www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 14 dagen geleden)
PR: LVTPR

Sitecore legt de lat hoger om 's werelds sterkste platform aan te bieden voor gepersonaliseerde ervaringen

Nieuws in headless, machine learning en analytische mogelijkheden bieden een ongeevenaarde flexibiliteit en gebruiksgemak voor marketeers en ontwikkelaars

Sitecore Symposium 2018, Orlando, Florida Sitecore®, internationaal marktleider in digitale experience management software, maakt vandaag nieuwe mogelijkheden bekend in de Sitecore Experience Cloud™ – het platform voor end-to-end content, commerce en personalisering om merken te helpen hun digitale ervaringen te vernieuwen. De onthulde innovaties van de gelanceerde versie 9.1 van Sitecore Experience Platform, waaronder JavaScript Services (JSS), Sitecore Omni, en machine learning op een geheel nieuw niveau in Sitecore Cortex™, breiden de power van het meest veelzijdige digitale marketingplatform in de bedrijfstak om de rijkste en meest relevante digitale ervaringen aan klanten te leveren.

Daarnaast maakt Sitecore de ondertekening bekend van de definitieve overeenkomst over de overname van Stylelabs, ontwikkelaar van het platform Marketing Content Hub® (zie afzonderlijk persbericht). Het toevoegen van het platform van Stylelabs aan Sitecore zorgt dat marketingteams de complete levenscyclus van content beheersen. Ze kunnen de impact van specifieke elementen content op het individuele gedrag van klanten herkennen. Hierdoor zijn ze in staat ervaringen binnen het hele traject van de klant aan te passen.

"Sitecore is er volledig op gericht marketeers en ontwikkelaars de macht te geven om gepersonaliseerde klantervaringen te leveren die essentieel zijn voor de differentiatie van merken," zegt Mark Frost, CEO van Sitecore. De continue ontwikkeling van wereldklasse oplossingen in de Sitecore Experience Cloud en de uitbreiding met Stylelabs tonen aan dat we een marketingplatform voor nu én voor de toekomst ontwikkelen. Wij leveren de meest opwindende kansen voor marketeers en ontwikkelaars in deze bedrijfstak om overtuigende gepersonaliseerde ervaringen te creëren, die de basis vormen voor levenslange klantrelaties."

Tijdens het Sitecore Symposium verstrekte Sitecore gedetailleerde informatie over diverse nieuwe functies waarmee marketeers en ontwikkelaars:
  • De power van het Sitecore-platform kunnen benutten zonder dat ze .NET expertise nodig hebben. Sitecore JSS maakt de volle omvang van het Sitecore-platform beschikbaar voor miljoenen JavaScript-ontwikkelaars met een complete software development kit (SDK). Hiermee kunnen ze ervaringen op basis van Sitecore creeren met behulp van moderne JavaScript UI-bibliotheken en de populaire React, Angular en Vue.js frameworks. Front-end ontwikkelaars hebben nu een topklasse interface om volledig gescheiden van Sitecore te ageren. Ze kunnen hun projecten voortaan zelfs beginnen zonder Sitecore te installeren.
  • Compromisloze headless content applicaties kunnen leveren met opties voor complete personalisering. Sitecore Omni™ versterkt Sitecore JSS met een nieuwe universeler tracker-functie voor de ontwikkeling van headless applicaties zonder te hoeven afzien van de personalisering, analyse en A/B testfuncties van Sitecore. Creatieve teams kunnen volwaardige ervaringen opbouwen, zoals websites of enkele pagina's en progressieve webapplicatie- Marketeers behouden hierbij de volledige controle over inhoud, presentatie en marketingfuncties. Tegelijk hebben ontwikkelaars volledige vrijheid om in elke omgeving, besturingssysteem en workflow te werken.
  • Personalisering automatiseren met een aanpasbare en uitbreidbare machine learning engine. Sitecore Cortex biedt nu al de nieuwe generatie van machine learning om marketeers te helpen praktische, hoogwaardige personaliseringstaken te automatiseren. Door Sitecore Cortex gestuurde functionaliteit automatiseert nu de tijdrovende creatie van personalisatieregels en contenttagging, evenals de ontdekking van segmenten en de creatie van nieuwe aanbiedingen voor marketing persona's. Bovendien is de Sitecore Cortex data processing engine volledig aanpasbaar. Op die manier kunnen klanten en partners hun eigen specifieke machine learning engines, algoritmes en platform processors integreren om hun specifieke verticale praktijksituaties te beantwoorden.
  • De begeleiding en realisatie van marketingcampagnes vereenvoudigen. Met de herziene wetgeving als bijvoorbeeld AVG, voegt Sitecore Experience Platform 9.1 diverse functies toe om klanten te helpen hun e-mailcampagnes beter te organiseren. Door gelimiteerde verzending kunnen bedrijven beheren hoe vaak een bepaalde persoon dagelijks, wekelijks of maandelijks worden gemaild. Ze kunnen types berichten classificeren, bijv. cruciale e-mails als orderbevestigingen of wachtwoordresetbevestigingen. En ze kunnen met zelfstandig uitschrijven en categorievoorkeureneindgebruikers de mogelijkheid geven om het type berichten dat ze willen ontvangen te controleren. Sitecore heeft ook de automatiseringsfuncties voor campagnes uitgebreid met nieuwe templates, implementatieregels en onderhoudstools die het leven van digitale marketeers bij de creatie en omzetting van hun campagnes vereenvoudigen.
  • Sterke contentervaringen combineren met realtime kennis over de punten waarop content waarde genereert. De volgende generatie web content editing van Sitecore voor gebruikerservaringen, bekend onder de naam 'Horizon', is vrijgegeven voor alle core editing use cases. Horizon verandert de manier waarop marketeers pagina's ontwerpen. Met een intuitieve drag & drop interface, specifieke previews per apparaat en analysediensten die onmiddellijke inzichten bieden in de samenhang tijdens de creatie en publicatie van content. De gestroomlijnde interface verhoogt de productiviteit van contentschrijvers en redacteuren. Het maakt een echte, op data gebaseerde aanpak mogelijk van de ontwikkeling van ervaringen.
"De nieuwste golf van vernieuwing die wij op de markt hebben gebracht, onderstreept onze inzet voor innovatie en onze focus om klanten in staat te stellen hun expertise te vergroten," stelt Ryan Donovan, Chief Technology Officer van Sitecore. "Van machine learning tot nieuwe interfacetechnologieën en de beschikbaarheid van diverse modellen voor de ontwikkeling van content, zet Sitecore zich in om onze klanten te helpen een groot aantal marketingproblemen op te lossen, productiviteit te verhogen en hun activiteiten verder te versterken."

Over Sitecore
Sitecore is de internationale marktleider op het punt van digitale experience management software voor content management, commerce en klantinzichten. De Sitecore Experience Cloud™ stelt marketeers in staat om onmiddellijk gepersonaliseerde content te bieden, op schaal via elk denkbaar kanaal – vóór, tijdens en na de transactie. Meer dan 5.200 merken – waaronder American Express, Carnival Cruise Lines, Dow Chemical en L'Oréal –vertrouwden al op Sitecore om te helpen bij gepersonaliseerde interacties die doelgroepen overtuigen, trouwe klanten opleveren en de omzet verhogen.

LVTPR - Marcel Klein - Martijn van Leeuwen
Tel.: +31 (0)3065 65 070 - Stecorenl@lvtpr.nl

Sitecore
Ilse Lauwens - Marketing Manager Benelux–France
ill@sitecore.net

Sitecore, Own the Experience, Sitecore Experience Cloud, Sitecore Cortex en Sitecore Omni zijn geregistreerde handelsmerken van Sitecore Corporation A/S in de VS en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden.
Laatste van Sitecore
Sitecore benoemt Steve Tzikakis tot Chief Executive Officer

Winst voor marketing- en IT-professionals met de lancering van Sitecore Experience Platform 10 en Experience Commerce 10

Sitecore introduceert Content Hub Release 3.4