www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 49 dagen geleden)
PR: LVTPR

Combinatie Veeam Intelligent Data Management en Cisco HyperFlex biedt nieuwe oplossing voor hoge beschikbaarheid

De implementatie van het Hyper-Availability Platform van Veeam met Cisco HyperFlex biedt naadloze grootzakelijke schaalbaarheid, maakt het gebruik makkelijker en ondersteunt multi-cloudomgevingen

Utrecht, 30 augustus 2018 – Veeam® Software, leider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™, breidt zijn samenwerking met Cisco uit. Het bedrijf combineert zijn High-Availability-propositie met Cisco HyperFlex™. Het resultaat? Een veerkrachtig datamanagementplatform dat naadloze schaalbaarheid, eenvoudig beheer en ondersteuning biedt voor multi-cloudomgevingen via Cisco-ondersteuningsservices.

Nu bedrijven de noodzaak erkennen om complexe legacy-databeschermingsoplossingen om te zetten naar multi-cloud oplossingen, verwachten ze dat de IT-marktleiders moderne databeschermingsoplossingen leveren die betrouwbaar, schaalbaar, makkelijk te beheren zijn en multi-site- en multi-cloudomgevingen ondersteunen. Met Cisco Hyperflex doen ze deze essentiële upgrade in één stap, wat de aankoop, implementatie en support vereenvoudigt.

“Ons partnerschap met Cisco wordt steeds sterker en uitgebreider”, vertelt Peter McKay, Co-CEO en President van Veeam. “We zijn Cisco ISV Partner of the Year en zijn succesvol in de markt. Voor deze nieuwe oplossingen werken we opnieuw samen om steeds innovatievere manieren te bedenken om datacenters te moderniseren. De Veeam Availability-software die is geïmplementeerd in Cisco Hyperflex speelt in op feedback van klanten van grote bedrijven en service provider partners die bij Cisco hebben aangeklopt voor extra geïntegreerde oplossingen. We kijken ernaar uit om weer nauw samen te werken met het Cisco-team en met elkaar grote bedrijven te ondersteunen die betere manieren zoeken om hun IT-systemen zo veerkrachtig mogelijk te maken.”

De samenwerking combineert het Hyper-Availability Platform van Veeam met de Hyperconverged Infrastructure-oplossing (HCI) van Cisco, HyperFlex. Hiermee voldoen de twee bedrijven aan de behoeften van IT-organisaties van bedrijven, die worstelenmet onbetrouwbare en verouderde technologieën die niet schaalbaar zijn en niet in staat zijn om de hyperbeschikbaarheid te bieden die organisaties nu nodig hebben.

“Nu de databeschermingsmarkt zich ontwikkelt in de richting van scale-out en software-defined, is een schaalbaar grootzakelijk platform met een software-stack met veel features van cruciaal belang om het succes van klanten te waarborgen”, zegt Siva Sivakumar, Sr. Director Data Centre Solutions bij Cisco. "De intelligente datamanagement mogelijkheden van Veeam gecombineerd met de toonaangevende prestaties, flexibiliteit en eenvoudige implementatie van Cisco HyperFlex is de perfecte oplossing om aan deze behoefte te voldoen. Ons gezamenlijke doel is om de oplossing verder uit te breiden met nieuwe mogelijkheden die voldoen aan de moderne eisen voor IT-herstel, retentie en veerkracht."

Dit zeer robuuste platform voor gegevensbeschikbaarheid biedt de IT-afdelingen van organisaties een scale-out-solution-stack die niet alleen dient als Veeam-gegevensopslagruimte, maar ook het hele Veeam-beschikbaarheidsplatform kan beheren. Voordelen zijn onder andere:
  • hyperbeschikbaarheid van alle workloads — virtueel, fysiek en in de cloud;
  • naadloze schaalbaarheid en minder operationele kosten;
  • verminderd risico en snellere time-to-value;
  • vereenvoudigde en geoptimaliseerde implementatie: een enkele Cisco SKU omvat alle geïnstalleerde software en het juiste formaat hardware;
  • één loket voor aankoop en support via Cisco.
De combinatie van het Veeam Availability-platform en Cisco HyperFlex wordt aangeboden via Cisco. De hele solution-stack wordt ook via het Cisco Solution support-team ondersteund en kan dus door klanten met een gerust hart worden ingezet. De Veeam Availability op Cisco Hyperflex is verkrijgbaar in het vierde kwartaal van 2018. Bezoek voor meer informatie https://go.veeam.com/availability-suite-cisco-hyperflex.

Ondersteunende quotes
“Uit een Voice of the Enterprise: Storage, Budgets and Outlook poll van 451 Research aan het einde van 2017 kwam naar voren dat een meerderheid van de HCI-klanten geïntegreerde DR/BC en databackup-mogelijkheden wil hebben in hun next-generation infrastructuur. Het toenemende gebruik van scale-out, software defined storage biedt de kans om dataprotectie opnieuw te definiëren en te vereenvoudigen. Ook zet het de deur open voor partnerships, zoals die tussen Cisco en Veeam, om HCI-systemen met geëvolueerde en naadloze DR/BC-mogelijkheden te leveren", aldus Steven Hill, Senior Analyst van Storage Technologies bij 451 Research.

“We hebben Veeam-software al jarenlang op verschillende Cisco-hardware geïmplementeerd", vertelt Raphael Meyerowitz, Vice President, Office of the CTO bij Presidio, Inc. (NASDAQ: PSDO), een Platinum Veeam ProPartner en Veeam Cloud & Service Provider (VCSP) partner. "Het is heel spannend om te zien dat de twee bedrijven samenwerken aan een oplossing met Cisco-hardware en Veeam-software. Hoewel mkb’s eenvoudig Veeam-software kunnen implementeren, hebben grotere organisaties behoefte aan aanvullende ontwerp- en implementatieservices, evenals een schaalbaarheidsplanning na de installatie. Door de acquisitie- en implementatieprocessen voor het bieden van hyperbeschikbaarheid verder te vereenvoudigen, kunnen we onze expertise en service meer focussen op de strategische mogelijkheden die mogelijk zijn gemaakt door de Veeam-software, die uiteraard ook op Cisco-hardware draait .”

Over Veeam Software
Veeam is wereldwijd leider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™. Het Hyper-Availability Platform van Veeam is de meest complete oplossing om klanten te helpen hun databeheer te automatiseren en de hyperbeschikbaarheid van data te garanderen. Veeam heeft meer dan 307.000 klanten wereldwijd, inclusief 75 procent van de Fortune 500- en 58 procent van de Global 2000-bedrijven. De klanttevredenheidsscores zijn de hoogste in de IT-branche: 3,5 keer het gemiddelde in de sector. Veeam, dat in 2006 is opgericht, telt momenteel wereldwijd 57.600 channelpartners – met Cisco, HPE en NetApp als exclusieve resellers. Tot slot heeft Veeam meer dan 19.800 cloud- en serviceproviders als klant. Het hoofdkantoor vanVeeambevindt zich in Baar, Zwitserland, en het bedrijf heeft kantoren in meer dan dertig landen. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com of volg Veeam op Twitter @veeam.
Laatste van Veeam Software
Verstreken tijd: 2 jaar en 49 dagen

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4