www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: Wisse Kommunikatie

CCV en PAX vormen joint venture voor betaaloplossingen in selfservice markten

CCV, een van de grootste payment service providers en leveranciers van betaaloplossingen in Europa, en PAX Technology Limited, onderdeel van PAX Global Technology Limited (PAX Global), een van de toonaangevende leveranciers van elektronische betaalterminals, hebben een overeenkomst gesloten voor het opzetten van een joint venture, C2P Convenient to Payments GmbH, dat in Berlijn gevestigd wordt. Het nieuwe bedrijf zal zich bezighouden met de ontwikkeling van nieuwe betaaltechnologie en richt zich in het begin vooral op de ontwikkeling van selfservice-oplossingen voor openbaar vervoer, tankstations, parkeergarages en vendingautomaten. CCV brengt haar kennis in van hardwarespecificatie, hardware-ontwikkeling en software-integratie met oplossingen van derden, terwijl PAX zijn wereldwijde verkoopnetwerk en de kennis van de ontwikkeling en productie van POS-betaalterminals inbrengt.

“Wij zien in PAX een ideale partner voor het realiseren van onze internationale ambities, waarbij we nadrukkelijk ook over de grenzen van Europa heenkijken”, zegt Enny van de Velden, Chief Commercial Officer en bestuursvoorzitter van CCV. “Een internationale partner, die wereldwijd actief is en continu innoveert is cruciaal voor CCV. De samenwerking met PAX geeft ons toegang tot internationale markten en maakt het daarnaast mogelijk om nieuwe innovatieve oplossingen snel op de markt te brengen. Behalve de zakelijke voordelen die de samenwerking oplevert, delen CCV en PAX een gezamenlijke visie die uitgaat van het bieden van een prettige ervaring bij het betalen, waarbij veiligheid, gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit centraal staan”.

“Op basis van CCV’s expertise op het gebied van betaaloplossingen enerzijds en de productkwaliteit en wereldwijde aanwezigheid van PAX anderzijds, hebben we er alle vertrouwen in dat de joint venture toegang krijgt tot de enorme, wereldwijde markt voor betaaloplossingen,“ zei Andrew Wu, vice-president van PAX Technology. “Wij zijn ervan overtuigd, dat we allebei van die potentie kunnen profiteren als we de ontwikkeling van nieuwe betaaltechnologie kunnen versnellen en onze klanten innovatieve oplossingen kunnen bieden.”

In de nieuwe joint venture zullen twee bedrijven intensief gaan samenwerken, die hun sporen in de markt voor betaaloplossingen ruimschoots verdiend hebben. CCV heeft kantoren in Nederland, Belgi?, Duitsland en Zwitserland en is actief in vijftien Europese landen. Met meer dan 200.000 klanten is het bedrijf uitgegroeid tot één van de grootste payment providers en leveranciers van betaaloplossingen en loyaltysystemen in Europa. De business unit CCV Easy biedt in een groot deel van Europa oplossingen voor de selfservice-industrie aan. Dagelijks worden vele miljoenen betaaltransacties voor parkeren, tanken, openbaar vervoer en het kopen van producten in vendingautomaten door CCV uitgevoerd.

PAX Global, een van de grootste leveranciers van elektronische betaalterminals ter wereld, houdt zich primair bezig met de ontwikkeling en verkoop van hardware voor point-of-sale (POS) en daaraan gerelateerde software-applicaties. PAX Global heeft wereldwijd een sterke aanwezigheid opgebouwd. De producten en diensten worden geleverd aan een enorm klantenbestand in meer dan 100 landen. In de eerste helft van 2018 heeft PAX Global zo’n 85 procent van zijn omzet buiten China gerealiseerd, waarbij met name de sterke positie in Azi? en Zuid-Amerika opvalt.

CCV en PAX werken al sinds 2012 samen. PAX was een van de leveranciers van betaalterminals, die CCV voor haar oplossingen gebruikte. CCV heeft een jarenlange ervaring met de ontwikkeling van software en de afhandeling van financi?le transacties, terwijl PAX zich vooral met de ontwikkeling en productie van innovatieve POS-terminals bezighoudt. De joint venture geeft de beide bedrijven niet alleen een betere toegang tot elkaars geografische en zakelijke markten, maar ook tot elkaars expertise, marktkennis en ontwikkel- en productiecapaciteit. De joint venture zal de beide bedrijven in staat stellen de ontwikkeling van nieuwe betaaltechnologie te versnellen. Met het oog op de enorme potentie zal de joint venture zich aanvankelijk vooral concentreren op nieuwe oplossingen voor selfservice-markten.

Noot voor de pers: meer informatie over CCV is te vinden op www.ccv.nl. U kunt ook contact opnemen met Peter van Leeuwen (woordvoerder CCV Group), telefoon: 06-55173121 of e-mail p.vanleeuwen@ccv.eu

Over CCV (www.ccv.eu)
CCV geeft ondernemers nieuwe kansen en mogelijkheden door hun betalingsproces te verrijken. Het bedrijf maakt de toekomst van het betalen vandaag mogelijk, door altijd en overal betalen te ondersteunen. Offline en online, met geld of loyaliteitspunten. Niet alleen in Nederland, maar ook in Europa. Zodat ondernemers het meeste uit hun onderneming halen.

Over PAX Technology (www.pax.com.cn)
PAX Technology is een innovatieve, wereldwijde speler van elektronische betaaloplossingen. Het bedrijf levert kosteneffectieve kwaliteitsproducten. Voortbordurend op zijn uitstekende dienstverlening en bewezen marktleiderschap, is PAX een van de snelstgroeiende leveranciers voor de betaalindustrie met state-of-the-art productiefaciliteiten, uitstekende R&D-activiteiten en een wereldwijd netwerk van partners voor verkoop en distributie. PAX is onder de naam PAX Global Technology Ltd. (00327.HK) genoteerd aan de beurs van Hong Kong.
Laatste van CCV
11 sep 2018 CCV en PAX vormen joint venture voor betaaloplossingen in selfservice markten

29 aug 2018 Enny van de Velden (CCV) genomineerd voor EY Entrepreneur Of The Year award

19 apr 2017 Arriva plaatst kaartautomaten CCV op stations
CCV contact

Logo CCV

www.ccv.nl
CCV sociaal

CCV tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nl