www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 15 dagen geleden)

Royole High-Definition wearables maken indruk tijdens de prestigieuze Paris Fashion Week

De Flexible+ wearables van het bedrijf, met zijn innovatieve flexibele display- en sensortechnologieën, zijn onderdeel van de showcase van designer Heaven Gaia.

Parijs, 1 oktober 2018 – Royole Corporation, een toonaangevende innovator en producent van de nieuwste generatie Human-Machine Interface-technologie, zoals geavanceerde flexibele displays, flexibele sensoren en slimme apparaten, maakte zijn internationale fashion-debuut tijdens de Paris Fashion Week 2018-show. Het bedrijf presenteerde vrijdag 28 september samen met de bekende modeontwerper Heaven Gaia, zijn Flexible Shirt en Flexible Top Hat, 's werelds eerste kledingstukken met high-definition flexibele display- en sensortechnologieën.

“Onze Flexible+ Wearables – met onze baanbrekende, ultradunne, volledig flexibele schermen - zijn een innovatieve manier voor bedrijven of individuen om hun persoonlijkheden en creativiteit visueel uit te drukken,” stelt Royole-oprichter en CEO, Dr. Bill Liu. “Mensen of bedrijven kunnen ze gebruiken als het ultieme mobiele reclamebord, waarbij ze bestaande of streaming video in realtime vanaf hun mobiele telefoon kunnen tonen. Royole’s draagbare reclame-uitingen trekken gegarandeerd de aandacht, net als in Parijs.”

Royole ziet mode als een krachtig platform voor flexibele technologie-integratie, waardoor consumenten oneindig veel mogelijkheden krijgen voor persoonlijke expressie en maatwerk. De Flexible+ Wearables zijn eenvoudig te monteren, comfortabel om te dragen en worden van stroom voorzien door een draagbare externe lithiumbatterij. Ze ondersteunen 3GP/MP4-video's en JPEG/GIF-afbeeldingen. De grote, volledig flexibele AMOLED-displays kunnen eenvoudig worden verwijderd en teruggeplaatst, zodat ze gemakkelijk kunnen worden gereinigd.

Het is mogelijk om de Flexible+ Wearables vooraf te bestellen op de Royole-website ( www.royole.com). Bestellingen worden geleverd vanaf november 2018. Alle items worden in beperkte oplage geproduceerd en worden op bestelling gemaakt. Neem voor meer informatie contact op met: support@royole.com.

Producten zijn beschikbaar op drie manieren: alleen een Flexible Shirt ($899,99 per stuk), alleen een Flexible Top Hat ($899,99 per stuk), of als Flexible Wearables Combo met een Flexible Shirt en een Flexible Top Hat ($1.399,99 per combinatie).

Royole Flexible Display Technology
De gepatenteerde flexibele displays van Royole zijn dun, lichtgewicht en buigzaam, waardoor unieke functionaliteit en nieuwe toepassingen mogelijk worden. Ze hebben een hoge resolutie en een hoge kleurverzadiging voor een verbluffende beeldhelderheid en -kwaliteit. De flexibele displays van Royole worden geproduceerd op de quasi-G6 massaproductiecampus van het bedrijf in Shenzhen, China, een 100% zelfontworpen R&D- en productiefaciliteit met een totale investeringswaarde van ongeveer $1,7 miljard. Op volle capaciteit zal de productie meer dan 50 miljoen volledig flexibele display-eenheden per jaar overschrijden.

Royole Flexible Sensor Technology
Royole ontwikkelt en produceert flexibele sensortechnologie die een hoge nauwkeurigheid, lineariteit en gevoeligheid biedt. Het bedrijf staat bekend om zijn uiteenlopende producten en oplossingen, snelle doorlooptijd, korte productiecycli, grootschalige productiemogelijkheden en lage kosten. Royole-sensoren zijn volledig compatibel met flexibele en traditionele toepassingen en leveren een buigradius van slechts 1-3 mm die zelfs na 100.000 keer buigen nog operationeel is.

Royole's flexibele displaytechnologie en flexibele sensortechnologie kunnen worden geïntegreerd in een verscheidenheid aan producten en toepassingen om de manier waarop mensen hun persoonlijke omgeving beleven te verbeteren - van consumentenelektronica, tot slim transport, smart home, sport en mode, kantoor en onderwijs, robotica, gezondheidszorg en meer. Dat is de essentie van het Royole Flexible+ -platform.

Mediacontact:
Pride PR
Irene Martini / Lisette den Bakker
E-mail: royole@pridepr.nl

Royole
Tamara van Santbergen
E-mail: Tasa@royole.com

©2018 Royole Corp. Alle rechten voorbehouden.

Over Royole Corporation
Royole, dat werd opgericht door aan Stanford afgestudeerde engineers in 2012, wil de manier waarop mensen hun wereld zien en ermee omgaan veranderen. Het bedrijf creëert en produceert de volgende generatie interfacetechnologie en producten als flexibele displays, flexibele sensoren en slimme devices. Mijlpalen zijn ’s werelds dunste full-color AMOLED flexibele display met flexibele sensoren (2014), ’s werelds eerste vouwbare virtuele en mobiele 3D-theater (2015), ’s werelds eerste gebogen autodashboard op basis van flexibele elektronica (2016), het eerste slimme schrijfblok, RoWrite, gebaseerd op flexibele sensoren (2017), en de volumeproductie van Royoles quasi-G6 massaproductiecampus voor volledig flexibele schermen (2018).

Royole beschikt over meer dan 2000 patenten en biedt licenties en diensten op het gebied van intellectueel eigendom, massaproductie en oplossingen voor toepassingen van flexibele elektronica via het nieuwe Flexible+-platform. Royole, dat gesteund wordt door wereldwijde financiële leiders, is begonnen met de productie van volledig flexibele displays op grote schaal op zijn ruim 1,1 miljoen vierkante meter grote quasi-G6 massaproductiecampus in Shenzhen in China, na een totale investering van bijna 1,5 miljard euro. Royole heeft kantoren in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Fremont (Californië), Hong Kong en het Chinese Shenzhen. Ga voor meer informatie naar www.royole.com.
Laatste van Royole Corporation
Royole Corporation benoemt Harold Cobben tot algemeen directeur voor Europa

Bill Liu genomineerd voor FORTUNE's 40 Under 40-lijst van 2019

Royole presenteert Flexible+ Platform op CES 2019
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 3 jaar en 15 dagen

Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR

+ Foto/illustratie/logo