www.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: Zeekhoe Communicatie

Fortinet breidt security-oplossingen voor het Google Cloud Platform uit

Utrecht, 24 juli 2018 - Fortinet (NASDAQ: FTNT), wereldwijd leider in uitgebreide, geïntegreerde en geautomatiseerde oplossingen voor cyberbeveiliging, maakt bekend dat het zijn aanbod van Fortinet Security Fabric-oplossingen voor het Google Cloud Platform heeft uitgebreid. Dit biedt organisaties de mogelijkheid om het groeiende aanvalsoppervlak van hun hybride cloud-omgevingen effectiever te beschermen. In aanvulling op de FortiGate Next-Generation Firewall stelt Fortinet nu ook FortiManager, FortiAnalyzer en FortiWeb beschikbaar voor gebruikers van het Google Cloud Platform. Dit biedt hen de mogelijkheid om diverse beveiligingslagen aan te brengen op basis van alles van next-generation firewalls tot beveiliging van internetapplicaties en analyses van bedreigingsinformatie. Daarbij zijn nu ook de recent geïntroduceerde Fabric Connectors beschikbaar voor gebruikers van het Google Cloud Platform. Hiermee kunnen ze met een simpele muisklik consistente beveiligingsregels toepassen op verschillende instances tegelijk.

Om klanten te helpen om het tempo van digitale transformatie bij te benen en problemen rond de migratie van workloads te verlichten breidt Fortinet zijn aanbod van Security Fabric- oplossingen en Fabric Connectors voor het Google Cloud Platform uit. Organisaties kunnen nu virtuele instances van FortiManager en FortiAnalyzer afnemen voor NOC-SOC-beveiliging en een beroep doen op de FortiWeb Web Application Firewall en FortiGate Next-Generation Firewall. Nieuwe pay as you go-modellen voor FortiGate en FortiWeb binnen de Google Cloud Platform Marketplace en de mogelijkheid om een schaalbare cluster van Fortinet-instances in te richten dragen bij aan transparante beveiliging zonder digitale bedrijfsprocessen te vertragen. Ook de Fabric Connectors zijn nu beschikbaar voor gebruikers van het Google Cloud Platform. Deze bieden integratie op basis van een simpele muisklik in combinatie met mogelijkheden voor automatisering en synchronisatie tussen het Google Cloud Platform en omgevingen op locatie. Organisaties kunnen daarmee op eenvoudige wijze uniforme beleidsregels toepassen op meerdere instances.

In het kader van hun digitale transformatie zetten organisaties hun workloads over van omgevingen op locatie naar publieke clouds. Daarmee kunnen ze profiteren van flexibiliteit en schaalbaarheid. Dankzij de beschikbaarheid van on demand capaciteit en pay as you go-modellen kunnen ze hun bestaande en nieuwe applicaties sneller opschalen. Maar met de snelle uitbreiding van hun netwerk groeit ook hun aanvalsoppervlak. Daarmee ontstaat een behoefte aan beveiligingsoplossingen die met gemak meerdere omgevingen kunnen omspannen zonder voor extra complexiteit te zorgen. Veerkracht is een andere belangrijke reden waarom organisaties naar de cloud overstappen. Dit vraagt om beveiligingsoplossingen waarvan de capaciteit even snel kan worden verhoogd en verlaagd als die van internetapplicaties.

De Fortinet Security Fabric biedt beheer van beveiligingsregels via een centrale console. Gebruikers van het Google Cloud Platform profiteren daarnaast van bedreigingsinformatie van FortiGuard Labs en een brancheleidend besturingssysteem voor de beveiliging in de vorm van FortiOS. Dit besturingssysteem biedt uitgebreide grip op de beveiliging van fysieke, virtuele en cloud-omgevingen en een overzicht van alle workloads.

Google Cloud Platform (GCP) is lid van het Fortinet Fabric-Ready Partner-programma, het paradepaardje binnen de technologische samenwerkingsprogramma’s van Fortinet. Het programma vormt een kerncomponent van de Fortinet Security Fabric, die het mogelijk maakt om de beveiligingsoplossingen en Fortinet en partners met elkaar te integreren om voor integrale beveiliging te zorgen. Dit jaar is Fortinet Velocity Sponsor tijdens Google NEXT 2018. Geïnteresseerden kunnen zich op de stand van Fortinet (W1308) nader laten informeren over de Security Fabric-oplossingen voor het Google Cloud Platform.

Vincent Zeebregts, country manager Fortinet Nederland: “Steeds meer bedrijven stappen over op een cloud-gebaseerde IT-infrastructuur. Het is dan handig dat ze de beveiligingsplatforms van hun keuze eveneens naar de cloud kunnen overzetten. Fortinet biedt gebruikers van het Google Cloud Platform volledige toegang tot alle oplossingen die deel uitmaken van de Fortinet Security Fabric. Dit biedt hen de mogelijkheid om beveiligingsmechanismen te implementeren waar en wanneer ze dat maar willen.”

Over Fortinet
Fortinet (NASDAQ: FTNT) beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties intelligente, naadloze bescherming van hun groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun grenzeloze netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen de Fortinet Security Fabric-architectuur is in staat om compromisloze beveiliging te bieden als oplossing voor de meest prangende uitdagingen op beveiligingsgebied, of het nu gaat om mobiele, netwerk-, applicatie- of cloudomgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 350.000 klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.

Noot voor de redactie [niet voor publicatie]
Meer informatie over dit bericht of over Fortinet kunt u opvragen bij:
Karianne Hoekstra
Zeekhoe Communicatie
M. +31 (0)6-460 80656
E. karianne@zeekhoe.nl
Laatste van Fortinet
Alfa-college verbreedt IT-onderwijs met Fortinet Academy

Fortinet lanceert nieuw partnerprogramma

Nieuwe zelflerende artificial intelligence-appliance van Fortinet detecteert cyberbedreigingen in minder dan een seconde
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen
Datacenter.com kondigt het komende vertrek aan van CEO

Nieuwe aanwinst voor Yellow Communications

NTT Ltd. geeft in Monthly Threat Report toelichting op toename cyberaanvallen door COVID-19

Software Improvement Group (SIG) launches complimentary “Boosting Business Resilience” webinar series to help organizations emerge from COVID-19 pandemic in stronger growth position

Poly introduceert partnerprogramma

IBM en Cisco ondersteunen onderwijs op afstand met 'Webex for our Kids'

HubSpot maakt met lancering CMS Hub een einde aan moeizaam website management

HubSpot lanceert CMS Hub voor veiligere, stabielere en schaalbaardere website-ontwikkeling

Dit zijn de winnaars van de Nederlandse coronahackathon Hack the Crisis

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe aan Customer Experience-portfolio

SF6-vrije schakelinstallaties Eaton verduurzamen netbeheerders

g-company wint Google Cloud Expansion Partner of the Year Award, EMEA

Plus500 verhoogt de omzet met 487% in het eerste kwartaal van 2020

Dataiku 7 verbetert integratie met Microsoft 365 voor realtime samenwerking AI-projecten

Veiligheid klantgegevens gaat boven compliancy: maar niet in Nederland aldus nCipher Global Encryption Trends Study 2020

Zorginstelling de Posten maakt zich geen zorgen om endpoint-bescherming

Gecoördineerde aanpak van digitale apparaten voor kwetsbare groepen in de coronatijd

Len Rinaldi in RvA van Amac

Onderzoek van BlackBerry onthult decenniumlang gebruik van Linux-servers door Chinese APT's
Fortinet contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl