www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Gigaset lanceert nieuw DECT IP multicell-systeem N870

Optimale schaalbaarheid voor ieder type organisatie op basis van één enkele hardware-oplossing

Gigaset, leverancier van professionele communicatieoplossingen voor kleine en middelgrote organisaties, introduceert zijn nieuwe multicell-systeem N870 IP. Het belangrijkste element van dit nieuwe systeem is het N870-device, dat kan dienen als basisstation, DECT Manager en Integrator. De oplossing voorziet in centraal beheer van zowel kleine installaties als grote installaties op verschillende vestigingen. De N870 biedt beveiliging op basis van SRTP/TLS en is compatibel met verschillende toonaangevende Europese platformen.

Perfect voor multisite-scenario’s
De nieuwe N870 IP is gebaseerd op de bekende Gigaset Software Architecture, die garant staat voor eenvoudige implementatie en maximale uitwisselbaarheid met andere producten uit de Gigaset-productreeks voor professionele communicatie. De nieuwe oplossing is perfect voor multisite-scenario’s, zelfs in verschillende landen.Als basisstation en/of DECT Manager ondersteunt de N870 een enkele zone tot 250 gebruikers, zestig basisstations en zestig parallelle gesprekken. Elke satelliet verwerkt tot tien gelijktijdige gesprekken. Eindgebruikers profiteren van optimale flexibiliteit, naadloos doorverbinden en roaming, HD-audio en een intern telefoonboek op basis van LDAP(S). Het systeem biedt ook een uaCSTA-connectie (User Agent Computer Supported Telecommunications Applications) voor Computer Telephony Integration (CTI). Eindgebruikers kunnen met behulp van xhtml-applicaties hun eigen applicaties bouwen en deze toevoegen aan het systeem.

Snel en gemakkelijk in te stellen
De N870 IP is door zowel eindgebruikers als resellers gemakkelijk in te stellen. De beste locatie voor de satellieten van het product is gemakkelijk te vinden met behulp van de Gigaset DECT Measurement Kit. De N870 biedt ook professionele zero-touch auto-provisioning set-up en op IPUI gebaseerde handset-registratie. De intuïtieve web-interface met online help-functie, op XML gebaseerde configuratiebestanden, telefoonsysteemprofielen en ondersteuning van standaardprotocollen maken het configureren van het systeem heel eenvoudig en snel.

Kai Froese, Head of Business & Connectivity Solutions bij Gigaset: “Alle functionaliteiten van onze Gigaset N720 IP PRO zijn nu nog verder verbeterd met de N870. Bij het creëren van de nieuwe N870 IP hebben we goed naar onze klanten geluisterd. Aangezien kleine en grote bedrijven naar meer flexibiliteit zoeken om te kunnen blijven groeien, onderscheidt de N870 IP zich door zijn uitstekende schaalbaarheid. We kunnen nu ieder type bedrijf – groot en klein – bedienen met één type hardware. En het goede nieuws is dat het onderhoud voor de reseller niet verandert.”

Michael Anft, Senior Product Manager Business Customers bij Gigaset: “Wij zijn ervan overtuigd dat de N870 IP, gebouwd in onze eigen fabriek in Bocholt, Duitsland, het volgende-generatie modulaire multicell DECT-systeem is. Het is een schaalbare oplossing voor veilige, betrouwbare en naadloze mobiele communicatie binnen één of meer vestigingen. Daarnaast bieden de xhtml-applicaties en uaCSTA extra voordelen. De aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke professionele DECT-handsets gaan zeker goed vallen bij de eindgebruiker.”

Configuratie en beschikbaarheid
De N870 IP zal in het laatste kwartaal van 2018 exclusief geleverd worden via geautoriseerde distributeurs en gecertificeerde resellers. Aangezien het systeem kan fungeren als basisstation, DECT Manager en Integrator hebben bedrijven slechts één type hardware nodig om met de N870 IP een multicell-omgeving te creëren. Dat maakt het orderproces voor distributeurs en resellers heel eenvoudig. Zij hoeven maar één type toepassing (met één enkel artikelnummer voor heel Europa) op voorraad te hebben. Die kunnen ze gemakkelijk combineren met hun andere oplossingen.

///

Over Gigaset pro
Onder de naam Gigaset pro bedient Gigaset zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio van premiumproducten en biedt het professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Extra
Laatste van Gigaset
Gigaset lanceert nieuw DECT IP multicell-systeem N870

Gigaset en NFON gaan samenwerking aan

Gigaset’s Maxwell-reeks gecertificeerd op BroadSoft-platform

Logo LVTPR
Gigaset contact

Logo Gigaset

Gigaset sociaal

Gigaset tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl