www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pegasystems lanceert no-code ontwikkelomgeving

Nieuwe Pega Community stimuleert gezamenlijke ontwikkeling van Pega apps door zowel ervaren als nieuwe ontwikkelaars

AMSTERDAM – 2 augustus, 2018 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, introduceert Pega Community, een open online community waar Pega-gebruikers van alle niveaus betere software kunnen ontwikkelen zonder codering. In deze nieuwe community heeft iedereen – van beginneling tot expert - toegang tot de meest recente bronnen en tutorials van Pega’s nieuwste softwaresuite: Pega Infinity™.

Omdat organisaties haast hebben met de digitale transformatie van hun bedrijf, is er een grote vraag naar ervaren mensen die snel de gevraagde oplossingen kunnen realiseren. Pega Community herdefinieert de manier van software bouwen en door wie via educatieve informatie binnen Pega’s no-code ontwikkelomgeving.

Van zakelijke gebruiker tot doorgewinterde ontwikkelaars, de community biedt waardevolle informatie om snel en succesvol digitale transformatieprojecten te realiseren. Deelnemers blijven up-to-date met de Pega-technologie, kunnen bestaande vaardigheden perfectioneren en hun werkzaamheden naar een hoger plan tillen. Ontwikkelaars kunnen binnen de Pega Community netwerken, ideeën uitwisselen en projecten bespreken. Voor Pega klanten biedt het een belangrijke hulpbron om de juiste mensen met de vereiste ervaring te kunnen vinden voor hun volgende project.

Pega Community is per direct beschikbaar en biedt onder meer:
  • Pega Launchpad: Nieuwe Pega-gebruikers kunnen zich – in hun eigen tempo – verdiepen in verschillende basisopdrachten waardoor ze Pega leren kennen en hun leerproces kunnen versnellen. Deze opdrachten bieden inzicht in de belangrijkste Pega-functionaliteit, zoals kunstmatige intelligentie (AI) en robotics, het ontwerpen van effectieve applicaties, tips over hoe zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de Pega Community en meer. Gebruikers kunnen snel badges verdienen die ze aan hun profiel kunnen toevoegen zodra ze een onderdeel hebben afgerond. Ze kunnen nieuwe vaardigheden aanleren en voldoende vertrouwen opbouwen om zelf oplossingen te kunnen ontwikkelen.
  • Pega Community Profielen en ”Find a Pega Pro”: Leden van Pega Community kunnen met geactualiseerde profielpagina’s hun persoonlijke Pegaprofiel opbouwen en contact leggen met andere ontwikkelaars en potentiële werkgevers. In de profielen staan hun projectgeschiedenis, vakgebieden en een beschikbaarheidsstatus voor nieuwe projecten. Verder kunnen gebruikers hun officieel geverifieerde Pega certificaten weergeven, evenals badges van afgeronde cursussen, bezoek aan evenementen en seminars, hun productkennis en meer. Met de nieuwe “Find a Pro” tool kunnen Pega’s klanten binnen hun eigen organisatie zoeken naar beschikbare Pega-ontwikkelaars met de vereiste vaardigheden en kwalificaties. Pega Community leden die een volgend project zoeken kunnen zichzelf presenteren en nieuwe uitdagende carrièremogelijkheden vinden.
  • Project Hub: Project Hub voorziet gebruikers van een centrale informatiebron, tools en begeleiding voor de succesvolle uitvoering van Pega projecten. De informatie wordt continu geactualiseerd en wordt gestructureerd aangeboden rondom de project levenscyclus en essentiële functionaliteit voor snelle en eenvoudige referentiedoeleinden.
“De definitie van ontwikkelaar is gewijzigd en betreft niet langer alleen de doorgewinterde professionals met uitgebreide codeer-ervaring. Mensen met verschillende ervaringsniveaus worden aangemoedigd om applicaties te creëren die hun organisaties ondersteunen bij hun digitale transformatie doelstellingen”, aldus Derk-Jan Brand, vice president Benelux en Nordics bij Pegasystems. “Pega Community verandert de manier waarop en door wie software wordt gebouwd. Alle gebruikers kunnen nu projecten realiseren en succesvol implementeren en daarmee hun persoonlijke loopbaan en organisatie een nieuwe wending geven.”

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie:www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com