www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (3 jaar en 131 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Citrix en ServiceNow verbeteren werkplekautomatisering en werknemersbeleving

Citrix IT Service Management Connector voor ServiceNow spaart tijd en verhoogt productiviteit

AMSTERDAM, 23 augustus 2018 – Citrix kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van de Citrix IT Service Management Connector, bedoeld om organisaties te helpen bij de overstap naar een mensgerichte werkervaring. De Citrix IT Service Management Connector is gecertificeerd door ServiceNow en direct beschikbaar in de ServiceNow Store.

Citrix en ServiceNow hebben nauw samengewerkt om deze oplossing te realiseren. De Citrix ITSM Connector zorgt ervoor dat gebruikers van ServiceNow ITSM aanzienlijk minder tijd nodig hebben om werknemers te voorzien van desktops en toepassingen.

De certificering van ServiceNow wordt uitsluitend toegekend aan apps die in de store beschikbaar zijn en geeft aan dat de ITSM Connector met succes getest is op veiligheid, compatibiliteit, prestaties, integratie en informatieuitwisseling. De certificering garandeert ook dat best practices zijn toegepast bij het ontwerp en de implementatie van de Citrix IT Service Management Connector voor ServiceNow.

Door veelvoorkomende Citrix-workflows te automatiseren kunnen afnemers vanuit ServiceNow ITSM nieuwe werknemers sneller on- en off-boarden, sneller virtuele desktops en applicaties aanbieden, en veelvoorkomende helpdeskaanvragen automatisch verwerken. Dat scheelt niet alleen tijd, maar verhoogt ook de productiviteit bij zowel de IT-afdeling als werknemers. De integratie met ServiceNow zorgt dat klanten, service providers en werknemers veelvoorkomende taken efficiënter kunnen uitvoeren, waardoor de productiviteit toeneemt en IT de handen vrij krijgt om zich op meer strategische projecten te richten.

“Tijdens Citrix Synergy kondigden we al aan dat we een integratie met ServiceNow wilden ontwikkelen, zodat we de gebruikservaring en de productiviteit van onze klanten verder konden verbeteren. Onze klanten gaven bij ons aan dat ze in hun uitdijende digitale werkomgeving behoefte hadden aan integratie met ServiceNow om via automatisering tijd te kunnen besparen. Deze integratie bespaart IT én werknemers veel tijd en geeft ze veel sneller toegang tot Citrix-services dankzij de automatisering van veelvoorkomende workflows”, zegt Calvin Hsu, vice president product marketing bij Citrix.

“Door workflows tussen Citrix en ServiceNow te automatiseren, kunnen klanten IT-diensten sneller afnemen, gaat de productiviteit van IT omhoog en krijgen werknemers een betere werkervaring”, zegt Avanish Sahai, vice president worldwide ISV and technology alliances bij ServiceNow.

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) streeft naar een wereld waarin mensen, organisaties en dingen veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. Citrix helpt klanten de toekomst van werk opnieuw uit te vinden door de meest uitgebreide beveiligde digitale werkplek te bieden, waarin alle apps, data en diensten die mensen nodig hebben om productief te zijn verbonden worden en waar IT eenvoudig complexe cloud-omgevingen kan opzetten en beheren. Citrix-oplossingen worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties, waaronder 99 procent van de Fortune 100 en 98 procent van de Fortune 500. Meer informatie vindt u op http://www.citrix.nl of volg Citrix Benelux op Twitter via @citrixbenelux.

Citrix Persdesk
Volkert Deen
Citrix@yellow-communications.com
www.citrix.nl

Citrix
Alexandre Le Coq
alexandre.lecoq@citrix.com
Laatste van Citrix
Vitens werkt aan workspace van de toekomst met Citrix

Teleperformance klaar voor de toekomst van werk met Citrix

Citrix® voltooit overname van Wrike
Verstreken tijd: 3 jaar en 131 dagen

Logo Clarity Benelux
Citrix contact

Logo Citrix

info@citrix.nl
  www.citrix.com/nl-nl
Citrix sociaal

Citrix tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Citrix
Logo SurveyMonkey
Logo Ivanti