www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2494 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Ivanti verenigt IT, servicemanagement en security operations met Ivanti Automation

Ivanti Automation, dat gratis te integreren is met Ivanti producten, stroomlijnt het beheer van infrastructuur, cloud- en werkplekprocessen binnen het volledige productportfolio en daarbuiten

’s Hertogenbosch — 24 juli 2018 - Ivanti®, het bedrijf dat IT samenbrengt voor beter beheer en betere beveiliging van de digitale werkplek, kondigt Ivanti Automation aan. Ivanti Automation stroomlijnt het beheer van complexe hybride IT-omgevingen door infrastructuur, cloud- en werkplekprocessen te automatiseren. In aanvulling op het Identity Management portfolio integreert Ivanti Automation nu ook met het complete Ivanti IT-product portfolio voor operational security, unified endpoint management, IT asset management, service management evenals technologieën van derden. Ivanti Automation is gratis voor bestaande en nieuwe klanten ter integratie van oplossingen binnen het Ivanti portfolio en stelt IT-beheerders en -beveiligers in staat handmatige taken uit verschillende IT-silo’s te automatiseren en verenigen, zodat organisaties sneller return on investment krijgen uit hun bestaande technologie.

“IT-organisaties beheren toenemend complexe hybride omgevingen, maar hun middelen zijn beperkter dan ooit”, zegt Ian Aitchison, Senior Product Director bij Ivanti. “Met Ivanti Automation helpen we hen zich te ontdoen van tijdrovende, handmatige taken die de mogelijkheden beperken om te focussen op strategische projecten. Door processen uit de hele IT-organisatie te verenigen, verbeteren we de algehele IT-samenwerking en productiviteit, proces-stroomlijning en verlagen we de risico’s. Door de standaard versie van Ivanti Automation kosteloos aan al onze klanten aan te bieden, kunnen zij snel en gemakkelijk profiteren van de voordelen van automatisering.”

Vanuit één platform versimpelt Ivanti Automation infrastructurele, cloud- en werkplekprocessen die nodig zijn om IT-diensten te ondersteunen en te leveren aan de business. De oplossing overkoepelt alle producten van Ivanti en zorgt voor geautomatiseerde workflows over meerdere IT-afdelingen voor verenigd IT-management. Deze gedeelde omgeving kan ook on-premises infrastructurele processen en tools automatiseren en ondersteunt meerdere publieke clouddiensten, waaronder Amazon en Microsoft Azure zodat regels en beleid voor provisioning services en toegangsrechten snel kunnen worden bepaald. Integratie met technologieën van derden wordt ondersteund door op voorhand gebouwde connectors en add-ons, die beschikbaar zijn via de Ivanti Marketplace.

Met Ivanti Automation kunnen organisaties:
  • routinematige configuraties, provisioning en upgrades automatiseren met meer dan 300 ingebouwde automatiseringstaken;
  • de tijd die het kost om aan aanvragen te voldoen en incidenten op te lossen sterk inkorten omdat er niet langer hoeft te worden gewacht op menselijke beschikbaarheid en besluiten om benodigde acties uit te voeren;
  • beheer van complexe hybride omgevingen eenvoudiger maken door snel krachtige en opeenvolgende runbooks te creëren;
  • risico’s beperken en beveiliging verbeteren middels voorspelbare en audit-vriendelijke processen die policies opleggen en helpen menselijke fouten te voorkomen.
Volgens Gartner kan “automatisering de kosten verlagen en effectiviteit van Infrastructure & Operations vergroten. Organisaties focussen in eerste instantie op verlaging van hun eigen kosten (of het besteden van interne middelen aan meer waardevolle activiteiten) en het vergroten van hun efficiëntie. Nu automatiseringsmogelijkheden volwassen en bewezen raken, zien organisaties steeds vaker in dat automatisering de kwaliteit van hun dienstverlening kan vergroten, zoals snelheid (snellere verwerking van transacties) en standaardisering (betere betrouwbaarheid van de IT-infrastructuur).”[1]

Ivanti Automation is nu beschikbaar. Standaardlicenties zijn gratis voor alle klanten van Ivanti-producten met een actief onderhoudscontract. Voor meer informatie, zie: https://www.ivanti.com/products/automation.

[1] Gartner, “2018 Strategic Roadmap for I&O Automation,” Terrence Cosgrove, Robert Naegle, May 25, 2018

Ivanti: The Power of Unified IT
Ivanti brengt IT en Security samen, voor het beter beheren en beveiligen van de digitale werkplek. Van pc’s tot mobiele apparatuur, virtuele machines en datacentra, Ivanti inventariseert IT-assets on-premises en in de cloud, verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door inzicht te bieden in de IT-omgeving en deze te automatiseren. Het uitgebreide portfolio van Ivanti omvat oplossingen voor IT Security, IT Service Management (ITSM), IT Asset Management (ITAM), Unified Endpoint Management (UEM) en Data & Analytics. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.com en volg ons op @IvantiBenelux.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst
ivanti@pridepr.nl
t: 071-5680028
Laatste van Ivanti
Ivanti kondigt nieuw sales en channel management aan

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Ivanti stelt klantenrelaties centraal in 2020

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CompTIA

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nl