www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

INTO behaalt Microsoft Gold Certified Partner status

Strategisch partnership sterk uitgebreid

BREDA, 25 september 2018 – INTO heeft van Microsoft de hoogste status verkregen die je als strategisch businesspartner kunt ontvangen. Sinds 21 september mag INTO zich officieel Gold Certified Partner noemen. Deze status is een erkenning voor de uitstekende kennis en expertise die INTO in huis heeft omtrent cloudoplossingen voor de digitale werkomgeving.

Door ook de juiste strategie te volgen en interessante proposities te ontwikkelen voor Ondernemend Nederland, heeft INTO de status Gold Certified Partner van Microsoft mogen ontvangen. Daarnaast speelt ook haar unieke salesforce een belangrijke rol. Met 40 franchisenemers verspreid over heel Nederland is er altijd een ondernemer in de buurt om organisaties te adviseren over thema’s als digitale transformatie, bereikbaarheid en verbeteren van de productiviteit.

De Microsoft Gold certificering is een wereldwijd erkend kwaliteitskeurmerk en de hoogste erkenning die Microsoft uitreikt. Als partner van Microsoft heeft INTO toegang tot de nieuwste Microsoft technologie en producten, zelfs nog voordat deze op de markt worden gebracht. Daardoor kan INTO goed inspelen op veranderingen vanuit de markt en de vraagstukken van klanten.

Michiel Janssen, Commercieel Directeur INTO: “Uiteraard zijn we enorm trots dat Microsoft ons deze status heeft toegekend. Het is een teken dat we als INTO de juiste weg zijn ingeslagen om niet alleen connectiviteitsoplossingen te bieden, maar juist de verbreding opzoeken door te kijken naar de hele digitale werkomgeving. Onze samenwerking met Microsoft is daarin een belangrijke factor om diensten als Microsoft 365 en Skype for Business inclusief ondersteuning en adoptie te kunnen bieden. Het Microsoft portfolio is voor ons de basis om mooie proposities te bouwen voor Ondernemend Nederland, waardoor zij hun eigen ideale werkomgeving kunnen creëren. We kijken uit naar de intensievere samenwerking met Microsoft om onszelf nog verder te ontwikkelen op IT gebied.”

Op www.into.nu is meer informatie te vinden over de (cloud)oplossingen die INTO biedt voor de digitale werkomgeving.

Einde persbericht

Over INTO
INTO is de grootste leverancier op het gebied van telecommunicatie en de digitale werkomgeving voor Ondernemend Nederland. Wij begeleiden organisaties in het digitale transformatieproces van de huidige werkomgeving, en die van de toekomst. Dat doen we door zorgvuldig samengestelde diensten en oplossingen aan te bieden, inclusief optimale beveiliging en support. INTO baseert deze oplossingen altijd op bewezen technologie van onder andere Microsoft en de bekendste telecomproviders.

Samen selecteren we welke oplossingen bij jouw organisatie passen, gebaseerd op de fase van je digitale transformatie. Hierbij staan transparantie en toegankelijkheid centraal. INTO laat Ondernemend Nederland slimmer samenwerken dankzij onze partners en 40 krachtige franchiseondernemers. Zij werken verspreid door heel Nederland zodat er altijd iemand in de buurt is om jou te adviseren. Zo kun jij je blijven concentreren op waar je goed in bent: ondernemen!

INTO laat het werken. www.into.nu

Contactpersoon voor pers en media:
Roy van den Hoogen
marketing@into.nu

Meer informatie zoals hoge resolutie foto’s: http://into.nu/perscenter-into