www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Uitbreiding sales bij Medius Benelux met Monique Beerepoot

Monique Beerepoot is als Executive Sales bij Medius in dienst getreden. Medius is een toonaangevende wereldwijde leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. Monique heeft eerder (internationale) sales rollen vervuld bij onder andere FD Media Group. Monique is verantwoordelijk voor zowel de nieuwe als bestaande relaties binnen Medius Benelux. Zelf zegt zij over haar aanstelling:”Door mijn jarenlange ervaring in consultative selling, enthousiasme en ondernemerschap kan ik met een frisse blik de financiële professionals bedienen. Medius is een wereldwijd opererende organisatie waardoor mijn ervaring in internationale salescases goed van pas komt”.

Yvonne Jans, sinds februari 2018 eindverantwoordelijk als Area Manager Benelux bij Medius, geeft aan: ”Met veel enthousiasme en vertrouwen ga ik samen met Monique invulling aan haar rol geven. Eén van haar focuspunten is om de financiële professionals te enthousiasmeren over onze cloud oplossing MediusFlow voor Purchase to Pay (P2P) door middel van gerichte marketingcampagnes. Zo start dinsdag 11 september het webinar ‘Touchless facturen verwerken in Microsoft Dynamics’.

Focus op de financiële professional
Per Åkerberg, CEO & President bij Medius, over de aanstelling van Monique: “Wij zijn blij dat Yvonne haar team in de Benelux heeft uitgebreid. De jarenlange ervaring van Yvonne in de wereld van het automatiseren van de factuurverwerking aangevuld met de sales skills van Monique en onze cloud oplossing vormen een perfecte combinatie voor onze huidige en toekomstige klanten”.

Over Medius
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseren en vereenvoudigen het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 2.500 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Toyota, Elekta, Prenatal en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 220 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen.

Meer informatie:
Yvonne Jans