www.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 35 dagen geleden)
PR: En Serio

Juniper Networks brengt snellere firewall-prestaties naar 5G-, IoT- en cloud-netwerken

Nieuwe services processing card Juniper voor firewalls uit de SRX500-reeks zorgt voor forse verbeteringen van de doorvoersnelheid, schaalbaarheid en uitbreidbaarheid

Juniper Networks, leider in geautomatiseerde, schaalbare en veilige netwerken, introduceert vandaag een services processing card die de prestaties van Services Gateways uit zijn SRX5000-reeks op verschillende vlakken met een factor elf verhoogt. De SPC3 Advanced Security Acceleration Card helpt internetproviders, cloud providers en grote bedrijven aan krachtige beveiliging voor IoT-, 5G- en multi-cloudomgevingen en de rand van het bedrijfsnetwerk.

Het gebruik van mobiele apparatuur, het Internet of Things en streaming media zorgen voor een exponentiële groei van het netwerkverkeer. Internetproviders, cloud providers en bedrijven met datacenters hebben daardoor behoefte aan krachtigere beveiligingsplatforms die hun infrastructuur efficiënter beschermen tegen het toenemende aantal cyberbedreigingen.

De SPC3 Advanced Security Acceleration Card van Juniper Networks biedt bescherming die ‘meegroeit’ met de klantbehoeften op het gebied van netwerkverkeer en beveiliging. De SPC3 vormt een kerncomponent van het geïntegreerde beveiligingsplatform van Juniper en biedt bescherming van bedrijfsnetwerken zonder er prestaties of schaalbaarheid aan op te offeren. De SPC3 biedt optimaal schaalbare security gateway-functionaliteit voor serviceproviders en in de praktijk bewezen VPN-mogelijkheden voor grote bedrijven. Met de service processing card kunnen bedrijven het netwerk efficiënter beheren en het stroomverbruik terugdringen door energie- en koelingskosten te verlagen. De SPC3 combineert een flexibele en uitbreidbare architectuur met optimale betrouwbaarheid en een modulair ontwerp, waardoor klanten kunnen upgrades kunnen uitvoeren zonder onderbreking van de netwerkservices.

De firewall SRX-reeks met SPC3 Advanced Security Accelaration Card van Juniper Networks zijn belangrijke componenten van het geïntegreerde beveiligingsplatform van Juniper – een platform dat open staat voor integratie en wordt gevoed door automatisering.

Belangrijkste nieuwsfeiten
  • Krachtige bescherming: SPC3 maakt snelle inspectie en blokkering van bedreigingen die verborgen zijn in gecodeerd verkeer mogelijk met een 220 Gbps SSL-proxy, waardoor de SRX-reeks wordt uitgerust met de snelheid die nodig is om datacenters en clouds proactief te beschermen.
  • Schaalbare prestaties: Met 800 Gbps intrusion prevention system (IPS)-prestaties is SPC3 gebouwd om snellere verdediging te bieden voor datacenters en serviceproviders. De schaal van 500M sessies verzekert maximale beveiliging voor netwerken met hoge eisen. Bovendien biedt het dankzij de verbeterde VPN-prestaties ondersteuning voor maximaal 800 Gbps IMIX IPsec en tot 70K tunnels die op grote schaal toegang bieden tot beveiligingsgateway voor serviceproviders, evenals bewezen VPN-mogelijkheden voor de grootste ondernemingen.
  • Extensible Setup: Biedt een uitbreidbare en flexibele architectuur met hoge betrouwbaarheid, een modulair ontwerp en de mogelijkheid om te upgraden zonder onderbrekingen van de service, waardoor organisaties downtime kunnen elimineren en zich kunnen concentreren hun infrastructuur.
Ondersteunende citaten
“Door de opkomst van IoT-, 5G- en hybride cloud-netwerken krijgen veel van onze klanten te maken met een snelgroeiende vraag naar bandbreedte. Daarmee hebben ze behoefte aan een schaalbaar beveiligingsplatform dat hun netwerk beschermt tegen het grote aantal geavanceerde cyberaanvallen. De combinatie van de firewalls uit de SRX5000-reeks van Juniper met de SPC3 Advanced Security Acceleration Card biedt onze klanten toegang tot uiterst geavanceerde beveiligingsmechanismen, met behoud van het prestatievermogen en de schaalbaarheid die nodig zijn om in te springen op de veranderende bedrijfsbehoeften.”
  • Amy James, directeur Security Portfolio Marketing bij Juniper Networks
Aanvullende informatie
Laatste van Juniper Networks
Juniper Networks realiseert mijlpaal met langste ‘live’ 400GbE-verbinding

Juniper Networks vereenvoudigt wereldwijd partnerprogramma en richt zijn focus op de door AI aangestuurde onderneming

Juniper Networks brengt beheereenvoud naar datacenters met Contrail Insights
Verstreken tijd: 2 jaar en 35 dagen
Juniper Networ.. contact

Logo Juniper Networks

+31 20-712-5700
  www.juniper.net
Juniper Networ.. sociaal

Juniper Networ.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise