www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Versie 2 van Veeam Backup for Microsoft Office 365 versterkt hyper-availability met dataprotectie voor SharePoint Online en OneDrive for Business

Nieuwste versie bouwt voort op marktsucces van Veeam Backup for Microsoft Office 365 door toevoegen van meer dan vijftig nieuwe features die investeringen in Office 365 beschermen; zorgt voor snelle, efficiënte dataprotectie en -herstel; helpt bij het voldoen aan wet- en regelgeving

Veeam® Software, leider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™, lanceert versie 2 van Veeam Backup for Microsoft Office 365®. Deze nieuwe versie beschermt naast Exchange Online- en Exchange on-premises-data nu ook Microsoft OneDrive for Business-, SharePoint Online- en SharePoint on-premises-installaties.

De nieuwste versie van Veeam Backup for Microsoft Office 365 sluit aan op de succesvolle productlanceringen van Veeam: Veeam Backup for Microsoft Office v1 en v1.5. Tot nu hebben meer dan 35.000 organisaties, die goed zijn voor 4,1 miljoen Microsoft Office 365-mailboxen, Veeam Backup for Microsoft Office 365 gedownload. In het eerste haljaar van 2018 nam het aantal downloads met 151 procent toe, in vergelijking met de tweede helft van 2017. Boekingen stegen met 135 procent.

Dankzij meer dan vijftig nieuwe features is het eenvoudiger om Office 365-data te beschermen, te beheren en inzichtelijk te maken. Tegelijkertijd is de hyper-availability van Microsoft Office 365-applicaties door organisaties van iedere omvang te waarborgen.

Veeam Backup for Microsoft Office 365 v2 beschermt data in de Office 365-infrastructuur en breidt de automatische datareplicatie uit die Microsoft in zijn datacenters biedt. De combinatie van Veeam- en Microsoft-oplossingen stelt bedrijven in staat om volledige controle uit te oefenen over hun data en helpt ze bij het waarborgen van de beschikbaarheid van Exchange Online, SharePoint Online en OneDrive for Business.

Met Veeam kan een IT-afdeling Office 365-data back-uppen naar een on-premises- of cloudomgeving (Microsoft Azure, Amazon AWS, IBM Cloud) en naar 18.000 serviceproviders wereldwijd. Zo zorgen bedrijven voor:
  • bescherming van Office 365-data tegen onbedoeld verwijderen, beveiligingsdreigingen en tekortkomingen op het gebied van retentie;
  • snel herstel van individuele Office 365-items en bestanden met maximale flexibiliteit;
  • het voldoen aan wet- en regelgeving met efficiënte eDiscovery van Office 365-back-uparchieven.
“Met onze laatste versie onderstrepen we ons commitment aan het bieden van extra beveiligingscontroles en back-up van Microsoft Office 365-data”, zegt Danny Allan, Vice President of Product Strategy bij Veeam. “Geen enkel bedrijf met Office 365 kan zonder Veeam Backup for Microsoft Office 365 v2. Met Veeam heb je als bedrijf volledige controle en is data beschikbaar en beschermd.”

De nieuwste versie van Veeam Backup for Microsoft Office 365 omvat:
  • nieuwe dataprotectie voor OneDrive for Business. Snelle en efficiënte back-up van Office 365 OneDrive for Business-accounts met de mogelijkheid om bestanden en mappen te herstellen en te exporteren met de nieuwe Veeam Explorer™ for Microsoft OneDrive;
  • nieuwe dataprotectie voor SharePoint. Deze mogelijkheid stelt de IT-afdeling in staat om SharePoint Online en SharePoint on-premises te beschermen en voorziet in betrouwbare en flexibele herstelopties voor het herstellen van SharePoint-sites, documenten, bibliotheken en lijsten met de al vertrouwde Veeam Explorer for Microsoft SharePoint;
  • gebruiksgemak en meer flexibiliteit op het gebied van back-up. Een nieuwe, herontworpen job wizard voorziet in een makkelijke en flexibele selectie van Exchange Online-, OneDrive for Business- en SharePoint Online-objecten. Het is nu eenvoudiger dan ooit om Office 365-data te doorzoeken en inzicht te creëren. Een IT-afdeling kan gedetailleerd zoeken, back-upjobs voor tienduizenden gebruikers beheren en zo tijd en middelen besparen.
Nieuwe, gratis Community Edition
In aansluiting op de traditie van Veeam om iets terug te doen voor de IT-community, lanceert het bedrijf Veeam Backup for Microsoft Office 365 Community Edition. Deze nieuwe editie biedt gratis toegang tot, en controle over Office 365-data. Alle functionaliteit is hetzelfde als bij de betaalde versie. Deze editie is voor maximaal tien gebruikers en één terabyte aan beschermde SharePoint-data. Download Veeam Backup for Office 365 Community Edition.

Nieuwe versie stelt Veeam Cloud & Service Providers in staat om te profiteren van de Microsoft Office 365-back-upmarkt ter waarde van 2,5 miljard dollar
De snelle adoptie en groei van Microsoft Office 365 leidt tot enorme kansen voor serviceproviders, met een markt die goed is voor 2,5 miljard dollar. Met Veeam Backup for Microsoft Office 365 kunnen Veeam Cloud & Service Providers (VCSP’s) klantdata uit Office 365 Exchange Online, SharePoint Online en OneDrive for Business veilig back-uppen, individuele Exchange-items, SharePoint-objecten en OneDrive-bestanden snel herstellen en zo een efficiënte en schaalbare omzetstroom voor Office 365-back-up realiseren.

“Met SharePoint als back-end file storage voor bijna alle Office 365-services, waaronder Office 365 Groups en Microsoft Teams, is Veeam, dat Exchange, SharePoint en OneDrive kan back-uppen, een must have voor bedrijven die hun investering in Office 365 willen beschermen” – Vlad Catinescu, Top SharePoint Market Influencer en Microsoft MVP.

Over Veeam Software
Veeam is wereldwijd marktleider in Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise. Het Veeam Hyper-Availability Platform is de meest complete oplossing om klanten te helpen op hun reis naar het automatiseren van databeheer en het garanderen van beschikbaarheid van data. Veeam heeft wereldwijd meer dan 307.000 klanten, waaronder 75 procent van de Fortune 500- en 58 procent van de Global 2000-bedrijven. Veeam’s klanttevredenheidsscores zijn 3,5 keer hoger dan het branchegemiddelde en behoren daarmee tot de top van de sector. Het wereldwijde ecosysteem van Veeam omvat 57.600 channelpartners, Cisco, HPE en NetApp als exclusieve resellers en bijna 19.800 cloud- en serviceproviders. Veeam heeft zijn hoofdkantoor in Baar, Zwitserland, en kantoren in meer dan dertig landen. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter via @veeam.
Eerder van Veeam Software
8 nov 2019 Veeam introduceert nieuwe back-upoplossingen voor Microsoft Cloud Platforms

30 okt 2019 Veeam Appoints Jim Kruger as Chief Marketing Officer

22 okt 2019 Dubbele groeicijfers in Q3 2019: Veeam blijft clouddatamanagement markt domineren
Persberichten van woensdag 13 november 2019
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Helft consumenten verwacht in 2024 meeste online aankopen via mobiel te doen
NEG-ITSolutions, HP Gold Services Partner of the Year

Nieuwe devolo Magic 2 LAN triple: snelste Powerline-adapter met drie Gigabit LAN-poorten

myBrand ondersteunt Pure Ingredients met OutSystems-applicaties

Cisco Meraki vereenvoudigt netwerkbeveiliging voor het mkb

Pure Storage versterkt innovatiecommitment met opening R&D-faciliteit in Praag

Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Team Dimension Data wordt NTT Pro Cycling

Sitecore presenteert SaaS-strategie en kondigt op Symposium 2019 updates aan voor Experience Platform en Content Hub

Women in the Boardroom-rapport: vrouwen nemen slechts 16,9 procent van bestuursfuncties wereldwijd in

Hilversum klaar voor Gigabit-internet

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl