Contentbureauwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Infor toont op Unleash HR in Amsterdam de snelheid en stijl van zijn HCM-oplossingen

Infor en Triumph Motorcycles presenteren HR-innovaties

Barneveld, 12 oktober 2018 – Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, presenteert op de vakbeurs Unleash HR Europe zijn suite van Human Capital Management (HCM) oplossingen, inclusief Infor CloudSuite HCM, Talent Science en Workforce Management. Daarnaast deelt Jonathan Parsons, HR-directeur bij Triumph Motorcycles, hoe Infor HCM het bedrijf helpt zijn interne werknemerservaringen te stroomlijnen met de externe merkbeleving.

Unleash HR is de grootste HR-techshow ter wereld, en vindt dit jaar op 23 en 24 oktober plaats in de RAI Amsterdam. Er worden zo’n 10.000 deelnemers verwacht. Tijdens het evenement zal Infor een reeks onderwerpen bespreken, uiteenlopend van de verbinding tussen data science en HR dankzij Artificial Intelligence (AI) en analytics, tot manieren om op een efficiëntere wijze beter talent aan te trekken in uiteenlopende industrieën.

“De Human Capital Management software van Infor vervangt complexe processen en workflows door intuïtieve, met AI verrijkte oplossingen. Deze zijn speciaal ontworpen om HR-professionals te ondersteunen, de werving van het beste talent te versnellen en de juiste mensen te motiveren hun prestaties te verbeteren”, zegt Graham Claydon, EMEA Sales Director HCM Solutions bij Infor.

“Triumph Motorcycles is een fantastisch voorbeeld van hoe Infor HCM kan worden ingezet om innovatie te kanaliseren, de klantervaring te verbeteren en ervoor te zorgen dat de interne en externe merkbeleving op één lijn liggen. We kijken ernaar uit om samen met Triumph hun praktijkervaringen op het gebied van HR-technologie te delen en bezoekers te verwelkomen die meer willen weten over dit project.”

De gezamenlijke presentatie van Infor en Triumph Motorcycles vindt plaats op de eerste dag van Unleash HR om 11:40 uur in kamer E102. De stand van Infor is te vinden op nummer 500.

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 68.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.