Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

INTO behaalt Microsoft Gold Certified Partner status

Strategisch partnership sterk uitgebreid

BREDA, 25 september 2018 – INTO heeft van Microsoft de hoogste status verkregen die je als strategisch businesspartner kunt ontvangen. Sinds 21 september mag INTO zich officieel Gold Certified Partner noemen. Deze status is een erkenning voor de uitstekende kennis en expertise die INTO in huis heeft omtrent cloudoplossingen voor de digitale werkomgeving.

Door ook de juiste strategie te volgen en interessante proposities te ontwikkelen voor Ondernemend Nederland, heeft INTO de status Gold Certified Partner van Microsoft mogen ontvangen. Daarnaast speelt ook haar unieke salesforce een belangrijke rol. Met 40 franchisenemers verspreid over heel Nederland is er altijd een ondernemer in de buurt om organisaties te adviseren over thema’s als digitale transformatie, bereikbaarheid en verbeteren van de productiviteit.

De Microsoft Gold certificering is een wereldwijd erkend kwaliteitskeurmerk en de hoogste erkenning die Microsoft uitreikt. Als partner van Microsoft heeft INTO toegang tot de nieuwste Microsoft technologie en producten, zelfs nog voordat deze op de markt worden gebracht. Daardoor kan INTO goed inspelen op veranderingen vanuit de markt en de vraagstukken van klanten.

Michiel Janssen, Commercieel Directeur INTO: “Uiteraard zijn we enorm trots dat Microsoft ons deze status heeft toegekend. Het is een teken dat we als INTO de juiste weg zijn ingeslagen om niet alleen connectiviteitsoplossingen te bieden, maar juist de verbreding opzoeken door te kijken naar de hele digitale werkomgeving. Onze samenwerking met Microsoft is daarin een belangrijke factor om diensten als Microsoft 365 en Skype for Business inclusief ondersteuning en adoptie te kunnen bieden. Het Microsoft portfolio is voor ons de basis om mooie proposities te bouwen voor Ondernemend Nederland, waardoor zij hun eigen ideale werkomgeving kunnen creëren. We kijken uit naar de intensievere samenwerking met Microsoft om onszelf nog verder te ontwikkelen op IT gebied.”

Op www.into.nu is meer informatie te vinden over de (cloud)oplossingen die INTO biedt voor de digitale werkomgeving.

Einde persbericht

Over INTO
INTO is de grootste leverancier op het gebied van telecommunicatie en de digitale werkomgeving voor Ondernemend Nederland. Wij begeleiden organisaties in het digitale transformatieproces van de huidige werkomgeving, en die van de toekomst. Dat doen we door zorgvuldig samengestelde diensten en oplossingen aan te bieden, inclusief optimale beveiliging en support. INTO baseert deze oplossingen altijd op bewezen technologie van onder andere Microsoft en de bekendste telecomproviders.

Samen selecteren we welke oplossingen bij jouw organisatie passen, gebaseerd op de fase van je digitale transformatie. Hierbij staan transparantie en toegankelijkheid centraal. INTO laat Ondernemend Nederland slimmer samenwerken dankzij onze partners en 40 krachtige franchiseondernemers. Zij werken verspreid door heel Nederland zodat er altijd iemand in de buurt is om jou te adviseren. Zo kun jij je blijven concentreren op waar je goed in bent: ondernemen!

INTO laat het werken. www.into.nu

Contactpersoon voor pers en media:
Roy van den Hoogen
marketing@into.nu

Meer informatie zoals hoge resolutie foto’s: http://into.nu/perscenter-into
Laatste van INTO
INTO behaalt Microsoft Gold Certified Partner status

INTO maakt vandaag top 10 frustraties bekend die je met een digitale werkomgeving kunt voorkomen

VODAFONEZIGGO REIKT 'SPECIAL RECOGNITION AWARD' UIT AAN INTO VOOR SIGNIFICANTE GROEI IN CLOUD PRODUCTIVITEITS OPLOSSINGEN
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
INTO contact

Logo INTO

088 - 7777 000
  servicedesk@into.nu
  into.nu
INTO sociaal

INTO tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage