www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Adyen, MADE.COM en Growth Tribe spreken tijdens Lightspeed Connect 2018

Amsterdam, 2 oktober 2018 – Lightspeed, leverancier van kassa- en webwinkelsoftware, maakt wederom een aantal grote namen bekend voor Lightspeed Connect. Onder meer payment aanbieder Adyen, die net de beursgang heeft gemaakt, zal aanwezig zijn. Daarnaast hebben ook retail-innovator MADE.COM en de growth hacking academy Growth Tribe nu hun komst bevestigd.

Do retail better
Tijdens het grootste omnichannel-event van Europa, met het thema Do Retail Better, zijn er in totaal meer dan 25 sprekers over 5 zalen verdeeld. Zij geven de 800 verwachte online en offline retailers insights in de ontwikkelingen, trends en uitdagingen van de retailmarkt. Inspirerende keynotes en hands-on workshops helpen de aanwezige retailers hun ondernemingen te optimaliseren, meer omzet te genereren en hun zaak toekomst-proof te maken.

De volgende nieuwe sprekers zijn toegevoegd aan het programma:
  • Roeland Prins, CCO van Adyen, presenteert op Lightspeed Connect de insights uit de jaarlijkse retail study van Adyen. Dit onderzoek werd gehouden onder 5000 consumenten en 500 retailers in Europa en biedt waardevolle insights die retailers zullen helpen om klantgedrag beter te begrijpen. Met Adyen is een spreker aan het programma toegevoegd die voorloper is op gebied van betalingen en duizenden online en offline retailers ondersteunt.

• Damien Poelhekke, Managing Director Benelux van MADE.COM, verzorgt een inspirerende keynote. Het pad van digital disruptor naar ‘loved lifestyle brand’ en de kracht van storytelling om een merk te bouwen zijn de rode draad door zijn keynote. MADE.COM is een curated online platform dat zonder eigen voorraad werkt. In verschillende steden zijn daarnaast fysieke showrooms geopend om klanten de mogelijkheid te geven de producten aan te kunnen raken. Het succesverhaal van MADE.COM laat perfect zien wat omnichannel is en hoe het het beste kan worden uitgevoerd.

• Bernardo Nunes, Chief Data Scientist bij Growth Tribe, toont in zijn keynote het belang van AI en machine learning. Na een onderzoek onder retailers op Lightspeed Connect in 2017 werd duidelijk dat de meesten van hen beseffen dat zij hun marketinginspanningen moeten verbeteren om competitief te kunnen blijven. Dat begint bij het verwerken en begrijpen van data.
Ook keynotes, paneldiscussies en workshops van onder andere influencer agency The Cirqle, Nyenrode hoogleraar Kitty Koelemeijer, Vlaamse e-commerce en pop-up ondernemer Jill Shaw, Jorij Abraham van de Ecommerce Foundation, multi-brand fashion store ZEB en Gilles van Gestel van I.Ma.Gi.N. Jewels zijn inmiddels bevestigd.

Algemene informatie
Lightspeed Connect vindt plaats in de Jaarbeurs op woensdag 24 oktober van 9:30 uur tot 20:00 uur. Tickets zijn verkrijgbaar via de website.

Informatie voor de pers – niet voor publicatie:
Lightspeed Connect is gratis toegankelijk voor de pers. Stuur een mail naar lightspeed@marcommit.nl als je aanwezig wil zijn, de mediakit wil ontvangen, of interesse hebt in een interview.

Over Lightspeed
Lightspeed is een krachtig cloud gebaseerd kassasysteem voor de horeca en retail. Meer dan 50.000 winkeliers, hotels en restauranthouders, die voor meer dan 15 miljard dollar aan transacties per jaar verwerken, gebruiken Lightspeed voor on- en offline groei en zakelijk beheer. Lightspeed wordt gebruikt in meer dan 100 landen. Het hoofdkantoor van het in 2005 opgerichte Lightspeed is gevestigd in Montréal, Canada. Lightspeed is uitgegroeid tot een wereldspeler met ruim 650 werknemers en kantoren in Canada, Amerika, Nederland, Engeland en Australië. Het hoofdkantoor in Nederland is gevestigd in Amsterdam.

Voor meer informatie bezoek: http://www.lightspeedhq.nl/,
Facebook: Facebook.com/LightspeedHQ, Twitter: @LightspeedHQ en Instagram: @LightspeedHQ.

Over Lightspeed Connect
Lightspeed Connect is het grootste jaarlijkse retail omnichannel evenement van Europa. Op het evenement ontmoeten offline en online e-commerceondernemers elkaar om op de hoogte te worden gebracht van de laatste trends in retail. Ook geeft het een vooruitblik van waar de branche zich naartoe beweegt. Sinds de eerste editie hebben meer dan 2500 aanwezigen deelgenomen aan de workshops en de netwerkmogelijkheden. Ruim vijftig experts uit de branche hebben al op het Connect-podium gestaan. Op deze vierde editie komen weer ruim 800 ondernemers samen om geïnspireerd te worden, inzichten te delen en te leren hoe zij alles uit hun zaak kunnen halen. Voor meer informatie over Lightspeed Connect, bezoek: http://www.lightspeedconnect.eu/

Marcommit
Lisanne van der Drift