www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 137 dagen geleden)
PR: Marcommit

Zoek eigenhandig digitale gevaren op het dark web met Shadow Search

Organisaties kunnen nu zelf het openbare, deep en dark web analyseren op bedrijfsspecifieke cyberbedreigingen met Shadow Search

Amsterdam, 27 september 2018Digital Shadows, expert op het gebied van digital risk management, introduceert Shadow Search™. Deze oplossing stelt security-analisten in staat om zelf sneller en beter gefundeerde beslissingen te nemen om hun organisatie te beschermen tegen cyberbedreigingen en digitale risico’s. Shadow Search bevat een verzameling van historische en real-time bedreigingsinformatie en security-expertise. Met deze data kunnen gebruikers risico’s beheren, onderzoek doen naar security-incidenten en de laatste ontwikkelingen in het oog houden. Daarnaast kunnen zij de algemene data verrijken met bedrijfsspecifieke indicatoren. Bijvoorbeeld data over cybercriminelen die hun bedrijfsvoering, merk en reputatie in gevaar brengen.

Extra oplossing
Shadow Search was eerder beschikbaar als kernfunctie in SearchLight™, maar wordt nu ook los aangeboden in de vorm van een abonnementsdienst. Dit vanwege de positieve respons van security-teams die op zoek waren naar een selfservice-oplossing om bedrijfsspecifieke bedreigingen op het openbare, deep en dark web op te sporen. Shadow Search biedt contextueel inzicht in bedreigingen door middel van:
  • Directe toegang: rechtstreekse toegang tot strategische, tactische en technische informatie over bedreigingen via één intuïtieve interface.
  • Uitgebreide dekking: een omvangrijke database met strategische informatie over bedreigingen en kwetsbaarheden en ruwe bedreigingsdata afkomstig van het openbare, deep en dark web.
  • Praktisch inzetbare informatie: accurate resultaten dankzij aanvullende opsporingscategorieën, een intuïtieve interface en volledige exportmogelijkheden.
  • Relevante resultaten: slimme filters en een krachtige zoekfunctie bieden analisten de mogelijkheid om snel in te zoomen op de meest relevante informatie en actie te ondernemen.
Alastair Paterson, CEO bij Digital Shadows: “De afgelopen zes maanden hebben klanten al gebruik kunnen maken van Shadow Search binnen SearchLight om eigenhandig het dark web af te speuren naar diverse bedreigingen voor hun organisatie. Zij ontdekten onder meer kwaadaardige domeinen, gestolen data en discussies van criminelen die betrekking op hun bedrijf hadden. Veel gebruikers hebben op deze manier ook bewijs voor datalekken ontdekt. Shadow Search biedt organisaties de mogelijkheid om dit soort bedreigingen de kop in te drukken. De beschikbaarheid van deze oplossing als los product biedt meer organisaties toegang tot de unieke inzichten die Digital Shadows hen te bieden heeft.”

Meer informatie over Shadow Search en een gratis proefversie van zeven dagen zijn beschikbaar op https://info.digitalshadows.com/test-drive-registration.html.

Noot voor de redactie: bijgevoegd treft u een afbeelding van Shadow Search.

Over Digital Shadows
Digital Shadows geeft organisaties inzicht in externe digitale risico's van een organisatie en de kwaadwillenden die deze organisaties bedreigen. Digital Shadows SearchLight ™ combineert schaalbare data analytics met menselijke analisten om cyberdreigingen, het lekken van gegevens en reputatierisico’s te monitoren. Digital Shadows controleert het internet voortdurend, over het zichtbare, deep en dark web, evenals andere online bronnen en creëert een realtime weergave van een organisatie en bedreigingen die voor hen relevant zijn. Voor meer informatie, bezoek www.digitalshadows.com

Marcommit
Tessie Woestenberg
digitalshadows@marcommit.nl
Laatste van Digital Shadows
Ook het dark web maakt zich op voor Black Friday

Digital Shadows vindt 12,5 miljoen onbeschermde zakelijke mailboxen

Zoek eigenhandig digitale gevaren op het dark web met Shadow Search
Personio organiseert H.U.G. Digital 2021: het virtuele HR-event

Onafhankelijk onderzoeksbureau: Thinkwise biedt unieke strategie voor moderniseren van core business-applicaties met low-code

Nederlander kan rekeningen makkelijker betalen door gebrek aan betaalde uitjes

Onderzoek Pega toont aan: belangrijke rol voor Decisioning Tools bij verbetering klantervaringen in een post-COVID wereld

Twee derde van thuiswerkend Nederland wordt liever gestuurd op output dan uren

Port of Den Helder: van fossiele thuishaven naar levensader voor de energietransitie

Mendix benoemd tot ‘leader’ in uitgebreid low-code-onderzoek uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau

KnowBe4 introduceert nieuwe door artificial intelligence gedreven phishing-feature

DataRobot neemt Zepl over en breidt enterprise AI-platform uit met functies voor ervaren data scientists

Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Maandalert Woningmarkt | mei 2021, De prijzen op de woningmarkt stijgen erg hard, aantal transacties neemt erg fors toe

Een op drie werkenden onvoorzichtig met privacygevoelige informatie

Kredietverzekeraar Coface voorzichtig optimistisch over herstel Nederlandse economie

Lexmark introduceert Cloud Bridge

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Fortinet biedt nieuwe oplossingen voor bescherming 5G-omgevingen en integratie met SASE
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting
Verstreken tijd: 3 jaar en 137 dagen

Logo Marcommit
Digital Shadow.. contact

Logo Digital Shadows

media@digitalshadows.com
  www.digitalshadows.com
Digital Shadow.. sociaal

Digital Shadow.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx