Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Riverbed lanceert krachtige integraties met Microsoft-producten om cloudstrategieën te versnellen en digitale prestaties te verhogen

• Riverbed introduceert tijdens Ignite 2018 naadloze integratie tussen Riverbed SteelConnect en Microsoft Azure Virtual WAN met ‘local branch path steering’ voor Microsoft Office 365
  • Riverbed SteelFusion breidt cloud-edge-aanbod uit naar klanten van Microsoft Hyper-V
Hoofddorp – 27 september 2018 Riverbed®, The Digital Performance Company™, lanceert vandaag tijdens de Microsoft Ignite Conference een serie krachtige Microsoft-productintegraties die gezamenlijke klanten de mogelijkheid bieden meer te profiteren van hun investeringen in Riverbed en Microsoft. Zij kunnen dankzij de integraties hun resultaten verbeteren en hun digitale prestaties optimaliseren. Met deze integraties onderstreept Riverbed zijn sterke en blijvende commitment om klanten de wendbaarheid, flexibiliteit en aanpasbaarheid te bieden die zij nu nodig hebben.

LinkedIn: Riverbed introduces powerful Microsoft product integrations to accelerate cloud strategies and maximize digital performance at Microsoft Ignite 2018: https://rvbd.ly/2pyzfWP

“Riverbed heeft al jaren een relatie met Microsoft en we blijven eraan hechten om onze gezamenlijke klanten in de zakelijke en overheidsmarkt te helpen om hun mogelijkheden in het digitale tijdperk te heroverwegen”, zegt Paul O’Farrell, Senior Vice President en General Manager, Cloud Infrastructure Business Unit van Riverbed. “Met de productuitbreidingen van vandaag beschikken onze klanten over meer mogelijkheden om direct te profiteren van de voordelen van hun investeringen in Microsoft-technologie. Dat kan gaan om de cloud met Microsoft Azure of om de rand van het netwerk met Microsoft Hyper-V. Wij kijken uit naar de blijvende samenwerking met Microsoft waarin we klanten samen helpen om innovatie te stimuleren en voorop te blijven lopen in het huidige concurrerende IT-landschap.”

Blog: Riverbed and Microsoft Empower Mutual Customers to Embrace Digital-First Mindset

Gavriella Schuster, CVP, One Commercial Partner van Microsoft zegt: “Microsoft is altijd een partnergerichte organisatie geweest en we hechten dan ook sterk aan onze blijvende samenwerking. Nu we ons gezamenlijk aanbod meer richten op toegevoegde waarde met geavanceerde oplossingen, stellen we gezamenlijke klanten in staat om hun grenzen te verleggen als het gaat om hun digital-first bedrijfsvoering.”

Naadloze integratie tussen SteelConnect SD-WAN van Riverbed en Microsoft Azure Virtual WAN met local branch path steering voor Microsoft Office 365
Klanten die de SD-WAN-oplossing SteelConnect van Riverbed gebruiken, kunnen nu local branch path steering voor Microsoft Office 365 automatiseren via conventioneel breedbandinternet. Door de inzet van de SteelConnect Manager-policy-engine en de intuïtieve grafische interface kan een gebruiker software-defined policy’s automatiseren met betrekking tot verkeerssturing, bepaalde applicaties of digitale services, gebruikers of complete locaties. SteelConnect Manager is ook te gebruiken om een connectie te maken met Microsoft Azure Virtual WAN, een wereldwijde netwerk-backbone voor managed site-to-site- en site-to-Azure-connectiviteit.

De oplossing heeft al een positieve invloed op early adopters en partners. Sword Group, een internationale organisatie in consulting, services en software gebruikt de integratie tussen Riverbed SteelConnect en Azure Virtual WAN al.

“Als multinational heeft Sword overal in de wereld connectiviteit nodig en moeten we interconnectiviteit en digitale services bieden. Met Riverbed’s SteelConnect en Microsoft Azure Virtual WAN kunnen we locaties in minuten in de lucht hebben met slechts enkele stappen. We kunnen de toegang controleren en complexe en kostbare scenario’s vermijden en dat alles met het gelijktijdig leveren van cloudworkloads dichtbij de gebruikers”, zegt Guillaume Mottard, van Sword Group. “Deze mogelijkheid stelt Sword in staat om nieuwe markten sneller en flexibeler te ontginnen.”

De aankondiging bouwt voort op Riverbed’s bredere visie om gemeenschappelijke connectiviteit en orkestratie binnen het volledige gedistribueerde netwerk mogelijk te maken. Riverbed SteelConnect is het eerste en enige SD-WAN-product dat voorziet in gemeenschappelijke connectiviteit en op policy’s gebaseerde orkestratie die het hele netwerk afdekt - WAN LAN/WLAN, datacenter en de cloud, met one-click connectiviteit en optimalisatie naar Microsoft Azure. Riverbed maakte eerder dit jaar bekend dat SteelConnect ondersteuning biedt voor Azure ExpressRoute met geautomatiseerde ‘single-click’ connectiviteit. SteelConnect voorziet ook in zero-touch provisioning, wat een organisatie in staat stelt om een wereldwijd netwerk in enkele minuten op te zetten en te verbinden met de cloud. Daarnaast is vereenvoudigd netwerkbeheer mogelijk, zodat aanpassingen snel zijn door te voeren in netwerk-, business- en applicatiepolicy ’s.

Riverbed SteelFusion kondigt ondersteuning aan voor Microsoft Hyper-V
Riverbed SteelFusion breidt ook zijn aanbod voor Microsoft Hyper-V-klanten uit. Bedrijven beschikken zo over meer flexibiliteit en veiligheid binnen hun architecturen. Zij vereenvoudigen de bedrijfsvoering aan de rand van het netwerk. Bedrijven die Hyper-V inzetten als hun voorkeurs-hypervisor kunnen van SteelFusion profiteren voor hun gedistribueerde IT. Het is mogelijk om het volle software-defined potentieel te benutten, met de flexibiliteit en wendbaarheid om edge-services, data en applicaties op alle vestigingen of locaties in te zetten en te beheren.

SteelFusion is een uitgebreid servicesplatform, dat een unieke combinatie levert van Intelligent Storage Cache, WAN-optimalisatie en virtualisatie in een gestroomlijnd en centraal beheerd platform voor edge-IT. Deze oplossing vervangt alle traditionele edge-infrastructuren en stelt organisaties in staat om hun IT-infrastructuur en bedrijfsvoering op locaties te moderniseren en gereed te maken voor het digitale tijdperk. Het platform biedt daartoe de vereiste flexibiliteit, databeveiliging en applicatieprestaties en maakt het mogelijk voor organisaties met veel gevoelige data om te voldoen aan de compliance-eisen van hun sector. Veel organisaties in tal van sectoren hebben hun complexe edge-architecturen al vervangen door SteelFusion, dat een moderne invalshoek biedt voor edge-IT, waaronder het wereldwijde advocatenkantoor Paul Hastings.

“Als eerste klant van Riverbeds SteelFusion hebben we sinds de allereerste implementatie een substantiële kostenbesparing gezien binnen onze wereldwijde bedrijfsvoering. We wisten dit op zo’n manier te realiseren dat we inspeelden op de eisen voor wat betreft prestaties, beveiliging en bescherming op onze vestigingen”, zegt Searl Tate, managing director IT Infrastructure van Paul Hastings, LLP. “Als een early adopter van Microsoft’s Hyper-V virtualization-platform zijn we blij met de extra flexibiliteit en continue innovatie van deze opkomende edge-oplossing.”

Riverbed toont de uitbreidingen voor Microsoft-oplossingen op zijn stand (#500) tijdens de Microsoft Ignite-conferentie in Orlando, Florida. Kijk voor meer informatie over het event op https://www.riverbed.com/dm/events/ignite-microsoft.html.

Neem contact op met Riverbed
· Riverbed Blog
· Riverbed Community
· Twitter ( @Riverbed)
· SlideShare
· Google+

Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Schneider Electric
Logo VSL
Logo Totaalbesparen.com