strategische overeenkomst met NVIDIA zullen onze kanaalklanten de mogelijkheid hebben om nieuwe business te genereren in het datacenter van de volgende generatie. In bijna elke industrie kunnen ze nu oplossingen bieden voor uitdagingen in computer-, hyperscale-, cloud-, en internettoepassingen voor consumenten”, zegt Alexis Brabant, vice president van sales voor Arrow’s Enterprise Computing Solutions Business. “NVIDIA is perfect gepositioneerd en groeit sterk in de datacentermarkt. Samen stellen Arrow en NVIDIA het kanaal in staat om zich met name voor te bereiden op de enorm snelgroeiende business op basis van kunstmatige intelligentietraining en kunstmatige intelligentie-inferentie.

“Aangezien kunstmatige intelligentie steeds meer parallelle toegang vereist tot enorme datavolumes, groeit de vraag naar high-performance computing en virtuele grafische verwerking in het datacenter significant”, zegt Richard Jackson, hoofd van de EMEA Partner Organization, NVIDIA. “Cloud computing heeft de informatietechnologie getransformeerd en het is nu tijd dat het kanaal de versnelde computeromgeving betreedt om hun klanten te helpen strategische voordelen te behalen op basis van NVIDIA’s innovaties en Arrow’s unieke ecosysteem en diensten met toegevoegde waarde”.

Over Arrow
Arrow Electronics is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en bedrijfscomputingoplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 150.000 fabrikanten van apparatuur, value-added resellers, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk. Het bedrijf heeft meer dan 300 verkoopfaciliteiten en 45 distributiecentra en centra met toegevoegde waarde, die meer dan 80 landen bedienen.
Laatste van Arrow Electronics
Verstreken tijd: 3 jaar en 70 dagen

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.
Logo NTT DATA
Logo Barracuda Networks