www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Europac verbetert netwerkprestaties met SD-WAN van GTT

Amsterdam, 4 september 2018GTT Communications, Inc. (NYSE: GTT), de toonaangevende internationale cloud networking provider voor multinationale ondernemingen, kondigt vandaag aan dat de Europac Group, een langlopende relatie van het recent geacquireerde Interoute, gebruik gaat maken van de SD-WAN diensten van GTT om de netwerkprestaties van Europese locaties van het bedrijf te verbeteren.

Europac, een van de meest innovatieve fabrikanten van duurzame verpakkingsmaterialen in Europa, maakt gebruik van het uitgebreide Europese netwerk van GTT om 18 papier- en verpakkingsfabrieken en zes afvalverwerkingsbedrijven in Spanje, Frankrijk en Portugal met elkaar te verbinden. Dankzij de hoogwaardige, betrouwbare cloud netwerkdiensten van GTT is Europac in staat processen te stroomlijnen in de hele keten van de verpakkingsindustrie.

Met SD-WAN van GTT optimaliseert Europac applicaties en diensten in een gecentraliseerde cloud-architectuur. Hierdoor kan Europac zijn supply chain-strategie effectiever implementeren, operationele veranderingen managen en zijn concurrentiepositie verbeteren. Daarnaast ondersteunt GTT alle Europese onderdelen van het bedrijf met een bedrijfsbreed VoIP-platform vanuit het datacenter in Madrid.

David Casas, hoofd infrastructuur en communicatie bij de Europac Group, geeft aan: “Het netwerk en de communicatiediensten van GTT stellen ons in staat de integratie van onze interne operationele processen door heel Europa te versnellen en te ondersteunen. SD-WAN maakt ons flexibel en helpt ons het netwerk te optimaliseren om onze cloud-based applicaties te ondersteunen. Dat is een van de hoofdonderdelen van onze digitale strategie.”

“GTT geeft nieuwe betekenis aan internationale communicatie, ten behoeve van klanten als Europac”, zegt Rick Calder, CEO en President van GTT. “We helpen onze klanten om de mensen en cloud-toepassingen in hun organisatie over de hele wereld met elkaar te verbinden.”

Over GTT
GTT geeft nieuwe betekenis aan internationale communicatie en verbindt mensen en bedrijven wereldwijd met iedere applicatie in de cloud, klaar voor een toekomst waarin de cloud centraal staat. Onze klanten profiteren van de beste server experience, gebouwd op onze kernwaarden van eenvoud, snelheid en flexibiliteit. GTT, een Fortune Future 50 company, bezit en beheert een wereldwijd Tier 1 internetnetwerk en voorziet klanten overal ter wereld van een uitgebreid pakket aan netwerkdiensten. Bezoek www.gtt.net voor meer informatie over GTT.

Over Europac
De Europac Group is opgericht in 1995 en werd drie jaar later genoteerd op de beurs van Madrid. Het bedrijf heeft 2300 medewerkers en beheert 18 papier- en verpakkingsfabrieken, drie energie co-generatie centrales en zes afvalverwerkingsbedrijven in het zuiden van Europa. Europac is opgenomen in de IBEX Medium Cap index en boekt een jaarlijks 1,3 miljard euro winst. Europac is de enige fabrikant van kraftliner en gecoat papier in Zuid-Europa, marktleider in verpakkingsmaterialen in Portugal en vierde grootste in Frankrijk en het Iberisch schiereiland, waar het ook nog eens de tweede grootste fabrikant van gerecycled papier is. Bezoek www.europacgroup.com/en/ voor meer informatie over Europac.

‘This GTT press release is a translation of the original English version. While the intent is to ensure consistency of meaning between the English and Dutch versions, in any instance of inconsistency the English version shall prevail.’

834 KB png Europac

GTT Persdesk: