www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Extreme Networks voor het eerst genoemd als Challenger in het Gartner Magic Quadrant 2018 voor datacenternetwerken

Utrecht, 23 augustus 2018 - Extreme Networks, Inc. (NASDAQ: EXTR) is door Gartner, Inc. uitgeroepen tot Challenger in het Gartner Magic Quadrant 2018 voor datacenternetwerken. In voorgaande edities stond Extreme Networks nog genoemd als Niche Player in het Gartner Magic Quadrant voor datacenternetwerken.

Sinds de publicatie van het laatste rapport in 2017 heeft Extreme Networks de overname van de datacenter-activiteiten van Brocade Communications Systems, Inc. afgerond – de derde overname sinds oktober 2016. Ook werd het bedrijf voor het eerst uitgeroepen tot Leader in het Gartner Magic Quadrant 2018 voor wired en wireless LAN-toegangsinfrastructuur.

Quotes
Ed Meyercord, President en CEO van Extreme Networks, Inc.: “De Agile Data Center-oplossingen van Extreme Networks leveren het inzicht, de automatisering en flexibiliteit die nodig zijn om de moderne organisatie te helpen bij de digitale transformatie. We zijn verheugd te worden erkend als Challenger in het Gartner Magic Quadrant voor datacenternetwerken. We zien deze onderscheiding als het bewijs van het concurrentievermogen van ons Agile Data Center-oplossingenportfolio en onze visie en inzet voor de markt.”

Extra informatie Disclaimers
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties worden beschreven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers met de hoogste beoordeling of een andere aanduiding te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke uitspraken. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek van de hand, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. ( EXTR) levert een software-driven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud; wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen uit verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

De logo’s van Extreme Networks, Smart OmniEdge, ExtremeAI, ExtremeCloud, ExtremeDefender, Extreme Fabric Connect, ExtremeWireless, ExtremeWireless WiNG en ExtremeWireless WiNG zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Andere handelsmerken in dit persbericht zijn eigendom van derden.