www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Meer rendement voor partners Eaton dankzij nieuwe channel strategie

Partners profiteren van sterke omzetgroei bij het powermanagementbedrijf

Zaltbommel, 3 september 2018 - Eaton heeft het Power Advantage Partner programma gelanceerd in de Benelux. Dit nieuwe programma biedt Eaton Power Quality-klanten zoals IT-resellers, financiële-, zakelijke- en marketing- voordelen die nauw op hun behoeften aansluiten. Met deze stap benadrukt Eaton de focus op zijn belangrijkste leveringskanaal voor de IT-channel strategie: de partners.

Het Eaton Power Advantage Partner programma is ontworpen om partners te helpen hun bedrijf te laten groeien. Het programma biedt tastbare voordelen, zoals online trainingen over onder meer UPS’en en software, productinformatie, kant-en-klare campagnes, programma’s voor margeopbouw, zoals dealregistratie, salescontent, whitepapers en bonussen.

Drie pijlers
Het grote netwerk van IT-resellers van Eaton profiteert daarmee van de relatie die ze met het powermanagementbedrijf hebben. Het programma steunt daarbij op drie pijlers: de expertise van partners vergroten (via onder meer online trainingen), de vraagcreatie aanwakkeren (via content, marketingtools, verkoopondersteuning) en de marges verbeteren (via dealregistraties en marketing development funds). Dankzij het programma groeien de partners met Eaton mee en kunnen ze hun business, omzet en winstgevendheid maximaliseren dankzij de aangereikte set hulpmiddelen. Daarnaast kunnen ze nog betere service en ondersteuning bieden aan hun klanten.

Drie partnerniveaus
Het Power Advantage Partner programma kent drie partnerniveaus: Registered, Authorized en Premium Resellers. Registered Resellers hebben onder meer toegang tot sales-, marketing- en communicatietools en de mogelijkheid om (nieuwe) technische vaardigheden te ontwikkelen. Authorized Resellers kunnen daarbovenop een bonus ontvangen en geavanceerde verkoop- en technische trainingen volgen. Tot slot ontvangen Premium Resellers ook nog Marketing Development Funds.

Niek van Doorn, IT Channel Manager Benelux bij Eaton: "Voor veel IT-organisaties wordt de stroomvoorziening een grote zorg. Het betekent dat ze zich willen beschermen tegen de gevaren van stroomstoringen, maar tegelijkertijd willen ze hun impact op het milieu verminderen. Het is een van de redenen waarom Eaton – als toonaangevende onderneming op het gebied van powermanagement – de partners zoveel mogelijk wil ondersteunen en ze de beste tools wil bieden, zodat ze de meest kritische systemen van hun klanten kunnen beschermen.”

Beter rendement
Het Power Advantage Partner programma past in de strategie van Eaton om partners de allerbeste ondersteuning en begeleiding te bieden. “Daarbij past snelle en eenvoudige toegang tot informatie”, benadrukt Niek van Doorn. “Onze filosofie is dat onze partners – actief in een concurrerende omgeving – meer rendement kunnen behalen door ze onze expertise aan te reiken en ze op allerlei vlakken te ondersteunen. Daardoor kunnen onze partners zich volledig focussen op waar ze het best in zijn: uitstekende en geavanceerde services bieden aan hun klanten.”

Over Eaton
Eaton’s Electrical Sector iseen wereldleider met expertise in energiedistributie en -beveiliging, noodstroomvoorziening, besturing en automatisering, verlichting en beveiliging, gebouwgerelateerde oplossingen en bedradingssystemen, oplossingen voor zware en gevaarlijke omstandigheden en engineering services. Via wereldwijd toepasbare oplossingen is Eaton in staat invulling te geven aan de meest kritische uitdagingen op het gebied van hedendaagse elektrotechniek.

Eaton is een powermanagementbedrijf dat in 2017 een omzet realiseerde van $20,4 miljard. Wij bieden energie-efficiënte oplossingen aan onze klanten om hun elektrische, hydraulische en mechanische energie efficiënter, veiliger en duurzamer te beheren. Eaton richt zich op het verbeteren van de levenskwaliteit en het milieu door gebruik te maken van power managementtechnologieën en -diensten. Eaton telt zo’n 96.000 medewerkers en levert zijn producten in meer dan 175 landen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.eaton.nl/electrical.

Voor meer informatie:

Yellow Communications
Marjolein Jonker
eaton@yellow-communications.com
www.yellow-communications.com
Laatste van Eaton
SF6-vrije schakelinstallaties Eaton verduurzamen netbeheerders

Elektrificatie kan uitstoot van vervoer, bouw en industrie in Europa in 2050 met 60% verminderen

Eaton breidt cybersecurity-portfolio uit met IEC-gecertificeerde producten

Logo Yellow Communications

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl