Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Winvision partner van Microsoft bij ontwikkeling Azure Digital Twins

Nieuwegein, 8 oktober 2018 - ICT-dienstverlener Winvision is, als onderdeel van een zeer select gezelschap van internationale Microsoft-partners, nauw betrokken bij de ontwikkeling van Azure Digital Twins, de nieuwe toepassing van Microsoft op het Azure IoT-platform voor slim en duurzaam beheer van gebouwen en objecten. Microsoft heeft Azure Digital Twins op 24 september gepresenteerd tijdens de Microsoft Ignite 2018 conferentie en maakt het medio oktober voor de markt beschikbaar.

Azure Digital Twins is het eerste IoT-platform dat een volledige digitale representatie maakt van een fysieke omgeving. Dat betekent dat elk gebouw of object – van kantoor, campus of ziekenhuis tot winkelcentrum, parkeergarage, fabriekscomplex, straat en zelfs stad – in context slim beheerd en aangestuurd kan worden. Er is in de digitale omgeving een volledig overzicht van de gemeten beweging, omstandigheid, bezetting en het gebruik en het is mogelijk om in te zoomen tot op het niveau van ruimte, bureau en afzonderlijk apparaat als pomp, afzuiger en sensor. Daarmee geeft Azure Digital Twins een volledig nieuwe dimensie aan concepten als smart buildings en smart cities.

Dicht bij het vuur als developer
Winvision is al ruim een jaar betrokken bij de ontwikkeling van Azure Digital Twins. Het IoT-team van Winvision heeft de ervaringen die het opdeed als technologiepartner van BeSense ingebracht in de ontwikkelsessies met het Amerikaanse team van Microsoft. Senior Solution Architect Remco Ploeg van Winvision: “Met ons team waren we wekelijks in overleg met Microsoft om Digital Twins verder te verbeteren. En we blijven in overleg, de ontwikkelingen staan nooit stil. Bij de eerste presentatie eind september tijdens Microsoft Ignite in Orlando waren we dan ook trots. Digital Twins voelt eigen, omdat we er zo nauw bij betrokken zijn. Als developer en architect kun je niet dichter bij het vuur komen.”Vanaf medio oktober is Azure Digital Twins voor de markt beschikbaar. De officiële lancering is tijdens het IoT Solutions World Event in Barcelona.

Over Winvision
Winvision richt zich op het adviseren, ontwikkelen, implementeren en beheren van oplossingen gebaseerd op het Microsoft-platform. Door de inzet van innovatieve ICT-oplossingen in combinatie met adoptie hiervan door de gebruikers ontsluit Winvision de waarde van het Microsoft-platform voor zijn klanten. Als Microsoft Partner met meerdere Gold en Silver competenties behoort Winvision wereldwijd tot de top. Deze competenties, gekoppeld aan de bewezen adoptie aanpak, onderbouwen de kracht die Winvision toekent aan het geïntegreerde Microsoft-platform als fundament voor bedrijfsbrede oplossingen in kennisintensieve organisaties. Winvision ontwikkelt in eigen beheer geïntegreerde toepassingen en oplossingen, zoals WinCare, het centrale ICT-platform voor jeugdhulp, en Winvision Voice voor Unified Communications. Winvision is sinds 2002 actief en inmiddels uitgegroeid tot een organisatie van ruim 140 medewerkers. Winvision is ISO9001, ISO27001 en NEN7510-gecertificeerd en gevestigd in Nieuwegein. Kijk voor meer informatie op: www.winvision.nl

Winvision Persdesk
Marjolein Jonker
+ 31 (0)23 555 34 24
winvision@yellow-communications.com
www.winvision.nl
Laatste van Winvision
Hoe maak je van een doods object een slim en duurzaam gebouw?

Winvision partner van Microsoft bij ontwikkeling Azure Digital Twins

Jeugdhulpplatform WinCare voldoet aan aansluiteisen VECOZO

Logo Yellow Communications
Winvision contact

Logo Winvision

info@winvision.nl
  www.winvision.nl
Winvision sociaal

Winvision tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl