www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau

Aeon Plaza Hotels kiest voor HR2day

Amstelveen, 20 september – Trots maken we bekend dat Aeon Plaza Hotels de overeenkomst heeft gesloten met HR2day voor het gebruik van de integrale HR & Payroll oplossing.

Aeon Plaza Hotels gaat gebruik maken van de geïntegreerde HR- en Payroll oplossing. De software zal, voor de korte termijn, met name ingericht worden voor het contracting proces, een efficiënte en effectieve inrichting van het instroomproces van nieuwe medewerkers. Daarnaast wordt ESS/MSS in deze fase ingezet voor het verzuim- en declaratie proces. Vanaf 1 januari 2019 zal ook de salarisadministratie in HR2day gevoerd gaan worden. Geertje Duquesnoy, HR Manager vertelt: “begin 2019 openen wij de deuren van ons derde hotel op Amsterdam IJburg, en wat is er mooier dan de medewerkers die daar aan de slag gaan, vanuit HR te faciliteren met moderne en gebruikersvriendelijke HR-tools.” Ze vervolgt: “Met HR2day zijn onze medewerkers zelf ‘in control’ over de voor hun relevante gegevens en informatie. Wij zijn ervan overtuigd dat we met HR2day de betrokkenheid van onze medewerkers verder vergroten. Bovendien gaan we bij HR een flinke efficiency slag maken,” zo is de overtuiging.

Corné Suikerbuik, Business Development Manager: de hospitality sector is een belangrijk doelmarkt voor HR2day. Wij zien dat ondernemers in deze branche, met passie voor klantbeleving, ook het thema ‘gastvrijheid naar personeel’ steeds vaker op de strategische HR-agenda plaatsen. Onderzoek laat zien dat bedrijven die aandacht hebben voor de Employee Journey, vaak gezien worden als interessante werkgever voor nieuwe mensen. En, met HR2day kunnen wij in iedere ‘levensfase’ van de medewerker de juiste ondersteuning bieden, dus ook voor medewerkers die al wat langer in dienst zijn, waarbij duurzame inzetbaarheid een thema is. Belangrijk in deze sector waar mensen lange dagen maken en fysiek soms zwaar werk verrichten. Wij zijn daarom heel erg blij en trots dat we Aeon Plaza Hotels als nieuwe klant bij HR2day mogen verwelkomen.

Over Aeon Plaza Hotels:
Aeon Plaza Hotels is de holding & management company van Hotel Die Port van Cleve, Dutch Design Hotel Artemis en heeft een derde hotel in ontwikkeling. Aeon Plaza Hotels biedt gastvrijheid in een speciale ambiance. Dutch Design Hotel Artemis staat voor luxe, kunst, design, fashion, moderne stijl en comfort. Hotel Die Port van Cleve staat voor Nederlandse geschiedenis, cultuur en klassieke stijl.

Met een eigenzinnig team streeft Aeon Plaza Hotels naar het aanbieden van een unieke beleving die voortdurend de verwachting van gasten overtreft. Door balans te vinden tussen zorgzaamheid, betrouwbaarheid en maatschappelijk betrokken ondernemen waarborgt Aeon Plaza Hotels rendement en continuïteit.
Laatste van HR2day
Aeon Plaza Hotels kiest voor HR2day

HR2day goes Hospitality

HR2day opnieuw uitgeroepen tot Nederlands winnaar European Business Awards 2017/’18
HR2day contact

Logo HR2day

info@HR2day.com
  www.hr2day.com
HR2day sociaal

HR2day tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel