www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: Krakeling Communicatie

Genesys volgens Gartner in de top 5 leveranciers voor Experience en Relationship Management

Naarden, 28 september 2018 - Genesys, wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor experience en contact centers, hoort bij de top vijf leveranciers op basis van omzet in het recente rapport van Gartner ‘Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management (CERM) Software, Worldwide, 2017’. Genesys ziet dit als erkenning van hun positie als topspeler in deze markt en benadrukt het dat zij de enige pure-play leverancier zijn in de top vijf van customer experience leveranciers.

De oplossing van Genesys brengt de afdelingen service, sales en marketing samen zodat bedrijven de volledige customer journey kunnen managen.

Paul Segre, CEO van Genesys: “Het is lastig voor bedrijven om de customer journey in zijn geheel te begrijpen. Daarom zijn we in het bijzonder trots dat we al meer dan 11.000 merken over de hele wereld helpen bij het slechten van de muren tussen de verschillende klantgerichte afdelingen die daarmee de holistische, consistente ervaringen kunnen realiseren waar klanten om vragen.”

Hij voegt daar aan toe: “Voor ons is het feit dat Gartner een Market Share Analysis introduceert gefocust op CERM een signaal van de groeiende versmelting van CRM en customer experience. Onze positionering zien wij als het resultaat van de focus op onze klanten én op innovatie. We hebben een lang trackrecord in het identificeren en implementeren van opkomende technologieën. Die maken het makkelijker voor consumenten en organisaties om op ieder moment in hun relatie met elkaar te communiceren. Dat zorgt ervoor dat we verwachten te blijven groeien.”

Het rapport ‘Gartner Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management Software, Worldwide, 2017’ constateert: “De CERM-markt groeide 15,5% naar $42,14 miljard en is daarmee de grootste softwaremarkt die Gartner volgt, waarbij de agility en flexibiliteit van SaaS de grootste drivers zijn.”

Eerder dit jaar liet Genesys al weten opnieuw, voor de 23e keer, te zijn gepositioneerd als Leader in het Gartner 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. Het bedrijf werd al eerder erkend als een Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America, en was opgenomen in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe.

Een gratis exemplaar van de Gartner Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management Software, Worldwide, 2017 is verkrijgbaar via www.genesys.com

Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Linda Hilberdink
Genesys Nederland