www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 17 dagen geleden)
PR: Marcommit

SendCloud en Sandd2me maken samen levering op maat voor iedere webshop mogelijk

Eindhoven, 4 september 2018 SendCloud, Europa’s nummer 1 verzendtool voor webshops, slaat de handen ineen met Sandd2me, de pakketdienst van het Nederlandse bezorgbedrijf Sandd. Samen realiseren de partijen nog betere verzendopties voor webshops. Extra voorzichtig vervoeren, Same Day Delivery of de bezorglocatie aanpassen terwijl het pakket al onderweg is: niets is te gek. De samenwerking tussen SendCloud en Sandd2me maakt het aanbieden van ‘levering op maat' nu voor iedere webshop mogelijk.

Grote spelers in de e-commercemarkt bieden consumenten al de mogelijkheid om hun bestelling de volgende of nog dezelfde dag te ontvangen. Door de implementatie van de dienstverlening van Sandd2me in de verzendtool van SendCloud, krijgt nu iedere online retailer de kans zijn consumenten sneller van dienst te zijn. Bijkomend voordeel van Same Day Delivery, waarbij consumenten in de ochtend een bestelling doen en deze in de avond ontvangen, is dat consumenten zelfs op zondagavond een bestelling kunnen doen die al op maandag wordt afgeleverd. SendCloud en Sandd2me voorzien hiermee alle webshops die niet de inkoopkracht van grote spelers hebben, van flexibele verzendopties.

Naast Same en Next Day Delivery krijgen consumenten de kans voorkeuren door te geven aan de bezorger terwijl het pakket al onderweg is. Bezorgdatum, tijdstip en locatie zijn te wijzigen, zodat er maar één afleverpoging nodig is. Tot slot is er een ‘extra voorzichtig’ optie, waarbij pakketten die extra zorg nodig hebben veiliger worden verpakt en vervoerd.

René Klis, director van Sandd2me, over de samenwerking: “Wij zijn blij met het realiseren van de koppeling. Met SendCloud is de dienstverlening van Sandd2me optimaal bereikbaar voor alle webshops. Zo realiseren SendCloud en Sandd2me samen ontzorging voor de e-tailer.”

Ook Rob van den Heuvel, CEO van SendCloud, is enthousiast over de samenwerking: “We willen voorop blijven lopen in e-commerce logistiek. Middels de samenwerking met Sandd2me voegen we een nieuwe, landelijk dekkende vervoerder toe aan ons portfolio van verschillende vervoerders. Hierdoor kunnen we retailers nog meer flexibiliteit bieden, zodat ze voor iedere zending de meest geschikte verzendoptie kunnen kiezen.”

Over SendCloud
Een tijdrovend en duur verzendproces heeft drie vrienden met een webshop geïnspireerd om SendCloud op te richten. De verzendtool van SendCloud helpt online retailers groeien, door het verzendproces te optimaliseren. Door de plug en play integraties met meer dan 25 shopsystemen kunnen webwinkels hun volledige verzend- en retourproces automatiseren en pakketten wereldwijd versturen. Van het combineren van verzendopties in de checkout en het verhogen van conversie, het printen van verzendlabels, het versturen van klantnotificaties tot aan het verwerken van Europese retouren. In vijf jaar tijd is SendCloud, winnaar van de Technology Fast 50 2017 met een omzetgroei van 5463%, uitgegroeid tot een van de snelst groeiende tech-bedrijven van Europa en actief in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk.

Over Sandd2me
Sandd2me, onderdeel van Sandd, is het meest flexibele bezorgbedrijf van Nederland. We bezorgen pakketten in heel Nederland waarbij de klant de keuze heeft uit verschillende bezorgmomenten en uit meerdere bezorgopties.

We zijn rasechte ondernemers. We halen voor onze klanten het onderste uit de kan. Zo garanderen we de scherpste prijs en de hoogste kwaliteit.

Marcommit
Maaike de Boer
sendcloud@marcommit.nl
Laatste van SendCloud
Pakketdrukte nog nooit zo groot als tijdens komende feestmaanden

Black Friday en Cyber Monday in 2018 voor het eerst groter dan Kerst

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo GrassGreener Europe
Logo Workday