Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 53 dagen geleden)

Kaseya breidt IT-security aanbod voor wereldwijde klanten uit met overname RapidFire Tools, softwareleverancier voor IT Assesment en Compliance

Kaseya Compliance Manager, een alles-in-een-oplossing voor Compliance IT-management security voor Managed Service Providers en IT-afdelingen, combineert als eerste product de technologie van RapidFire Tools en Kaseya.

Den Haag / Atlanta (USA) - 6 september 2018 Kaseya®, leverancier van complete IT-infrastructuur beheeroplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en IT-afdelingen, neemt RapidFire Tools over. RapidFire Tools biedt een volledige suite van producten voor IT assessment, interne cyber dreigingsdetectie en compliance. Vanuit het hoofdkantoor in Atlanta (Georgia), USA opereert RapidFire Tools als zelfstandige business unit onder Kaseya.

Door de producten van RapidFire Tools toe te voegen aan de IT Complete suite met beheeroplossingen van Kaseya beschikken MSP’s en IT-afdelingen voortaan over een totaaloplossing voor security, compliance en assessment. Bekende producten van RapidFire Tools zijn onder meer Audit Guru, waarmee gebruikers compliance kunnen automatiseren, documenteren en behalen, Network Detective, de netwerk en security assessment tool waar wereldwijd meer dan 6.000 MSP’s op vertrouwen en de tool voor cyber security dreigingsdetectie en alarmering Cyber Hawk.

“In de eerste helft van 2018 hielpen we onze Managed Service Provider-klanten twee keer zo snel te groeien ten opzichte van de rest van de markt”, aldus Fred Voccola, CEO van Kaseya. “De overname van RapidFire Tools is een belangrijke stap voorwaarts voor ons en onze klanten. Hiermee onderstrepen we onze focus om MSP-klanten succesvol te laten worden.die we dit jaar reeds hebben gezet in ons continue streven om onze MSP-klanten te helpen nog succesvoller te worden.”

Voccola vervolgt: "De afgelopen jaren werd het mkb, als klant van onze MSP’s, geconfronteerd met dezelfde pijnpunten en uitdagingen als het gaat om het behalen van compliance-eisen waar grotere organisaties aan moesten voldoen in de afgelopen tien jaar. Deze mkb’ers vertrouwen in dat geval op hun MSP om hen te helpen bij het voldoen aan de groeiende eisen op het gebied van compliance, zoals GDPR, HIPAA, PCI, ISO en nog veel meer.

Dankzij de overname van RapidFire Tools en de integratie van de producten van RapidFire Tools in onze IT Complete suite, kunnen MSP’s een compliance Managed Service-oplossing ontwikkelen zodat zij hun klanten de meest volledige ondersteuning kunnen bieden.”

Kaseya Compliance Manager
Als gevolg van de voortdurende gezamenlijke ontwikkeling tussen Kaseya en RapidFire Tools, introduceert Kaseya tevens de Kaseya Compliance Manager (KCM). KCM is volledig geintegreerdmet het Kaseya IT Complete platform en met Virtual Systems Administrator (VSA). KCM is een alles-in-een-oplossing voor compliance management waarmee zowel MSP’s as IT-afdelingen compliance voor alle wet- en regelgeving, inclusief GDPR, HIPAA en PCI, kunnen monitoren en beheren.

“De samengang van Kaseya en RapidFire Tools is een goede strategie”, aldus Mark Shaw, CEO van StoredTech. StoredTech is een Managed Service Provider met honderden klanten in de zorgsector, gemeentelijke overheid, maakindustrie, dienstverlening en non-profit sectoren. “De bewijslast voor IT compliance is enorm zwaar, met een groot risico op significante operationele en financiële gevolgen voor zowel MSP’s als hun klanten. De mogelijkheid om compliance vereisten snel te overzien en om documentatie en bewijsstukken snel en gemakkelijk aan eventuele auditors te kunnen overhandigen vanuit één platform betekent rust en vertrouwen voor IT professionals en hun klanten.”

Open platform
Net als alle Kaseya-oplossingen blijft RapidFire Tools een open platform waarmee alle toeleveranciers van MSP’s gemakkelijk kunnen werken en integreren. Hierdoor kunnen MSP’s alle aangeboden diensten en producten optimaal benutten.

“Gebruikers hoeven niet bang te zijn dat producten van RapidFire Tools voortaan alleen beschikbaar worden gesteld aan Kaseya-klanten”, zegt Voccola. “In tegenstelling tot het business model van sommige concurrerende leveranciers, zullen wij dat de IT-community nooit aandoen. Vele van onze klanten gebruiken producten van meerdere leveranciers. Het druist volledig in tegen onze overtuiging om hen te proberen te dwingen volledig over te stappen op het Kaseya-ecosysteem van producten. Wij richten ons liever op het ontwikkelen van de beste producten op de markt waarmee klanten hun bedrijf kunnen uitbreiden. De toevoeging van RapidFire Tools is de nieuwste stap op weg om - dit jaar en daarna - het IT Complete platform verder te ontwikkelen en nog succesvoller te maken.”

“Eén van de sterke punten van RapidFire Tools is onze nauwe samenwerking met andere IT-beheer platform leveranciers”, zegt Michael Mittel, oprichter en CEO van RapidFire Tools. “We kunnen niet duidelijk genoeg zeggen wat het belang is om opgenomen te worden in de Kaseya-familie en, dankzij het open ecosysteem van Kaseya, met zekerheid te weten dat onze klanten hun bedrijf ongehinderd kunnen blijven runnen.

Het duurde even voordat we de deal rond hadden maar voor beide partijen was het vanaf het begin af aan duidelijk dat een krachtenbundeling tussen RapidFire Tools en Kaseya grote voordelen voor onze klanten zou opleveren. Het RapidFire Tools merk blijft onveranderd en onze huidige klanten kunnen zich verzekerd voelen dat zij ook in de toekomst dezelfde bekende hoge-kwaliteit producten, diensten en ondersteuning kunnen bilijven genieten. Het is een spannende tijd voor ons allemaal. Nu wij onderdeel zijn van Kaseya kunnen wij het bereik van RapidFire Tools uitbreiden tot de schaal die wij voor ogen hadden toen wij het bedrijf begonnen.”
Laatste van Kaseya

Unitrends MSP verenigt back-up-management met nieuwe Autotask integratie

Vijf acties die bedrijven moeten ondernemen om AVG-compliant te worden
Verstreken tijd: 2 jaar en 53 dagen
Kaseya contact

Logo Kaseya

+ 31 (0) 23 - 5563190
  info@kaseya.nl
  www.kaseya.nl
Kaseya sociaal

Kaseya tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo devolo
Logo commercetools
Logo Kerridge Commercial Systems