www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Wisse Kommunikatie

Panasonic introduceert nieuwe robuuste 7-inch Android™ tablet voor mobiele medewerkers

Den Bosch - Panasonic heeft vandaag zijn nieuwste robuuste Android tablet geïntroduceerd voor klantgerichte, mobiele werknemers die een veelzijdig en rendabel toestel nodig hebben. De Toughbook FZ-L1 tablet van Panasonic, met zijn 7-inch beeldscherm en optionele barcodescanner, is geschikt voor een groot aantal activiteiten in sectoren zoals retail, horeca, productie, transport en logistiek.
image
In retail en horeca is de Toughbook FZ-L1 tablet van Panasonic ideaal voor realtime bestellingen, voorraadbeheer en het traceren van goederen. In logistieke ondernemingen is het apparaat geschikt voor projectbeheer, navigatie, voorraadbeheer en bewijs van afgifte. In een warenhuis is het device perfect voor taken als bewijs van levering, beheer van activiteiten en identificatie van goederen.

De Toughbook FZ-L1 tablet van Panasonic met geïntegreerde barcodescanner is dun en licht: het apparaat weegt slechts 480 gram, maar is robuust genoeg om aan alle zakelijke eisen te voldoen. Het apparaat is beschikbaar in een enkel Wi-Fi-versie voor werknemers die in binnenomgevingen werken, of kan optioneel worden uitgerust met spraak- en data-communicatie voor veldmedewerkers. Het krachtige en toch energiezuinige apparaat is ontworpen op het Qualcomm® Snapdragon™ mobiele platform, waardoor Android-support zelfs op lange termijn gegarandeerd is. Er zijn tal van hulpmiddelen en randapparatuur beschikbaar, om er zeker van te zijn dat het apparaat volgens de wensen en behoeften van het mobiele personeel en de IT-beheerders op maat kan worden samengesteld.

"Deze nieuwste Toughbook tablet van Panasonic is weer een belangrijke toevoeging aan ons assortiment robuuste Android-apparaten", zegt Jan Kaempfer, General Manager Marketing Computer Product Solutions bij Panasonic. “Mobiele werknemers zullen dol zijn op het ontwerp en het gebruiksgemak van dit robuuste apparaat, terwijl IT-beheerders het beheersgemak, de functionaliteit en de aantrekkelijke TCO waarderen.”

Acht modellen
De Toughbook FZ-L1 tablet van Panasonic is in acht verschillende modellen beschikbaar: Met of zonder een geïntegreerde lineaire barcodescanner voor het scannen van 1D-, 2D- of QR-codes, en met keuze tussen de versie met enkel Wi-Fi; met 4G en datacommunicatie-mogelijkheden en/of Google Mobiele Services.

Krachtig en toch energiezuinig
Dit hoogwaardige apparaat is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van de moderne mobiele werknemer en heeft een Android 8.1 OreoTM-besturingssysteem inclusief ondersteuning voor een toekomstige update naar Android 9. Een Qualcomm Snapdragon quad-core 1.1GHz CPU, gecombineerd met 16GB Flash- en 2GB RAM-geheugen, biedt hoge prestaties en efficiënt energieverbruik. Het apparaat heeft een batterij die gedurende een volledige shift meegaat en een extended batterij als optie. Daarnaast zijn de batterijen ‘hot-swappable’, wat betekent dat de gebruiker de batterijen kan vervangen zonder de werkzaamheden stop te zetten.

Sterk voor uw werk
De FZ-L1 tablet van Panasonic is gebruikersvriendelijk, maar blijft trouw aan de Toughbook-traditie en is dus ontworpen op basis van de militaire norm 810G. Het apparaat is stof- en waterafstotend volgens de IP67-norm; bestand tegen valpartijen tot 1,5 meter en heeft een operationeel temperatuurbereik van -10 tot +50 graden Celsius.

Duidelijk leesbaar
De Toughbook FZ-L1 tablet van Panasonic is uitgerust met een comfortabel 7-inch scherm van met beschermingslaag en kan worden bediend met 10 vingers. Het scherm kan in de regen, met handschoenen aan of met een optionele stylus gebruikt worden. Ook heeft de handheld een camera van 8 megapixel aan de achterzijde, zodat snel foto’s ter documentatie gemaakt kunnen worden.

Breed assortiment accessoires
Zoals van een multifunctioneel apparaat verwacht mag worden, is de Toughbook FZ-L1 tablet van Panasonic uitgerust met tal van accessoires, om zo aan de wensen van verschillende mobiele werkers te voldoen. Het gaat ondermeer om steunen, holsters, accupacks, stylussen, beschermfilmen voor het beeldscherm en eenzijdige- en meervoudige opladers.

Beheer en beveiliging
Om het beheer en de beveiliging te vergemakkelijken, is het apparaat compatibel met Panasonic COMPASS (Complete Android Security and Services) 2.0. Panasonic COMPASS biedt alles dat bedrijven nodig hebben om hun Panasonic rugged Android-apparaten veilig te gebruiken en beheren. Het is ontworpen om optimaal te profiteren van de flexibiliteit die het Android-besturingssysteem biedt, met de zekerheid dat de apparatuur van Panasonic gebruiksklaar is voor applicaties, beheer en beveiliging.

De apparaten van Panasonic kunnen bij aankoop ook voorzien worden van Google Mobile Services (GMS), een collectie van toepassingen en API's van Google die het werken op verschillende apparaten ondersteunt. Deze apps werken naadloos samen om te garanderen dat het apparaat gebruikers een geweldige ervaring biedt, van zodra het uit de doos wordt gehaald.

Prijzen en beschikbaarheid
De Toughbook FZ-L1 tablet van Panasonic met toegang tot Wi-Fi heeft een adviesprijs van €1.166,- exclusief BTW. De 4G- en datacommunicatie-versie heeft een adviesprijs van €1.530,- exclusief BTW. Beide apparaten zullen in heel Europa verkrijgbaar zijn met een standaard garantie van 3 jaar.

* Google en Android zijn handelsmerken van Google LLC. Oreo is een handelsmerk van Mondelez International, Inc.
Tags bij dit bericht
Eerder van Panasonic
12 dec 2019 Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

10 dec 2019 Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

27 nov 2019 Video: een Panasonic Toughbook gaat met een weerballon de stratosfeer in
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl