www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 11 dagen geleden)
PR: Marcommit

Itho Daalderop schakelt QNH in voor nieuwe website

Amsterdam, 8 oktober 2018 – Itho Daalderop, fabrikant van verwarmings-, tapwater-, ventilatie- en regeltechniekoplossingen, heeft IT-dienstverlener en -kennispartner QNH Consulting in de arm genomen voor het ontwikkelen van een nieuwe website. QNH treedt hierbij op als adviserend en uitvoerend partner en zal de front-end en back-end omgeving ontwikkelen en diverse koppelingen realiseren met onder andere Compano en Microsoft Dynamics AX. QNH maakt hierbij gebruik van het Betty Blocks low code platform.

De nieuwe website van Itho Daalderop moet voldoen aan diverse eisen op het gebied van wendbaarheid, betrouwbaarheid en een goede gebruikerservaring. Een van de eisen is dat de tienduizend producten makkelijk geüpload kunnen worden en dat aanpassingen met één druk op de knop worden doorgevoerd. De verbeterde koppeling met de diverse databases gaat ervoor zorgen dat Itho Daalderop straks veel sneller kan inspelen op veranderingen en nieuwe wensen in de markt.

Daarnaast wordt de gebruikersinterface een stuk klantgerichter, is de structuur van de website overzichtelijker, wordt de website mobile first ingericht en is er een kleinere kans op fouten. QNH heeft op dit moment al een duurzaamheidstool opgeleverd waarmee klanten na het beantwoorden van een aantal vragen, advies krijgen op het gebied van warmtepompen. Deze komt eerst op de oude website en zal later meegaan naar de nieuwe.

Nick Winkelman, Projectleider Digital Marketing bij Itho Daalderop: “We wilden een toekomstgerichte oplossing met een snelle time-to-market en een geweldige user experience. Hiervoor zijn we bij QNH aan het juiste adres. Tijdens de proof-of-concept periode en de fase nul, waarin de scoping is bepaald, verliep de samenwerking zeer voorspoedig en kregen we gedegen en reëel advies. Het is van grote waarde dat QNH kritisch meedenkt en ons goed begeleidt.”

Lars Kessels, Managing Consultant en Team Lead Rapid Application Development bij QNH Consulting, over de samenwerking: “We zijn blij dat we onze ervaring met UX, applicatie-implementaties en architectuur kunnen inzetten bij Itho Daalderop. Bij de start van het partnership hebben we gedegen onderzoek gedaan en diverse brainstormsessies en interviews met medewerkers en klanten georganiseerd. Op basis daarvan hebben we een lijst met requirements opgesteld waarmee we nu aan de slag gaan. In de samenwerking met Itho Daalderop staan een kritische blik, resultaatgerichtheid en samen sparren centraal. We kunnen elkaar hier goed in vinden. In april dit jaar opende QNH samen met ilionx een vestiging in Rotterdam. Met het project bij Itho Daalderop kunnen we Rotterdamse bedrijven mooi laten zien wat we in huis hebben.”

---------------

Noot voor de redactie: bijgevoegd treft u een afbeelding passend bij het bericht.

Over QNH Consulting

QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 470 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Maastricht, Groningen, Eindhoven, ‘s Hertogenbosch en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Begin 2018 is QNH overgenomen door Egeria en zal op termijn samengevoegd worden met ICT dienstverlener ilionx. Meer informatie over QNH is te vinden op www.qnh.eu of volg QNH op Twitter via @qnh_nl.

Meer informatie:
Marcommit
Lotte Monster
+31 (0)35-5822730
qnh@marcommit.nl
Laatste van QNH
Medewerkers in één op de drie organisaties innovatiemoe

Slechts 7 procent van de Nederlandse bedrijven innoveert nog op eigen houtje

Itho Daalderop schakelt QNH in voor nieuwe website
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 3 jaar en 11 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf