www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 159 dagen geleden)

Detron wint Europese aanbesteding VU Amsterdam

Deze zomer heeft Detron de Europese aanbesteding van de Vrije Universiteit Amsterdam (VU) gegund gekregen. De opdracht gaat per 1 augustus 2018 in en betreft het beheer van het communicatieplatform van de VU voor een periode van twee jaar met een optie tot twee jaarlijkse verlengingen. Het platform van de VU bestaat uit een gecombineerde oplossing van Skype for Business, Anywhere 365 en Mitel en heeft ca. 8.000 gebruikers.

De eind 2017 uitgezette aanbesteding betrof een Europese aanbesteding volgens de Openbare Procedure, conform de Aanbestedingswet 2012. De VU was op zoek naar één leverancier voor het in partnership onderhouden en beheren van het omvangrijke communicatieplatform. Naast het beheer was de VU op zoek naar een partij met een proactieve en coöperatieve houding. Een partner, die fungeert als kritische sparringpartner en oog heeft voor de organisatie en ideeën levert voor verbetering. “Een rol die Detron op het lijf geschreven,” aldus Peter Bakker van Detron. “Het draait om partnerships. Ook met de VU zullen we als één team opereren bij het op toekomstbestendige wijze beheren en verbeteren van het communicatieplatform tegen de juiste kosten. Een mooie uitdaging die past bij de groeiende marktvraag voor persoonlijke en hoogwaardige ondersteuning in de samensmelting van IT en telecom.”

Bob van Graft, CIO van de Vrije Universiteit Amsterdam: “Voor de VU zijn beschikbaarheid, flexibiliteit, continuïteit, integriteit van informatie en professionaliteit zeer belangrijk. Wij denken deze businessdoelen te kunnen bereiken door een partnership aan te gaan met Detron. Naast de solide dienstverlening die Detron biedt, onderscheiden zij zich ook door een persoonlijke aanpak. Ik kijk uit naar een prettige samenwerking”.

Over Vrije Universiteit Amsterdam
De Vrije Universiteit Amsterdam is een innovatieve universiteit die midden in de samenleving staat en actief bijdraagt aan de ontwikkelingen in onderwijs en onderzoek. De breed georiënteerde universiteit telt negen faculteiten, verschillende instituten, stichtingen en onderzoekscentra en ondersteunende diensten. Op de campus aan de Zuidas, de snelst groeiende economische regio van Nederland, volgen ruim 25.000 studenten wetenschappelijk onderwijs en werken ca. 2.750 wetenschappelijke personeelsleden en 1.900 personeelsleden in niet-wetenschappelijke functies.

Over Detron ICT Groep
Detron is dé onafhankelijke ICT-dienstverlener en levert (hybride) cloud-diensten, werkplekmanagement, lifecycle services, IT security services en (unified) communication-oplossingen. Detron geeft richting aan resultaat en ontzorgt opdrachtgevers door de regie over de ICT-omgeving over te nemen. Met een jaaromzet van ruim EUR 90 miljoen en 450 medewerkers is Detron één van de grootste niet-beursgenoteerde ICT-ondernemingen van Nederland.
Laatste van Detron
Detron wint Europese aanbesteding VU Amsterdam
Verstreken tijd: 3 jaar en 159 dagen
Detron contact

Logo Detron

info@detron.nl
  www.detron.nl
Detron sociaal

Detron tweets

Logo MicroFix
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Sortlist
Logo Fullstaq B.V.
Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Alleeninkt.nl
Logo Northwave
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo PA Consulting