Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Prodware neemt Microsoft Dynamics-activiteiten van Ctac over

Zaltbommel, 1 oktober 2018 – Prodware Nederland, onderdeel van de Prodware Group, heeft onlangs de Microsoft Dynamics-activiteiten van Ctac overgenomen

De acquisitie van de Dynamics-activiteiten van Ctac versterkt Prodware’s portfolio van gebruiksklare innovatieve oplossingen voor de handels-, non-profit- en productiebranche.

Prodware is een internationale speler met een stevige groeiambitie en het bedrijf heeft een expliciete Microsoft-focus. Gecombineerd met de sterke focus op innovatie en klanttevredenheid biedt dit een goede basis voor continuïteit aan de overkomende klanten.

De Microsoft-professionals van Ctac verstevigen de kennis van Microsoft Dynamics binnen Prodware en gaan zowel nieuwe als bestaande klanten in Nederland van dienst zijn. Dit creëert nieuwe groeikansen voor het Zaltbommelse bedrijf.

"Microsoft verwelkomt de consolidatie in het Microsoft Dynamics 365-kanaal, omdat zowel de omvang van de klanten die voor het Dynamics-platform kiezen als de reikwijdte van projecten toeneemt, waardoor er behoefte is aan een integrale expertise voor de oplossingen. We verwelkomen partners die innovatieve platformbrede oplossingen aanbieden met een krachtige toegevoegde waarde die klanten helpen om de uitdagingen van de digitale transformatie aan te gaan. Prodware's overname van een deel van de activiteiten van Ctac zal de bestaande en toekomstige klanten van Prodware verder helpen door een waardepropositie te leveren die loopt van business consulting tot managed services." Jan Brouwer, Business Group Lead Dynamics, Microsoft The Netherlands.

"Wij zijn een kennisbedrijf dat bovenal klantgericht is, en we verwelkomen onze nieuwe professionals en klanten van harte. Nu de Dynamics-divisie van Ctac aan boord is, zullen we doorgaan met het creëren en transformeren van Microsoft-oplossingen voor onze klanten met minstens net zoveel passie en expertise, gebruikmakend van de nieuwe synergiën. Wij kijken met vol vertrouwen naar mogelijke verdere samenwerking met Ctac in de markt." Rob Sanders, Prodware Country Manager.

Over Prodware
Prodware helpt haar klanten om in te spelen op de businessmodellen van morgen door het inzetten van de meest moderne technologieën in specifieke branches zoals Productie, Retail & Distributie en Zakelijke Dienstverlening.

Prodware beschikt over drie decennia aan solide ervaring en knowhow op het gebied van IT-innovatie. We hebben altijd geëxcelleerd in het leveren van waarde en expertise aan onze klanten wereldwijd. Of het nu gaat om ambitieuze Cloud-strategieën, kunstmatige intelligentie gebruiken of IoT-toepassingen, Prodware plaveit het pad voor innovatie.

De Prodware Group is een onderneming die wereldwijd actief is met kantoren in 15 landen en genereerde met 1.300 werknemers in 2017 167,7 M. € aan omzet. Prodware SA is genoteerd op Euronext Growth en komt in aanmerking voor het FCPI-investeringsfonds en het aandelenspaarplan van PEA/ PME.

Meer informatie is te vinden op www.prodware.nl

Prodware Netherlands B.V., Rob Sanders, Country Manager Prodware Nederland, rob.sanders@prodware.nl, telefoon +31 418 683 500, +31 6 55480072
Laatste van Prodware Nederland
Prodware neemt Microsoft Dynamics-activiteiten van Ctac over

Prodware implementeert Mercash bij Bilfinger Industrial Services

Prodware behoort tot de top 5 procent Microsoft Dynamics partners wereldwijd

Logo LVTPR
Prodware Neder.. contact

Logo Prodware Nederland

info@prodware.nl
  www.prodware.nl
Prodware Neder.. sociaal

Prodware Neder.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo PA Consulting
Logo Zoom
Logo Red Hat, Inc.