Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (3 jaar en 76 dagen geleden)
PR: Franssen Communicatie

ON2IT opent kantoor in Verenigde Staten en benoemt Kristie Bell (ex-IBM) tot CEO

ON2IT - een van Europa’s grootste cybersecurity service providers – maakt bekend haar eerste buitenlandse kantoor te openen in Plano, Texas. De aanwezigheid in de Verenigde Staten zal de samenwerking tussen ON2IT en haar Amerikaanse klanten en partners verder versterken.

“De beslissing om naar de US uit te breiden en het eerste buitenlandse kantoor in de regio Dallas te openen is een logische stap binnen de ON2IT groeistrategie”, zegt Kristie Bell, CEO voor de Amerikaanse markt.

“Kristie brengt een grote hoeveelheid kennis en ervaring mee binnen onze directie”, zegt Marcel van Eemeren, mede-oprichter en CEO van de ON2IT Group. “Het is belangrijk dat we klanten en technologie partners kunnen ontmoeten in hun eigen geografische regio, om efficiënte service te kunnen verlenen. Kristie heeft een bewezen track record in het managen van dit type partnerships.”

Kristie Bell heeft eerder gewerkt in sales- en marketingmanagement activiteiten binnen diverse IBM divisies. Meest recent was haar rol VP Global Sales binnen de Systems & Technology Group.

“De kosten en complexiteit van cybersecurity maatregelen stijgen exorbitant”, volgens Bell. “De cloud-gebaseerde oplossingen van ON2IT bieden klanten superieure technologie en tegelijkertijd een betaalbaar alternatief voor een in-house Security Operations Center (SOC). De Zero Trust benadering, die ON2IT als eerste gebruikte voor haar Europese klanten, krijgt nu ook meer navolging in de US. Met het openen van een US kantoor en het bieden van sales support, en een lokaal forensisch expertteam, laat ON2IT haar wereldwijde ambities zien”.

Lancering Zero Trust SOC app tijdens Ignite 18 in Amsterdam (8-10 oktober)
ON2IT maakte de beschikbaarheid van haar nieuwe app bekend tijdens de Ignite 2018 Security Conferentie in Amsterdam. De ON2IT Zero Trust SOC app stelt klanten in staat om het ON2IT Security & Orchestration Platform te koppelen aan toonaangevende ecosystemen zoals het Palo Alto Networks Application Framework. Na het onboarden gebeurt de analyse van security events geautomatiseerd en worden klanten voorzien van incident-respons, maandelijkse rapportages en compliance bewijzen volgens de diverse normenstelsels en standaarden. Handmatige interventies door ON2IT SOC analisten zorgen voor snelle en adequate respons in geval van continuïteit-bedreigende incidenten.

Lightstream, gevestigd in Utah en wereldleider in cloud technologie-oplossingen en netwerk integratie, is een van de partners voor de lancering van de SOC app in de Verenigde Staten. “We zijn enthousiast om aan te sluiten bij ON2IT’s managed security”, zegt Greg Hatch, Cloud & Security Leader binnen Lightstream. “ON2IT managed security sluit erg goed aan bij de cloud services die Lightstream momenteel aanbiedt aan haar klanten in Noord Amerika”.

Over ON2IT
ON2IT verzorgt wereldwijd Managed Detectie en Response (MDR) services. ON2IT combineert zorgvuldig samengestelde technologische cybersecurity oplossingen met een team security analisten dat real time reageert op ontwrichtende security events. De ON2IT Zero Trust SOC analisten onderzoeken en reageren op bekende en onbekende bedreigingen waardoor ze een effectieve uitbreiding vormen van uw eigen SOC- team.

ON2IT helpt al ruim 10 jaar haar (inter-)nationale klanten aantoonbaar compliant te zijn aan richtlijnen, zoals de GDPR en biedt maximale zekerheid dat bedrijfsactiviteiten van de klant niet worden beschadigd. Klanten hebben direct toegang tot ON2IT security experts zonder zelf de uitdaging aan te hoeven gaan om gekwalificeerde security professionals te moeten aannemen en te behouden.

*****************************

Media contact:

ON2IT B.V.
Femke Ververs
Intnl. Marketing Manager

M: +316-131-317-76
W: http://www.on2it.net
E: femke.ververs@on2it.net
Laatste van ON2IT

ON2IT annonceert nieuwe Zero Trust SOC app voor het Palo Alto Networks Application Framework

ON2IT wint Global Partner Award van Palo Alto Networks

Logo People First Group