Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Humanwave Sponsort KNKV

Humanwave B.V. kondigt aan dat de Koninklijke Nederlandse KorfbalBond (KNKV) heeft gekozen om humanwave in te zetten voor alle HR zaken en de verwerking van de maandelijkse salarisadministratie. Een intensief selectietraject is hieraan voorafgegaan. Circa 60 medewerkers profiteren dagelijks van de vele voordelen en het directe inzicht dat humanwave biedt. Het management en de directie werken zo optimaal samen met de medewerkers.

Henry van Meerten, directeur KNKV, is blij met de samenwerking: “Humanwave is een organisatie die de mens in een onderneming centraal stelt. Dat sluit één op één aan op onze visie; het centraal stellen van onze korfbalverenigingen, vrijwilligers en personeel in ons werk. Door de administratie zoals declaraties, taken, uren en verlof van het personeel gebruiksvriendelijk en eenvoudig op één plek aan te bieden, creëren we ruimte om aan onze visie te voldoen en versterkt het de organisatie”.

Joan Bassa - directeur Humanwave, licht toe: “In onze samenleving is sporten populair en belangrijk. We sporten om in beweging te blijven, omdat we kampioen willen worden of gewoon voor ons plezier. We geven ons voor 110% in de wedstrijd, we staan zaterdag langs de lijn, moeten rijden naar uitwedstrijden, hebben kantinedienst of coachen het beste team van de wereld. Sport verbroedert en verbindt. Humanwave draagt sportorganisaties, sportbonden en sportverenigingen een warm hart toe. Wij laten dat blijken door deze organisaties en verenigingen tegen een aantrekkelijke prijs te laten werken met humanwave. Wij zien veel ambitie, maar niet altijd de financiële middelen.”

Over KNKV
Korfbal is voor er mannen en vrouwen, met vrienden en vriendinnen, voor jong en oud. Iedereen doet mee! Korfbal is een veelzijdige, spannende sport die je met anderen beoefent: in een team! Binnen een samenleving waar veel gebeurt maakt korfbal het verschil. Daarom wil het KNKV zoveel mogelijk mensen – beoefenaars, supporters, vrijwilligers, sponsors – in Nederland laten genieten van korfbal en zowel innoveren als uitbouwen tot één van de tien grootste sporten in Nederland, die in sterke, ondernemende en maatschappelijk betrokken verenigingen met een informele, gezellige en levendige sfeer wordt beoefend en een toenemende nationale en internationale weerklank vindt als top- en mediasport.

Over Humanwave
Humanwave stelt de mens centraal in een onderneming. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat iedere ondernemer met de juiste online HR software veel beter kan inspelen op wie wanneer wat doet, het functioneren van medewerkers en de verbetering van de onderlinge samenwerking om zo aanzienlijke efficiency voordelen te behalen. Vanuit die visie heeft humanwave een HR-pakket ontwikkeld waarin alle gegevens rondom uw mensen samen komen. Met nu alles op één plek heeft u de beschikking over alles wat uw mensen aangaat en eventueel andere betrokkenen die u mee helpen met het runnen van uw bedrijf.

Hiermee is humanwave het eerste totale HR-pakket voor MKB-ondernemers op de Nederlandse markt waar naast HR ook de salariszaken, personeelsplanning, taken en uren online op één plek bij elkaar komen. Wij geloven in online, wij geloven in mobiele devices en wij vinden dat software simpel moet zijn. Simpel betekent volgens ons dat u er direct mee aan de slag moet kunnen om zo snel volledig up and running te zijn.

Wij komen graag met u in contact om u meer te vertellen over humanwave en onze aantrekkelijke sponsor voorwaarden wanneer u een sportbond of vereniging vertegenwoordigt. Voor meer informatie en vragen kunt u terecht op de website humanwave.nl. Telefonisch kunt u contact opnemen met Joan Bassa, Directeur Humanwave via 085 401 5150.
Eerder van Humanwave B.V.
1 nov 2019 Vanaf vandaag kunnen MKB ondernemers met hun vragen over HR- en salariszaken terecht bij de experts van Humanwave

11 sep 2018 Humanwave Sponsort KNKV

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl