www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Infor vereenvoudigt onkostenregistratie van zakenreizigers

Nieuwe Infor Expense-oplossing biedt een eenvoudigere, snellere manier om onderweg bedrijfsuitgaven bij te houden en te volgen

Barneveld, 1 oktober 2018 – Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, kondigt de beschikbaarheid aan van Infor Expense, een nieuwe native mobiele oplossing om het registreren en bijhouden van de onkosten van de moderne zakelijke reiziger te optimaliseren. In combinatie met Infor Expense Management (versie 10.2.5 en hoger) zorgt Infor Expense ervoor dat het gehele proces van onkostendeclaraties voor gebruikers makkelijker, intuïtiever en reisvriendelijker wordt.

Infor Expense is ontworpen voor optimaal gebruiksgemak en flexibiliteit en biedt functies die vergelijkbaar zijn met die van consumentensoftware, zoals offline functionaliteit, internationale valutaconversie en auto-population voor meer snelheid en een verbeterde efficiëntie. Dit sluit aan op de mobiele filosofie van Infor op het gebied van gebruikerservaring. De tijdrovende bezigheid om aan het eind van de week bonnetjes uit te zoeken en in te voeren, wordt verleden tijd. Met Infor Expense kan men bonnetjes realtime vastleggen en bijhouden, wat nauwkeurigere rapporten oplevert die sneller gegenereerd worden.

“Om deze applicatie te creëren, spraken we met Infor-klanten. We hebben rekening gehouden met hun eisen en verwachtingen ten aanzien van een mobiele onkostenbeheeroplossing,” aldus Nunzio Esposito, vice-president and head of Experience bij Infor. “Ons team heeft de meest kritieke workflows geïdentificeerd die gebruikers nodig hebben, en ontwierp vervolgens een mobiele oplossing waarmee gebruikers hun bonnen en uitgaven beter kunnen beheren doordat ze deze realtime kunnen vastleggen en volgen. Tegelijkertijd profiteren ze van een gebruiksvriendelijke ervaring en een betere efficiëntie, productiviteit en nauwkeurigheid.”

Infor Expense Management is een van de meest flexibele en configureerbare oplossingen voor het beheren van reis- en onkosten. Het is gemakkelijk te onderhouden, efficiënt in gebruik en ondersteunt mobiel gebruik en sociale samenwerking. Ongeacht de locatie of grootte van de organisatie kunnen gebruikers hun onkostengerelateerde bedrijfsprocessen automatiseren, het beleid controleren, administratieve kosten verlagen en het risico op onopzettelijke fouten en moedwillige fraude verminderen.

“In de huidige bedrijfswereld verwachten klanten dat ze altijd en overal kunnen werken op het door hen gewenste platform, of dat nu een laptop, een desktop of een mobiel apparaat is”, aldus Todd Stratton, vice president bij Infor. “Infor verlegt altijd de grenzen van bedrijfssoftware en maakt het mobieler en gebruiksvriendelijker. Infor biedt alle organisaties – ongeacht hun grootte – oplossingen die een einde maken aan handmatige processen, efficiënter werken bevorderen en de problemen omtrent traditionele alledaagse processen als onkostendeclaraties wegnemen.”

Infor Expense is momenteel verkrijgbaar in de Apple App Store, en is binnenkort beschikbaar voor Android-apparaten. Ga voor meer informatie naar: www.infor.com/product-summary/efm/expense-management.

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 68.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.

# # #

This announcement reflects the direction Infor may take with regard to the specific product(s) described herein, all of which is subject to change by Infor in its sole discretion, with or without notice to you. This announcement is not a commitment to you in any way and you should not rely on this document or any of its content in making any decision. Infor is not committing to develop or deliver any specified enhancement, upgrade, product or functionality, even if such is described in this announcement and even if such description is accompanied by words such as “anticipate,” “believe,” “expect,” “intend,” “may,” “plan,” “project,” “predict,” “should,” “will,” and/or similar expressions. Many factors can affect Infor’s product development plans and the nature, content and timing of future product releases, all of which remain in the sole discretion of Infor. This announcement, in whole or in part, may not be incorporated into any contractual agreement with Infor or its subsidiaries or affiliates. Infor expressly disclaims any liability with respect to this announcement.
Tags bij dit bericht