www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 19 dagen geleden)
PR: Marcommit

Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken

In slechts enkele klikken kunnen access points, switches en routers in groepen worden onderverdeeld

Amstelveen, 11 oktober 2018 — Aerohive Networks™ (NYSE: HIVE), leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, introduceert Cloud Configuration Groups: een nieuwe technologie voor microsegmentatie. Netwerkbeheerders kunnen hiermee in een handomdraai access points, switches en routers in groepen onderverdelen. Met Cloud Configuration Groups worden workflows van netwerkbeheerders vereenvoudigd voor het implementeren, beheren en bijwerken van groepen netwerkapparaten, zonder verlies van maatwerk of conflicten met traditionele segmentatietechnologieën.

De microsegmentatie is mogelijk op een of meer locaties op bedrijfsbreed niveau. Beheerders krijgen de mogelijkheid om eenvoudig en snel het toegangsnetwerk te segmenteren in aansluiting op de zakelijke behoeften. Op deze manier hoeven ze zich niet langer aan te passen aan of genoegen te nemen met de beperkingen van traditionele segmentatietechnologieën. De Cloud Configuration Groups zijn een aanvulling op de traditionele technologieën voor netwerksegmentatie, zoals IP, VLAN, en ACL.

Gaby Kroet, Regional Sales Director Benelux bij Aerohive Networks: “Wij zijn erg trots op de introductie van de cloud architectuur van Aerohive. De nieuwe Cloud Configuration Groups zetten de op netwerkbeleidsregels gebaseerde architectuur van Aerohive kracht bij. Hiermee breidt Aerohive het unieke productenaanbod uit en biedt zij de meest flexibele en schaalbare infrastructuur in de IT-industrie.”

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Juul Klaassen
aerohive@marcommit.nl
Laatste van Aerohive
Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

Verstreken tijd: 2 jaar en 19 dagen

Logo devolo
Logo Criteo
Logo Workday
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Pure Storage
Logo Avit Group