ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 155 dagen geleden)
PR: Marcommit

Zoek eigenhandig digitale gevaren op het dark web met Shadow Search

Organisaties kunnen nu zelf het openbare, deep en dark web analyseren op bedrijfsspecifieke cyberbedreigingen met Shadow Search

Amsterdam, 27 september 2018Digital Shadows, expert op het gebied van digital risk management, introduceert Shadow Search™. Deze oplossing stelt security-analisten in staat om zelf sneller en beter gefundeerde beslissingen te nemen om hun organisatie te beschermen tegen cyberbedreigingen en digitale risico’s. Shadow Search bevat een verzameling van historische en real-time bedreigingsinformatie en security-expertise. Met deze data kunnen gebruikers risico’s beheren, onderzoek doen naar security-incidenten en de laatste ontwikkelingen in het oog houden. Daarnaast kunnen zij de algemene data verrijken met bedrijfsspecifieke indicatoren. Bijvoorbeeld data over cybercriminelen die hun bedrijfsvoering, merk en reputatie in gevaar brengen.

Extra oplossing
Shadow Search was eerder beschikbaar als kernfunctie in SearchLight™, maar wordt nu ook los aangeboden in de vorm van een abonnementsdienst. Dit vanwege de positieve respons van security-teams die op zoek waren naar een selfservice-oplossing om bedrijfsspecifieke bedreigingen op het openbare, deep en dark web op te sporen. Shadow Search biedt contextueel inzicht in bedreigingen door middel van:
  • Directe toegang: rechtstreekse toegang tot strategische, tactische en technische informatie over bedreigingen via één intuïtieve interface.
  • Uitgebreide dekking: een omvangrijke database met strategische informatie over bedreigingen en kwetsbaarheden en ruwe bedreigingsdata afkomstig van het openbare, deep en dark web.
  • Praktisch inzetbare informatie: accurate resultaten dankzij aanvullende opsporingscategorieën, een intuïtieve interface en volledige exportmogelijkheden.
  • Relevante resultaten: slimme filters en een krachtige zoekfunctie bieden analisten de mogelijkheid om snel in te zoomen op de meest relevante informatie en actie te ondernemen.
Alastair Paterson, CEO bij Digital Shadows: “De afgelopen zes maanden hebben klanten al gebruik kunnen maken van Shadow Search binnen SearchLight om eigenhandig het dark web af te speuren naar diverse bedreigingen voor hun organisatie. Zij ontdekten onder meer kwaadaardige domeinen, gestolen data en discussies van criminelen die betrekking op hun bedrijf hadden. Veel gebruikers hebben op deze manier ook bewijs voor datalekken ontdekt. Shadow Search biedt organisaties de mogelijkheid om dit soort bedreigingen de kop in te drukken. De beschikbaarheid van deze oplossing als los product biedt meer organisaties toegang tot de unieke inzichten die Digital Shadows hen te bieden heeft.”

Meer informatie over Shadow Search en een gratis proefversie van zeven dagen zijn beschikbaar op https://info.digitalshadows.com/test-drive-registration.html.

Noot voor de redactie: bijgevoegd treft u een afbeelding van Shadow Search.

Over Digital Shadows
Digital Shadows geeft organisaties inzicht in externe digitale risico's van een organisatie en de kwaadwillenden die deze organisaties bedreigen. Digital Shadows SearchLight ™ combineert schaalbare data analytics met menselijke analisten om cyberdreigingen, het lekken van gegevens en reputatierisico’s te monitoren. Digital Shadows controleert het internet voortdurend, over het zichtbare, deep en dark web, evenals andere online bronnen en creëert een realtime weergave van een organisatie en bedreigingen die voor hen relevant zijn. Voor meer informatie, bezoek www.digitalshadows.com

Marcommit
Tessie Woestenberg
digitalshadows@marcommit.nl
Laatste van Digital Shadows
Ook het dark web maakt zich op voor Black Friday

Digital Shadows vindt 12,5 miljoen onbeschermde zakelijke mailboxen

Zoek eigenhandig digitale gevaren op het dark web met Shadow Search
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 2 jaar en 155 dagen

Logo Marcommit
Digital Shadow.. contact

Logo Digital Shadows

media@digitalshadows.com
  www.digitalshadows.com
Digital Shadow.. sociaal

Digital Shadow.. tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys