Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (2 jaar en 96 dagen geleden)
PR: carolijn peelen bv

Shippeo breidt nu ook uit naar het Verenigd Koninkrijk, Steve Holmes wordt verkoopdirecteur

Supply Chain Visibility leider gaat de jaarlijkse 152 miljard tonkilometers goederenvervoer in het Verenigd Koninkrijk efficiënter maken

Amsterdam/Parijs, 10 oktober 2018 – Shippeo, de Europese marktleider in Supply Chain Visibility, breidt na Amsterdam haar activiteiten nu ook uit naar het Verenigd Koninkrijk. Zo wil het bedrijf tegemoetkomen aan de snelgroeiende vraag van verladers naar voorspellende en real-time informatie over Europese wegleveringen.

Steve Holmes (47), die is aangetrokken als regionale verkoopdirecteur, brengt meer dan 15 jaar ervaring met zich mee op het gebied van business development en sales in de sectoren logistiek, retail en productie. Voordat hij bij Shippeo kwam, was Steve Head of Business Development en General Manager bij 3t Logistics, waar hij de omzet verhoogde van £ 2,5 miljoen in 2011 tot meer dan £ 18 miljoen in 2018. Steve gaat werken vanuit het nieuwe kantoor in Holborn, Londen.

"Het Verenigd Koninkrijk is de op één na belangrijkste economie van Europa, en vrachtvervoer over de weg blijft de belangrijkste manier om goederen te vervoeren. Een sterke aanwezigheid in het Verenigd Koninkrijk is voor ons van strategisch belang, omdat we onze positie als Europees marktleider willen verstevigen", zei Lucien Besse, COO en medeoprichter van Shippeo. "Vanwege de grote volumes vracht die in het Verenigd Koninkrijk via de weg worden vervoerd, is het wegennet behoorlijk druk. Door verladers voorspellende en real-time zichtbaarheid te geven over hun leveringen, kan de efficiency van hun supply chain activiteiten aanzienlijk verbeteren. We zijn zeer verheugd Steve te mogen verwelkomen in het team en zullen zijn vaardigheden en ervaring gebruiken om onze business in het Verenigd Koninkrijk snel uit te breiden."

"Na de afgelopen zeven jaar een succesvol bedrijf in de logistieke sector te hebben opgebouwd, kijk ik er echt naar uit om mijn kennis en expertise in deze nieuwe functie bij Shippeo toe te passen", zegt Steve Holmes. "Shippeo is de innovatieve nieuwe Europese speler in de sector goederenvervoer over de weg, en de markt hier is klaar voor een efficiencyslag. Met 152 miljard tonkilometers transport die in 2017 in het Verenigd Koninkrijk werd verplaatst vind ik het een uitdaging om onze expertise in te zetten bij het efficiënter en kosteneffectiever vervoeren van deze vracht en zo bedrijven te helpen bij het bereiken van operational excellence."

Over Shippeo
Shippeo, de Europese marktleider in Supply Chain Visibility, helpt internationale bedrijven om real-time logistieke data in te zetten voor uitzonderlijke klantenservice en operational excellence. Het wereldwijde platform biedt verladers, vervoerders en ontvangers continue monitoring en maximale nauwkeurigheid van verwachte aankomsttijden voor elke levering, waardoor ze snel problemen kunnen identificeren en tijdig kunnen anticiperen.

Shippeo werd opgericht in 2014 en volgt meer dan 3 miljoen ladingen per jaar voor toonaangevende klanten als Kingfisher, Saint-Gobain, Intermarché en Leroy Merlin. Voor meer informatie: www.shippeo.com

Carolijn Peelen, carolijn@peelen.nu, +31(0)653280936

Foto: Steve Holmes (47), Sales Director bij Shippeo
Steve Holmes (47), Sales Director bij Shippeo
Laatste van Shippeo
ALPEGA GROUP EN SHIPPEO KONDIGEN STRATEGISCH PARTNERSHIP AAN

Shippeo verdubbelt carrier netwerk naar 62 landen

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility
Verstreken tijd: 2 jaar en 96 dagen

Logo carolijn peelen bv
Shippeo contact

Logo Shippeo

www.shippeo.com
Shippeo sociaal

Shippeo tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise