www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Veeam en Lenovo leveren intelligente databeheer voor Lenovo Software-Defined Infrastructure- en SAN-oplossingen

Door het uitgebreide partnerschap kunnen klanten nu de toonaangevende Hyper-Availability-oplossingen van Veeam rechtstreeks bij Lenovo en zijn resellers kopen

Utrecht - Veeam® Software, marktleider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™, sluit een nieuw internationaal partnership met Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY, wereldwijd marktleider op het gebied van technologie voor intelligente transformatie. De samenwerking zorgt ervoor dat klanten in één transactietransactie Veeam Intelligent Data Management-oplossingen met Lenovo Software Defined Infrastructure- (SDI) en Storage Area Network (SAN)-oplossingen rechtstreeks bij Lenovo en zijn resellers kunnen kopen.

"Lenovo's beslissing om Veeam Intelligent Data Management en Availability-oplossingen te verkopen samen met hun aanbod weerspiegelt het momentum en het leiderschap van Veeam," aldus Peter McKay, President en Co-CEO van Veeam. "Het is een goed voorbeeld van twee technologische leiders die samenwerken om het meest naadloze en efficiënte verkoop- en implementatieproces voor partners en klanten te bieden.

De combinatie van de SDI- en SAN-oplossingen van Lenovo met het Hyper-Availability Platform van Veeam biedt Lenovo-klanten en zakelijke partners een one-stop-shop voor het versnellen van digitale transformaties. Deze combinatie van technologie vereenvoudigt het IT-beheer drastisch. Het beperkt het risico en levert het intelligente databeheer dat nodig is om bedrijven beter te maken en te laten groeien. Het resultaat? Klanten kunnen de kosten en complexiteit van legacy-infrastructuur en het virtualisatie- en gegevensbeschermingsbeheer elimineren. Bovendien kunnen ze een hogere ROI bieden via intelligente gegevensbeheeroplossingen die de ontwikkeling en implementatie van toepassingen versnellen, gegevensanalyse ondersteunen en disaster recovery (DR) vereenvoudigen. Organisaties krijgen ook de garantie dat de gecombineerde Veeam- en Lenovo-oplossing door beide bedrijven is gevalideerd en dat de oplossing voor optimale bedrijfsvoordelen zorgt.

Volgens John Majeski, die leiding geeft aan de Software & Solutions-activiteiten bij Lenovo Data Center Group, willen bedrijven oplossingen die IT-eenvoud bieden terwijl ze intelligente transformaties leveren voor alle omgevingen. “De Veeam Availability-oplossingen bieden de IT-eenvoud en intelligent gegevensbeheer die de Lenovo Spectrum Virtualize SAN-oplossingen nodig hebben. Hetzelfde geldt voor Lenovo's SDI-portfolio van ThinkAgile-aanbiedingen met VMware, Microsoft en Nutanix om digitale transformatie te versnellen terwijl bedrijfsrisico's worden beperkt."

Lenovo-klanten kunnen met Veeam rekenen op IT-eenvoud en hyperbeschikbaarheid. Onder andere door gebruik te maken van de eenvoudig te implementeren en te beheren architectuur van Veeam, om beschikbaarheidsserviceniveaus voor alle toepassingen en gegevens in virtuele-, fysieke- en cloudworkloads te verbeteren.

‘De multi-cloudmogelijkheden van Veeam in combinatie met de hybridcloud-oplossingen van Lenovo biedt bedrijven een ongekende keuze, namelijk: de flexibiliteit en wendbaarheid die nodig is om concurrerend te blijven in de digitale economie”, aldus Carey Stanton, Vice President Global Alliances bij Veeam. "Deze samenwerking is een voorbeeld van hoe Veeam klanten helpt te zorgen voor beschikbaarheid in alle clouds, zonder concessies te doen aan beschikbaarheid, prestaties, efficiëntie of beheersbaarheid."

De back-up en snelle herstelmogelijkheden van Veeam bieden de volgende voordelen en opties:
  • Vereenvoudigd IT-bedrijfsbeheer: de directe integratie van Veeam met VMware vSphere, Microsoft Hyper-V en Nutanix Acropolis helpt bij het automatiseren van back-up- en restore-activiteiten om de hyperbeschikbaarheid van kritieke applicaties en gegevens te waarborgen;
  • Granularity Recovery: zorgt voor minimale verstoring van de bedrijfsactiviteiten door gebruikers meerdere herstelopties te bieden om de serviceniveaus voor beschikbaarheid te verbeteren. De opties variëren van het herstel van een volledige VM of afzonderlijke bestanden en applicatie-items;
  • Versnelde innovatie: Veeam DataLabs-omgevingen kunnen snel worden gemaakt. Naast het verbeteren van de ROI op secundaire Lenovo-opslaginvesteringen, maakt deze mogelijkheid versnelde applicatie-ontwikkeling en testen mogelijk, efficiënte DR-tests om te voldoen aan de governance van bedrijfsgegevens en compliance, en data-analyse voor verbeterde bedrijfsinformatie.
“We zien dat steeds meer organisaties hun databeheer willen integreren met hun SDI- en SAN-oplossingen, waardoor hun datacenter en kerndatabeheer tegelijkertijd worden vereenvoudigd ", zegt Edwin Yuen, senior analist bij Enterprise Strategy Group (ESG). "De nieuwe samenwerking tussen Lenovo en Veeam is daarop gericht en is onderdeel van een groeiende lijst van bedrijven die met Veeam samenwerken om oplossingen te combineren met het leiderschap van Veeam op het gebied van gegevensbeheer."

Bezoek voor meer informatie www.veeam.com.

OverVeeamSoftware
Veeamis wereldwijd leider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™. Het Hyper-Availability Platform van Veeam is de meest complete oplossing om klanten te helpen hun databeheer te automatiseren en de hyperbeschikbaarheid van data te garanderen. Veeam heeft meer dan 307.000 klanten wereldwijd, inclusief 75 procent van de Fortune 500- en 58 procent van de Global 2000-bedrijven. De klanttevredenheidsscores zijn de hoogste in de IT-branche: 3,5 keer het gemiddelde in de sector. Veeam, dat in 2006 is opgericht, telt momenteel wereldwijd 57.600 channelpartners – met Cisco, HPE en NetApp als exclusieve resellers. Tot slot heeft Veeam meer dan 19.800 cloud- en serviceproviders als klant. Het hoofdkantoor vanVeeambevindt zich in Baar, Zwitserland, en het bedrijf heeft kantoren in meer dan dertig landen. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com of volg Veeam op Twitter @veeam.

Over Lenovo
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) is een Fortune Global 500-organisatie met een bedrijfswaarde van 45 miljard dollar. Het bedrijf is wereldwijd toonaangevend op het gebied van technologie voor intelligente transformatie door slimme apparaten en infrastructuur die zorgen voor de beste gebruikerservaring. Lenovo heeft internationaal een van de grootste portfolio’s van connected producten, waaronder smartphones (Motorola), tablets, pc's (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) en workstations, evenals AR-/VR-apparaten en slimme thuis- en kantooroplossingen. De datacenteroplossingen van Lenovo (ThinkSystem, ThinkAgile) bieden de capaciteit en rekenkracht voor de verbindingen die het bedrijfsleven en de maatschappij veranderen. Lenovo probeert het beste uit iedereen te halen en een slimmere toekomst op te bouwen waarin iedereen op de juiste plek zit. Volg ons op LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram of op Weibo. En lees het laatste nieuws via onze Storyhub, of bezoek onze website op www.lenovo.nl.
Laatste van Veeam Software
Veeam stelt Gil Vega aan als Chief Information Security Officer

Veeam lanceert met nieuwe Veeam Availability Suite v10 volgende-generatie back-upplatform

Insight Partners to Acquire Swiss Cloud Data Management Leader Veeam in a Transaction Valued at Approximately US$5 Billion

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl