Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (3 jaar en 167 dagen geleden)
PR: Marcommit

Avi Networks versnelt de overstap naar Microsoft Azure

Nieuwe functies en verbeteringen versnellen de migratie van bedrijfsapplicaties naar Azure DNS Private Zones

Amsterdam, 27 september 2018 Avi Networks, leverancier van multi-cloud applicatiediensten, introduceert vandaag nieuwe mogelijkheden voor het migreren van applicaties in datacenters naar Azure DNS Private Zones. Deze diensten van grootzakelijke kwaliteit omvatten onder meer domain name services (DNS) en global server load balancing (GSLB) en zijn geïntegreerd met Azure Private DNS Zones. Dit maakt het eenvoudiger voor bedrijven om bedrijfsapplicaties in Azure onder te brengen en de flexibiliteit en het prestatievermogen van de publieke cloud te combineren met de grip en beveiliging van een privaat datacenter.

Daarnaast heeft Avi een mijlpaal bereikt: met zijn Avi Vantage Platform biedt Avi load balancing voor meer dan een miljoen transacties per seconde in Azure. Deze brancheprimeur geeft blijk van het vermogen van Avi om te voldoen aan de eisen van de meest bronintensieve bedrijfsomgevingen.

Avi Networks richt zich vooral op bedrijven die behoefte hebben aan consistente en krachtig presterende applicatiediensten voor de overstap naar Azure. De nieuwe functionaliteit biedt de volgende verbeteringen:
  1. Avi GSLB for Azure DNS Private Zones maakt het mogelijk om interne applicaties en workloads over te zetten naar Azure, zodat die naadloos toegankelijk zijn vanuit omgevingen op locatie en vice versa.
  2. Een mijlpaal op het gebied van load balancing van meer dan 1 miljoen transacties per seconde (TPS) in Azure. Dit betekent dat bedrijven hun bronintensieve en bedrijfskritische applicaties met het volste vertrouwen in Azure kunnen onderbrengen.
  3. Verbeterde beschikbaarheid van de oplossing van Avi in de Azure Marketplace (eerder beschikbaar op basis van een ‘bring your own license’-model). Organisaties kunnen de oplossing van Avi direct in de Azure Marketplace aanschaffen om te profiteren van een vereenvoudigde ingebruikname van het Avi Vantage Platform.
“Omdat onze klanten hun belangrijkste applicaties in Microsoft Azure hosten, zijn ze op zoek naar consistente en krachtig presterende applicatiediensten en automatiseringsmogelijkheden”, zegt Dirk Marichal, VP EMEA en India bij Avi Networks. “We zijn bijzonder enthousiast over onze samenwerking met Microsoft. Deze helpt klanten om sneller over te stappen naar Azure.”

“Organisaties in alle delen van de wereld kunnen in de Azure Marketplace van Microsoft terecht voor oplossingen van partners waarop zij kunnen vertrouwen. Deze oplossingen kunnen zij op eenvoudige wijze aanschaffen en in gebruik nemen en zijn speciaal gecertificeerd en geoptimaliseerd voor gebruik in Azure”, zegt Sajan Parihar, directeur Microsoft Azure Platform bij Microsoft. “Het is een genoegen om het verbeterde Avi Vantage Platform op te nemen binnen het groeiende ecosysteem van Azure Marketplace.”

De capaciteit van de centraal beheerde en flexibele software load balancers en intelligent web application firewalls van Avi wordt automatisch aangepast aan de vraag en pieken in het applicatieverkeer. Het Avi Vantage Platform kan naadloos worden ingezet in publieke en private clouds voor het beheer van het interne ‘oost-westverkeer’ in het datacenter en het ‘noord-zuidverkeer’ van en naar het internet. Gebruikers betalen alleen voor de capaciteit die ze werkelijk nodig hebben en hebben slechts één Application Delivery Controller (ADC) nodig voor al hun applicaties. Daarnaast besparen ze op training en onderhoud. Via een en dezelfde interface kunnen ze services hosten op bare metal servers, virtuele machines of containers in elk datacenter en elke publieke cloud.

Bekijk voor meer informatie het webinar van Avi op: “Ludicrous Scale on Azure: Turn Your Load Balancer Up from 0 to 1 million TPS”

Organisaties die van start willen gaan met het Avi Vantage Platform in Microsoft Azure kunnen hier terecht.
Laatste van Avi Networks
Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Amazic en Avi Networks bundelen krachten voor next-generation software defined datacenter aanpak

Avi Networks stelt Mark Anderson aan als executive chairman