www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 69 dagen geleden)
PR: LVTPR

Dimension Data uitgeroepen tot Cisco Netherlands Partner of the Year en Enterprise Partner of the Year

Awards zijn erkenning van uitzonderlijk hoge, dubbele groeicijfers en goede samenwerking tussen beide organisaties

Barneveld – Dimension Data, global systems integrator en managed services provider, is tijdens het Cisco Partner Awards Diner bekroond met de Cisco Netherlands Partner of the Year-award en met de Enterprise Partner of the Year-award. Dimension Data heeft afgelopen Cisco-boekjaar jaar dubbele groeicijfers in de segmenten Commercial, Enterprise, Public en Service Provider gerealiseerd. De Awards worden jaarlijks door Cisco uitgereikt aan partners die een uitzonderlijke groei hebben gerealiseerd of zich op een andere manier hebben weten te onderscheiden.

Afgelopen jaar wist Cisco-partner Dimension Data 22 procent groei in productboekingen te realiseren. Bovendien liet het bedrijf 57 procent groei in serviceboekingen zien. Aan de basis van het toekennen van de awards hebben niet alleen dehoge groeicijfers gestaan, maar ook de manier waarop deze tot stand zijn gekomen. Zo heeft een groei in Services en Enterprise Agreements, Recurring Offers en een integratie met het Security Portfolio en practices op het gebied van Intent Based Networking, MultiCloud en Collaboration geleid tot een algehele groei van bijna 30 procent.

Jeroen van Hamersveld, managing director van Dimension Data Nederland: “We zijn trots dat we ons Cisco Netherlands Partner of the Year mogen noemen als meest succesvolle Cisco-partner in Nederland. Tevens is het opnieuw ontvangen van de Enterprise Partner of the Year-award een kroon op ons succes in de enterprise-markt waarbij steeds meer middelgrote en grote organisaties zich tot Dimension Data wenden om zich te laten ontzorgen in hun digitale infrastructuur en security-domein.”

#####

Over Cisco
Cisco (Nasdaq: CSCO) is wereldwijd leider in technologie en zorgt er sinds 1984 voor dat het internet werkt. De mensen, producten en partners helpen de maatschappij om veilig verbinding te maken en de digitale kansen van morgen vandaag al te benutten. Ga voor meer informatie naar cisco.com of volg @Cisco op Twitter.

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen. Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met volledige managed services. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Verstreken tijd: 3 jaar en 69 dagen

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle