www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: En Serio

KPN Business Continuity verbetert aanbod back-up en disaster recovery-diensten met NL-ix

NL-ix vergroot bereik dienstenaanbod KPN Business Continuity door connecties met alle relevante datacenters

NL-ix gaat samenwerken met KPN Business Continuity Management (BCM) voor de zakelijke markt op het gebied van disaster recovery- en back-up services. Dankzij de connectiviteitsdiensten van NL-iX kan KPN Zakelijk BCM zijn back-up en disaster recovery-aanbod eenvoudig en kostenefficient beschikbaar maken in alle relevante datacenters in Nederland. De diensten worden hierdoor toegankelijk voor een veel grotere groep zakelijke eindgebruikers in het enterprise- en MKB-segment.

De back-up en disaster recovery-diensten van KPN bieden bedrijven de mogelijkheid om hun IT-omgeving en data veilig te stellen. In het huidige tijdvak resulteert uitval van IT-middelen vaak in een schadepost, die zich uit in omzetderving, vertragingen en imagoschade. KPN biedt daarom 24/7 IT-uitwijkmogelijkheden, zowel fysiek als virtueel. Wanneer zich een calamiteit voordoet, in de vorm van bijvoorbeeld een brand, stroomstoring of een gecrashte IT-omgeving, zorgt KPN ervoor dat een bedrijf snel weer in de lucht is. Dit kunnen zij mogelijk maken door een back-up terug te zetten en zo de IT-omgeving te restoren of door de permanente replica van de IT-omgeving, die in een van de gecertificeerde datacenters van KPN staat, elders op te bouwen.

KPN Business Continuity leverde de back-up- en recovery-diensten al vanuit de KPN-datacenters. Dit betekende dat klanten altijd een rechtstreekse verbinding moesten hebben met een KPN-datacenter. Doordat er nu gebruikgemaakt wordt van het NL-ix netwerk, kunnen de services van KPN snel en betaalbaar worden aangeboden aan een breder publiek. Tegelijkertijd kunnen NL-ix-klanten nu eenvoudig de disaster recovery- en back-up services van KPN afnemen.

“Steeds meer bedrijven zijn zich bewust van hun afhankelijkheid van IT en hun data. Dit leidt ertoe dat nu ook kleinere bedrijven bereid zijn om te investeren in back-up en disaster recovery-oplossingen. Doordat wij nu gebruik kunnen maken van het netwerk van NL-ix kunnen wij onze diensten bij een veel breder publiek aanbieden”, aldus Anton Rietveld, commercieel productmanager Business Continuity & Data Management bij KPN Zakelijk. “Het is een fijn om met een partner te werken die de business begrijpt, het klantbelang ziet en waarmee we samen snel tot oplossingen komen.”

“Wij vinden het geweldig om samen met KPN Business Continuity eenvoudig en snel de back-up- en disaster recovery-diensten toegankelijk te maken voor een grotere groep. Omdat het netwerk er al ligt, wordt het nu ook betaalbaar voor bedrijven die een relatief kleine hoeveelheid data opslaan,” aldus Jan Hoogeboom, de oprichter van NL-ix. “Aan de andere kant wordt de footprint van de zakelijke diensten van KPN in Nederland hierdoor enorm vergroot en zijn zij nu in staat om een breder publiek te dienen.”
Laatste van NL-ix

NL-ix voegt Digital Transformation toe aan Neutral Peering Days
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
NL-ix contact

Logo NL-ix

info@nl-ix.net
  www.nl-ix.net
NL-ix sociaal

NL-ix tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage