www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: Lubbers De Jong

Bynder weigert personeel toegang tot kantoor

Personeel werkt verplicht elders om creativiteit te stimuleren

Het Amsterdamse techbedrijf Bynder laat van woensdag 30 juli tot en met vrijdag 3 augustus geen personeel toe op kantoor. De deuren van de zeven kantoren wereldwijd blijven gesloten om de productiviteit en creativiteit van medewerkers te bevorderen. De ruim 350 medewerkers wordt gevraagd elders te werken. Bynder roept andere bedrijven op om het voorbeeld te volgen, en op vrijdag 3 augustus de deuren te sluiten. Het is dan Global Work Remote Day.

Chris Hall, oprichter en CEO van Bynder: “Het idee voor de Global Work Remote Day is ontstaan nu we voor de tweede keer een week de deuren sluiten van onze kantoren. Na het succes, de vele inzichten en enthousiaste reacties van vorig jaar vragen we nu andere bedrijven om zich aan te sluiten. Tot nu zijn er meer dan 12 bedrijven die mee doen.”

Werken vanaf het strand
Hall: “Tijdens deze warme zomermaanden wil niemand voortdurend op kantoor zitten. Dat komt de creativiteit en productiviteit niet ten goede. Bovendien scheelt het enorm veel tijd, mensen hoeven namelijk niet naar kantoor te reizen. Maar voor veel mensen is het toch een grote stap om thuis of op een andere locatie te werken - terwijl je met de juiste tools eigenlijk overal aan de slag kan. Daarom willen we onze medewerkers stimuleren om nieuwe werkplekken te ontdekken. Dat hoeft echt niet perse thuis te zijn: ik reis de hele wereld over en red me prima vanuit hotelkamers, koffiebarretjes en strandtenten. Er is bijna overal wifi - dan kom je een heel eind. Ik klok zelf van de 30ste in vanaf het strand. Kan ik de tussen de werkzaamheden door soms even surfen!’’

Alle bedrijven een Global Work Remote Day
Bynder roept andere bedrijven op om vrijdag 3 augustus ook voor één dag de deuren te sluiten. “We willen werknemers en managers een steuntje in de rug geven,” stelt Hall. “Dit is de tweede Global Work Remote Day en we zien dat steeds meer bedrijven, zoals Hotjar en WeWork zich aansluiten.” WeWork, een bedrijf dat wereldwijd kantoorruimte aanbiedt, stelt zijn locatie op Strawiskylaan in Amsterdam open voor deelnemers aan de Remote Work Day.

Mensen missen twee schermen
De kantoorsluiting van vorig jaar gaf een paar interessante inzichten over wat medewerkers als voor- een nadelen zien. Uit een enquête bleek dat veel mensen zich productiever en creatiever voelen door even buiten de deur te werken. Sommige mensen vonden het lastig om zonder tweede beeldscherm te werken of hadden moeite een goede internetverbinding te vinden. Om deze Remote Day tot een groter succes te maken deelt Bynder deze aandachtspunten met deelnemers.

Over Bynder
Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.

Duizenden brandmanagers, marketeers en creatievelingen van wereldwijd opererende organisaties als Puma, innocent drinks en KLM Royal Dutch Airlines gebruiken Bynder om bedrijfsbestanden te organiseren. Daarnaast kunnen projecten real-time worden bewerkt en goedgekeurd, kan je bestanden eenvoudig aanpassen en maak je de gewenste content met een druk op de knop beschikbaar.

Bynder werd in 2013 opgericht door CEO Chris Hall. Het bedrijf heeft wereldwijd zeven kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten. Voor meer informatie, kijk op www.bynder.com of volg Bynder op Twitter via @bynder.
Laatste van Bynder B.V.
Bynder lanceert Leadership Academy voor leidinggevenden bij Nederlandse scale-ups

Bynder versterkt leiderschapsteam met CFO en Global Marketing SVP

Bynder weigert personeel toegang tot kantoor
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Lubbers De Jong
Bynder B.V. contact

Logo Bynder B.V.

support@getbynder.com
  www.bynder.com/nl
Bynder B.V. sociaal

Bynder B.V. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage