Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Nieuwe appliances van Commvault brengen de kracht van scale-out gegevensbeheer naar enterprises, MSPs en filialen

Nieuwe Commvault HyperScale Appliance met meer capaciteit biedt enterprises en MSP’s een scale-out infrastructuur en de mogelijkheid data in de cloud integraal te beheren

Commvault Remote Office Appliance breidt de mogelijkheden van Commvault Complete Backup & Recovery uit naar kleinere filialen

Commvault, wereldwijd leverancier van enterprise oplossingen voor back-up en herstel, archivering en gegevensbeheer in elke hybride omgeving, maakte tijdens Commvault GO 2018 bekend dat het zijn aanbod van ‘cloud-ready’ appliances uitbreidt met twee nieuwe modellen. De Commvault HyperScale Appliance (model HS3300) biedt grote ondernemingen en managed service providers (MSP’s) een innovatieve scale-out infrastructuur. De Commvault Remote Office Appliance is een kant-en-klaar inzetbare appliance waarmee bedrijven de mogelijkheden van Commvault Complete Backup & Recovery kunnen uitbreiden naar kleinere filialen.

De nieuwe modellen bieden meer en minder capaciteit om bedrijven meer flexibiliteit en keuzevrijheid te bieden. Het model met meer capaciteit biedt scale-out (horizontaal schaalbare) gegevensbescherming dankzij de combinatie van Commvault HyperScale Technology en Commvault Complete Backup & Recovery, de meest uitgebreide oplossing binnen de branche voor het beschermen, beheren en benutten van data. Het model met minder capaciteit vereenvoudigt het gegevensbeheer binnen kleine filialen op basis van een centrale hybride IT-strategie. De nieuwe appliances versterken de positie van Commvault in oplossingen die bijdragen aan vereenvoudiging, risicoreductie en efficiënter gegevensbeheer in het datacenter, in de cloud, in filialen en op endpoints.

“Het beschermen en beheren van data en vereenvoudigen van hybride IT-omgevingen die tientallen applicaties, verschillende clouds en petabytes aan data behuizen is geen sinecure”, zegt Christophe Bertrand, senior analist bij de Enterprise Strategy Group. “Met deze twee nieuwe appliances biedt Commvault bedrijven meer keuzevrijheid en een oplossing voor deze specifieke uitdagingen. Hiermee kunnen zij integraal voorzien in hun databehoeften en hun data inzetten voor het verbeteren van hun bedrijfsprestaties.”

Een Commvault HyperScale Appliance met meer capaciteit
De nieuwe Commvault HyperScale Appliance (model HS3300) biedt bedrijven tussen de 174 en 262 terabytes (TB) aan bruikbare opslagcapaciteit. Deze volledig geconvergeerde appliance kenmerkt zich door een hechte integratie van serverfunctionaliteit, opslagcapaciteit en Commvault Complete Backup & Recovery. De scale-out infrastructuur van de appliance biedt net als de bestaande Commvault HyperScale Appliance voor middelgrote bedrijven (model HS1300) met de cloud vergelijkbare schaalbaarheid, flexibiliteit en kostenbesparingen. Het model vult deze voordelen aan met ondersteuning voor de intensievere workloads van MSP’s en grote ondernemingen.

De nieuwe Commvault HyperScale Appliance voor de grootzakelijke markt biedt ondernemingen meer flexibiliteit en keuzevrijheid. Deze geconvergeerde oplossing maakt het eenvoudiger voor hen om te voldoen aan bedrijfsspecifieke eisen op het gebied van databescherming, gegevensherstel en governance.

“De Commvault HyperScale Appliance met Commvault Complete kan zich op ongekende belangstelling van partners en klanten verheugen. De appliance vergroot de eenvoud, productiviteit en efficiëntie en zorgt voor tijd- en kostenbesparingen tijdens de inkoop, installatie, integratie en het dagelijks beheer van de hardware”, zegt N. Robert Hammer, de bestuursvoorzitter en CEO van Commvault. “Met de uitbreiding van ons aanbod van appliances breiden we onze flexibele mogelijkheden voor databescherming en gegevensbeheer uit naar nieuwe toepassingsscenario’s. Bedrijven kunnen daarmee kosten besparen, de beheercomplexiteit terugdringen en hun data inzetten voor het verbeteren van hun bedrijfsresultaat.”

De nieuwe Commvault Remote Office Appliance
De kant-en-klaar inzetbare Commvault Remote Office Appliance breidt de mogelijkheden voor back-up en gegevensherstel van Commvault Complete Backup & Recovery uit naar externe bedrijfslocaties en filialen. De oplossing kenmerkt zich door eenvoud qua aanschaf, installatie en onderhoud en maakt een einde aan de complexiteit en kosten die gepaard gaan met de inzet van lokale IT-expertise.

De Commvault Remote Office Appliance is leverbaar met een capaciteit van 5 of 15 TB aan bruikbare opslagcapaciteit en stelt ondernemingen in staat om data lokaal te beschermen en kopieën daarvan in een datacenter onder te brengen en centraal te beheren. De appliance draagt daarmee bij aan vereenvoudigd beheer, gestroomlijnde processen en verbeterde back-up- en herstelprestaties. De toepassing van consistente beleidsregels voor het beheer van data op externe locaties heeft hoge prioriteit bij bedrijven.

Beschikbaarheid
De Commvault Remote Office Appliance is per direct verkrijgbaar via Commvault en zijn wereldwijde netwerk van partners. De nieuwe Commvault HyperScale Appliance (model HS3300) is vanaf december 2018 verkrijgbaar.

Het aanbod van appliances van Commvault omvat de Commvault HyperScale Appliance (model HS3300), de Commvault HyperScale Appliance (model HS1300) voor middelgrote ondernemingen en de Commvault Remote Office Appliance (model HS1100).
Laatste van Commvault Systems International BV
Commvault Activate maakt einde aan complexe problemen rond compliance en data governance

Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

Commvault en DMP bundelen krachten in EMEA
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Commvault Syst.. contact

Logo Commvault Systems International BV

www.commvault.com
Commvault Syst.. sociaal

Commvault Syst.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage