www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Aerohive introduceert Atom AP30: het eerste zakelijke draadloze access point dat werkt via het stopcontact

Draadloze verbinding met vereenvoudigd installatieproces en hardware-ontwerp

Amstelveen, 30 juli 2018Aerohive Networks™ (NYSE: HIVE), leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, introduceert de Atom AP30. Dit is het eerste zakelijke draadloze access point dat op een stopcontact kan worden aangesloten. Dit kwartaal verschijnen er versies met stekkers van het type C en G op de markt, zodat organisaties in alle EU-landen in enkele minuten over draadloze verbinding beschikken.

De Aerohive Atom AP30 biedt de mogelijkheid om access points voor plafond- of wandmontage aan te vullen of vervangen. Het unieke, compacte ontwerp, de mogelijkheden voor beheer vanuit de cloud en de kant-en-klare beschikbaarheid van mesh-functionaliteit stellen IT-afdelingen in staat om hun toegangsnetwerken eigenhandig aan te passen aan de voortdurend veranderende behoeften van draadloze clients, in elke omgeving en op elke locatie. De Atom AP30 is een form factor access point dat beschikt over alle functies en mogelijkheden van traditionele access points met netwerktoegang op basis van identiteit, een software-defined architectuur en enterprise performance management.

De Atom AP30 helpt organisaties om sneller, eenvoudiger en kostenefficiënter te voorzien in alle gebruikersbehoeften, zoals:
  • Dekking in ‘dode’ zones – De Atom AP30 breidt de draadloze dekking direct uit naar ‘dode’ zones. Denk aan kantines, opslagruimtes of het einde van een lange gang. Het access point kan in een paar minuten tijdelijk of permanent worden geïnstalleerd. Omdat het niet nodig is om nieuwe kabels aan te leggen of bestaande access points te verplaatsen, besparen organisaties tijd en geld.
  • Oplossing voor overbelasting – De Atom AP30 kan worden gebruikt in aanvulling op overbelaste access points om extra draadloze dekking beschikbaar te stellen bij grote gebruikersaantallen. Denk aan vergaderruimtes, trainingsruimtes, cafés, lobby’s, wachtkamers en aula’s.
  • Prestatieverbetering voor netwerken van derden – De Atom AP30 is compatibel met draadloze netwerken van derden, zoals Cisco, HPE en Ruckus. Het access point ondersteunt bij problemen met de draadloze dekking en capaciteit. In de sensormodus kan de Atom AP30 ook worden ingezet voor de bewaking van de efficiëntie van netwerken van andere leveranciers.
  • Directe en veilige uitbreiding van zakelijke connectiviteit – Organisaties kunnen de draadloze connectiviteit met de Atom AP30 direct uitbreiden naar elke locatie waar een stopcontact beschikbaar is en een IP-adres kan worden opgehaald. Dankzij ingebouwde VPN-functionaliteit zijn de interne SSID- en beveiligingsmogelijkheden direct beschikbaar voor bijvoorbeeld werken op afstand, marketingevenementen, verkoopdemonstraties, externe vergaderingen en tijdelijke kantoorfaciliteiten.
  • Inzet als IoT-hub – De Atom AP30 kan snel elk IoT-apparaat met een netwerk verbinden, of dat netwerk nu is gebaseerd op technologie van Aerohive of van een andere leverancier. Dit is ook mogelijk in moeilijk bereikbare locaties. Het access point kan als IoT-hub worden ingezet en elk draadloos en op Ethernet gebaseerd apparaat, inclusief IoT-sensoren, veilig verbinden.
  • Kostenefficiëntie voor mobiele kantoren – De Atom AP30 is eenvoudig tijdelijk of permanent te installeren in mobiele kantoren, zoals bouwketens, hotels en cruiseschepen.
Beschikbaarheid
De Aerohive Atom AP30 is momenteel verkrijgbaar met een stekker van het type A of B in Canada, Japan, Mexico en de Verenigde Staten. Aerohive breidt zijn aanbod dit kwartaal uit met uitvoeringen met een stekker van het type C en G voor EU-landen en het Verenigd Koninkrijk.

Ga voor meer informatie naar www.Aerohive.com/Atom.

-----

Noot voor de redactie: Bijgaand vindt u een afbeelding van de Atom AP30, geschikt voor publicatie.

Over Aerohive Networks

Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten