www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

McAfee en LG slaan handen ineen om verbeterde Parental Controls beschikbaar te stellen voor LG Smartphone gebruikers

McAfee® Safe Family helpt kinderen een veiligere online ervaring te bieden

Schiphol-Rijk – 24 juli, 2018 – McAfee, het ‘device-to-cloud’ cybersecuritybedrijf, kondigt vandaag een uitbreiding van zijn samenwerking met LG aan. De McAfee Safe Family producten worden nu standaard geïnstalleerd op de G7 ThinQ, Q7, Q7+ en Q-stylus modellen van LG, in 32 Europese landen. Daarnaast wordt McAfee Safe Family vanaf nu ook standaard op alle toekomstige LG smartphones geïnstalleerd. Dankzij deze samenwerking profiteren LG smartphone-gebruikers van een robuuste optie voor ouderlijk toezicht, die ouders in staat stelt om het online gedrag van hun kinderen in de gaten te houden.

Uit recent onderzoek van McAfee blijkt dat 80% van de ouders zich zorgen maakt over de contacten die hun kinderen online leggen, waarbij 34% aangeeft al eens ontdekt te hebben dat hun kind een ongeschikte website had bezocht op een mobiel apparaat. Deze resultaten laten zien dat ouders een goede, eenvoudige oplossing nodig hebben om het online gedrag van hun kind te kunnen monitoren, zeker nu het gebruik van mobiele apparaten steeds meer toeneemt.

“Naarmate het smartphone-gebruik onder kinderen toeneemt, wordt de behoefte van ouders aan een veilige online omgeving voor hun kinderen steeds groter,” geeft Gary Davis, chief consumer security evangelist bij McAfee, aan. “Door McAfee Safe Family standaard op hun toestellen te zetten, helpt LG ons bij onze missie om zowel ouders als kinderen een oplossing te bieden om online interacties veilig en leuk te maken.”

Belangrijke product functies:
  • App- en web-monitoring en blokkering: blokkeert apps en URLs individueel of per categorie
  • Schermtijdcontrole: limiteert schermtijd, zodat kinderen hun apparaten op bepaalde tijden niet kunnen gebruiken, bijvoorbeeld ’s morgens vroeg of ’s avonds laat
  • Locatie informatie: zorgt ervoor dat ouders de locatie van hun kinderen op een kaart kunnen zien, zodat ze weten waar ze zich bevinden
  • Digitale time-out in één klik: met één druk op de pauzeknop kunnen ouders hun kinderen een digitale time-out geven, zodat hun apparaten niet beschikbaar zijn
  • Deïnstallatie bescherming: zorgt er met een pincode op de app voor dat kinderen Safe Family niet kunnen verwijderen
Beschikbaarheid van McAfee® Safe Family op smartphones van LG
McAfee Safe Family is nu beschikbaar voor de G7 ThinQ, Q7, Q7+ and Q Stylus modellen, in 32 Europese landen *. Andere LG-gebruikers kunnen McAfee Safe Family dowloaden in de LG Smart World store. Gebruikers krijgen een gratis proefversie van 60 dagen, met korting op het maandbedrag als ze hun proefversie omzetten naar de betaalde versie.

###

* McAfee Safe Family is beschikbaar in 32 landen in Europa, namelijk Albanië, België, Bosnië, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

Beschikbaarheid en prijs van het product kan per land variëren.

Over McAfee
McAfee is het ‘device-to-cloud’ cybersecuritybedrijf. Geïnspireerd door de kracht van samenwerking, creëert McAfee zakelijke en consumentenoplossingen die de wereld veiliger maken. McAfee helpt bedrijven bij het organiseren van holistische cybersecurity omgevingen die slimmer werken. Voor consumenten beveiligt McAfee hun digitale levensstijl, zowel thuis als onderweg. Door samen te werken met andere security-spelers, loopt McAfee voorop in de strijd tegen cybercriminelen om de wereld voor iedereen veiliger te maken.

McAfee en het McAfee-logo zijn geregistreerde handelsmerken van McAfee LLC in de VS en in andere landen. Alle andere handelsmerken in dit document zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren.

McAfee Persdesk
Majoy Koetsier-Juriaans
mcafee@yellow-communications.com
www.mcafee.com
Tags bij dit bericht
Eerder van McAfee
19 dec 2018 McAfee ontmaskert cybercriminele marktplaatsen

13 nov 2018 Shoppers slaan online veiligheid tijdens feestdagen in de wind om beste koopjes te scoren

30 okt 2018 Bedrijven onderschatten blootstelling data in de cloud

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl