www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo neemt bezoeker mee naar Quantified World

Slimme stadions, digital gedreven vliegvelden en chocolade maken met blockchain. Het is een greep uit het bomvolle programma van de Nederlandse ICT-vakbeurs Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo. De beurs met 150 exposanten en meer dan 100 vakinhoudelijke sessies wordt op 31 oktober en 1 november 2018 gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht.

Naast slimmer, digitalisering en blockchain staan ook onderwerpen als cybersecurity, cloud computing en datamanagement centraal. KPN-CISO Jaya Baloo opent de beurs als keynotespreker op woensdag 31 oktober met een sessie over Quantum Computing. Een onderwerp dat nauw aansluit met het centrale beursthema van 2018; Quantified World. Met dit thema nemen experts en pioniers uit de markt bezoekers mee naar een wereld waarin organisaties algoritmisch gedreven zijn en waarbij cloud, IoT, machine learning en artificial intelligence belangrijke drijvers zijn en slimme security essentieel is.

Quantified staat voor het verzamelen en meten van zoveel mogelijk data. Data die uiteindelijk verbonden wordt aan mens en organisatie. Technologie wordt steeds meer geïntegreerd in onze business en bepaald of deze succesvol is, kan groeien en blijft bestaan. Zo kan een slechte security directe gevolgen hebben voor een organisatie. Denk aan ziekenhuizen die geen operaties kunnen uitvoeren, diensten die niet kunnen worden afgesloten en logistieke processen die staken. Dat alles ‘blijft draaien’ is in de huidige maatschappij crucialer dan ooit. Hoe je hieraan kunt voldoen laten onze partners en sprekers weten aan de hand van demo’s, presentaties, discussies en workshops.

Robots en DevOps
Een greep uit het programma van aankomende editie: Chief Digital Officer Henk Jan Gerzee vertelt bezoekers hoe Schiphol Group werkt aan een digitaal gedreven vliegveld. Hoogleraar van het VU Amsterdam Piek Vossen leert robots communiceren en presenteert dit samen met, jawel, een robot. Flora Holland geeft een praktijkverhaal over hun Digitale Transformatie. Tony’s Chocolonely presenteert hoe zij letterlijk chocolade maken met behulp van blockchain. De Nationale Politie werkt met DevOps en deelt hun ervaringen en tot slot De Johan Cruijff Arena wil het slimste stadion worden in 2020 en vertelt hoe.

De toekomst staat voor de deur. Wie is er klaar voor een ‘Quantified World’? Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo 2018 helpen organisaties op weg! Én nemen hen mee in een wereld van netwerken, blockchain, security by design en anything as a service. Benieuwd hoe? Kom op 31 oktober en 1 november 2018 naar de Jaarbeurs in Utrecht en ontdek de grenzeloze mogelijkheden in data, cloud en security.
  • Voor wie? ICT-professionals en ICT-managers
  • Wanneer? Woensdag 31 oktober en donderdag 1 november 2018 (van 9.30 tot 17.00 uur)
  • Waar? Jaarbeurs | Utrecht – Hal 1
  • Kosten? Gratis toegang na registratie »
Over IT Media
Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo is een onderdeel van het cluster Jaarbeurs IT Media. Dagelijks werken we in dit team om de juiste informatie en inspiratie over te brengen aan ICT-managers en ICT-professionals. Dit doen we via vaktitels als Computable, Marqit en Channelweb en de vakbeurzen Infosecurity.be, Data & Cloud Expo België, Infosecurity.dk, Data & Cloud Expo Denemarken, Zorg & ICT, Zorgtotaal en het congres Overheid 360. Meer weten over deze titels en wat ze voor u kunnen betekenen? Neem contact op met sales@marqit.nl

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie over Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo kunt u contact opnemen met Annemiek Sprado, T.: +31.6 2828 1364 of  E: annemiek.sprado@jaarbeurs.nl
Laatste van Jaarbeurs

Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau