www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Cloudleverancier Paperspace breidt uit in Europa bij Interxion

Amsterdam, 7 september 2018 – Het Nederlandse Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese aanbieder van carrier- en cloudneutrale colocatiedatacenterservices, kondigt aan dat Paperspace, leverancier van kunstmatige intelligente (KI) en machine learning uit de cloud, zijn datacentercapaciteit in Europa heeft uitgebreid bij Interxion in Amsterdam.

Klanten die van de KI en machine learning clouddiensten van Paperspace gebruik maken, zijn in staat producten, diensten en processen intelligent te maken. De vraag naar de diensten van Paperspace is in Europa de afgelopen tijd snel toegenomen. Door uit te breiden naar Amsterdam gaat het bedrijf profiteren van de vele verbindingsmogelijkheden die de Interxion-campus rijk is. Op die manier kan Paperspace zijn Europese klantenkring optimaal van dienst zijn.

Verbonden
Interxion gaat Paperspace voorzien van de high-density power, connectiviteit en beveiliging die nodig is om klanten over het hele continent te bereiken. “Interxion heeft alle expertise in huis om bedrijven als Paperspace te helpen,” zo vertelt Piet Sjoukes, Sales en Marketing director van Interxion Nederland. “De Amsterdam Schiphol campus is een van de best verbonden datacentercampussen van Europa. Bedrijven als Paperspace zijn zo in staat hun wereldwijde bereik te vergroten, zonder dat er concessies gedaan hoeven te worden aan de kwaliteit van de dienstverlening”.

Optimale ervaring
“Ons doel is om de vraag van onze klanten te ondersteunen door hen optimale ervaringen te bieden, waar ook ter wereld”, aldus Dan Kobran, medeoprichter van Paperspace. “Om dit te kunnen doen, is het van cruciaal belang dat we samenwerken met kwalitatief hoogwaardige leveranciers. Met zijn strategisch gelegen, betrouwbare en sterk verbonden faciliteiten is Interxion de perfecte partner voor ons geweest en heeft het onze snelle expansie perfect ondersteund”.

Over Interxion
Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten, bedient een breed scala aan klanten vanuit 50 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 700 connectiviteitsproviders, 21 Europese internet exchanges en toonaangevende cloud- en digital-mediaplatforms bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.

Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Hoofddorp. Interxion heeft momenteel 9 datacenters in de regio Amsterdam. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie. Meer informatie kunt u vinden op www.interxion.nl.
Eerder van Interxion

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl