Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Qlik vereenvoudigt adoptie Qlik Sense voor QlikView gebruikers

Amsterdam, 13 augustus 2018Qlik®, toonaangevend op het gebied van data-analyse, kondigt een nieuwe dual-use licentie aanbieding aan voor de 30,000 gebruikers van QlikView. Met de aanbieding kunnen klanten hun analyses direct uitbreiden door additioneel gebruik te maken van Qlik Sense, tegen een stijging van slechts 30% van de jaarlijkse kosten. Zo kunnen klanten analysemogelijkheden bieden aan de gehele organisatie en de datavaardigheden van medewerkers verbeteren, en profiteren ze tegelijkertijd nog steeds van de voordelen van hun bedrijfskritische QlikView-applicaties.

“Uit ieder gesprek met onze trouwe QlikView gebruikers blijkt hoe belangrijk de software is voor hun dagelijkse werkzaamheden,” geeft Qlik CEO Mike Capone aan. “Tegelijkertijd zien deze bedrijven in dat Qlik Sense hen helpt om data nog verder te gebruiken en in te zetten. Met deze aanbieding bieden we onze trouwe klanten een dual-use model dat voor hen de grootste toegevoegde waarde heeft.”

Qlik investeert blijvend in QlikView en lanceert ieder jaar een nieuwe versie die belangrijke analytische processen van klanten ondersteunt. Met de toevoeging van Qlik Sense worden analyses binnen het gehele bedrijf beschikbaar in een op de gebruiker gerichte omgeving. Qlik Sense omvat de nieuwste technieken, waaronder augmented intelligence, multi-cloud dataverkenning en zoeken en samenwerken vanaf ieder apparaat. Zo kan iedere gebruiker data inzetten en gebruiken in elk proces en bij elk besluit.

Zowel Qlik Sense als QlikView draaien op de associatieve engine van Qlik, die data combineert en interactieve dataverkenning ondersteunt zonder de beperkingen van traditionele tools die op zoekvragen draaien. Omdat beide producten op dezelfde engine draaien kunnen klanten bestaande datamodellen en analyses eenvoudig hergebruiken. Qlik investeert voortdurend in ontwikkelingen die de samenwerking tussen beide producten verbeteren, zoals een naadloze productintegratie, centraal identiteitsbeheer, één integraal toegangspunt voor alle gebruikers en een keur aan dual-use diensten voor applicatie- en architectuurassessments, applicatieconversie en gebruikersinformatie.

Voor meer informatie over de huidige product roadmap van Qlik, zie ook het (Engelstalige) strategiedocument.

Over Qlik
Qlik® is het toonaangevende platform voor data-analyse en de pionier van toegepaste business intelligence. Het portfolio van cloudgebaseerde en on-premises oplossingen voorziet in een groeiende klantbehoefte, van rapportages en zelf samen te stellen visuele analyses tot begeleide, embedded en op maat gemaakte analyse, ongeacht waar de data zich bevindt.

Klanten die Qlik Sense®, QlikView® en Qlik® Cloud gebruiken, verzamelen betekenisvolle informatie uit meerdere bronnen en onderzoeken de onderliggende verbanden tussen deze data. Dit leidt tot nieuwe inzichten die goede businessideeën doen opborrelen. Qlik is actief in meer dan 100 landen met meer dan 48.000 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor staat in Radnor, Pennsylvania.

© 2018 QlikTech International AB. All rights reserved. Qlik®, Qlik Sense®, QlikView®, QlikTech®, Qlik Cloud®, Qlik DataMarket®, Qlik Analytics Platform®, Qlik NPrinting®, Qlik Connectors®, Qlik GeoAnalytics®, Qlik Core™ and the QlikTech logos are trademarks of QlikTech International AB which have been registered in multiple countries. Other marks and logos mentioned herein are trademarks or registered trademarks of their respective owners.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Lisa Elzinga
E-mail: qlik@yellow-communications.com
Laatste van Qlik
Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense

Vijf datatrends die je absoluut niet mag missen in 2020

Bedrijven werven liever mensen met praktische datavaardigheden dan datawetenschappers
Qlik contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl