www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: Lubbers De Jong

Arrow voegt Rubrik toe aan haar Nederlandse datamanagementportefeuille

HOUTEN, 25 juli 2018 – Arrow Electronics is vanaf vandaag een Nederlandse distributiepartner van datamanagementbedrijf Rubrik. Met het Rubrik-platform zijn gebruikers verzekerd van geautomatiseerd en veilig databeheer. Het flexibele en uiterst gebruiksvriendelijke systeem verzorgt geautomatiseerd back-up en herstel van gegevens, alsmede replicatie en archivering van data in zowel hybride als multi-cloud-omgevingen.

Rubrik vereenvoudigt gegevensbeheer voor ondernemingen met een gebruikerservaring van consumentenkwaliteit en op beleid gebaseerde automatisering. Rubrik is gebouwd voor oneindige schaalgrootte en eenvoudige cloud-integratie. Met Arrow als distributiepartner zijn Nederlandse bedrijven nu in staat om hun gegevens gemakkelijk en veilig van on-premises naar de cloud te transporteren.

Innovatief platform
Rubrik biedt via Arrow een innovatief platform waarop een strategische meerwaarde kan worden geleverd aan klanten. Door gebruik te maken van Rubrik’s technologie kan Arrow de databeheer-functionaliteiten leveren in on-premises en cloudomgevingen via één softwareplatform. Daardoor kunnen ondernemingen hun apps overal veilig kunnen mobiliseren.

“Bedrijven moeten altijd en overal toegang hebben tot hun gegevens. Met Rubrik’s Cloud Data Management platform kunnen klanten al hun gegevens beheren binnen één platform”, aldus Marcel Griffioen, Regional Director Noord-Europa bij Rubrik. “Ik ben blij Arrow te mogen verwelkomen als het nieuwste lid van onze distributie-familie in EMEA. We zijn verheugd over de grote kans die we samen zien om onze unieke oplossing bij de partners van Arrow Electronics aan te bieden.”

“Ik ben erg blij met deze toevoeging aan onze datamanagementportefeuille”, zegt Bart van Rheenen, Managing Director van de Enterprise Solutions tak van Arrow in Nederland. “Rubrik is een geweldige aanvulling op de ecosystemen die we voor onze klanten creëren en versterkt het aanbod van andere leveranciers. Rubrik rondt onze cloudpropositie af en we verwachten veel goeds van deze samenwerking. ”

Over Arrow
Arrow Electronics is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en bedrijfscomputingoplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 150.000 fabrikanten van apparatuur, value-added resellers, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk. Het bedrijf heeft meer dan 300 verkoopfaciliteiten en 45 distributiecentra en centra met toegevoegde waarde, die meer dan 80 landen bedienen.

Over Rubrik
Rubrik levert één platform voor het beheren en beschermen van gegevens in de cloud, de edge en on premisses. Bedrijven kiezen voor Rubrik’s Cloud Data Management software om back-up en herstel te vereenvoudigen, cloud adoptie te versnellen en automatisering op grote schaal mogelijk te maken. Rubrik’s ‘run-anywhere, scale-out’ architectuur is gebouwd om IT-afdelingen vandaag en in de toekomst sterker te maken, waardoor de total cost of ownership wordt verlaagd en tegelijkertijd infrastructuurflexibiliteit voor een multi-cloudwereld mogelijk wordt. Ga voor meer informatie naar http://www.rubrik.com en volg @rubrikInc op Twitter.
Laatste van Arrow Electronics
Qumulo en Arrow Electronics sluiten EMEA-overeenkomst

Arrow Electronics introduceert nieuwe versie van zijn multi-tier cloudplatform ArrowSphere

Arrow Electronics sluit EMEA-distributieovereenkomst met Alibaba Cloud
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage